Schrijftraining: Effectief reageren op klachten

De training van Taalcentrum-VU is niet beschikbaar meer op Springest.

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
9 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Effectief communiceren (OR)

Logo van SBI Formaat
|META_INFO|

Het OR-werk staat of valt met communicatie. Ook al is uw advies of uw bijdrage inhoudelijk perfect, dan heeft u nog geen garantie voor succ…

check_box_outline_blank

Schrijftraining- en coaching

Logo van EllisBuis TekstTraining
|META_INFO|

Schrijftrainingen maak ik op maat, op basis van de leerdoelen van deelnemers en opdrachtgevers en altijd op basis van eigen werk. Ik hou va…

check_box_outline_blank

Training Overtuigingskracht (HBO & MBO)

Logo van Xzellent - Training | Coaching
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Training Overtuigingskracht: Gelijk hebben is één, maar gelijk krijgen is de kunst. Het is niet altijd eenvoudig om anderen te overtuigen v…

check_box_outline_blank

Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
2 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Zakelijke correspondentie: steengoede e-mails schrijvenVlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne '…

check_box_outline_blank

Schriftelijke communicatie

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Leer om brieven en e-mails te schrijven die gelezen worden door de klant en die de band met de klant versterken. Je leert hoe je op verschi…

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Voor wie Wist je dat wanneer klanten ontevreden zijn over een bedrijf of organisatie zij dit delen met minimaal elf personen? Vind je het m…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Schriftelijke Communicatie (privé-les)

Logo van VSK-Academy
Startgarantie
|META_INFO|

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…