ISO/IEC 20000 Associate in ITSM (ITSM20AS.NL)
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
Dit is een training voor professionals die in hun dagelijkse praktijk verder gaan dan het managen en verbeteren van IT-services. De ISO/IEC 20000 Associate training biedt praktische kennis op het gebied van het implementeren, verbeteren en garanderen van de kwaliteit van IT-servicemanagementprocessen. Het coordineren van professionals, het definiëren van het werkterrein en het rapporteren over de prestaties en effectiviteit van IT Servicemanagement komen ook aan bod..
Deelnemers die betrokken zijn bij de implementatie, verbetering en kwaliteit van IT Servicemanagement, de werkterreinen coordineren of rapporteren over de prestaties en effectiviteit van IT Service Management
Elementaire kenn…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
Dit is een training voor professionals die in hun dagelijkse praktijk verder gaan dan het managen en verbeteren van IT-services. De ISO/IEC 20000 Associate training biedt praktische kennis op het gebied van het implementeren, verbeteren en garanderen van de kwaliteit van IT-servicemanagementprocessen. Het coordineren van professionals, het definiëren van het werkterrein en het rapporteren over de prestaties en effectiviteit van IT Servicemanagement komen ook aan bod..
Deelnemers die betrokken zijn bij de implementatie, verbetering en kwaliteit van IT Servicemanagement, de werkterreinen coordineren of rapporteren over de prestaties en effectiviteit van IT Service Management
Elementaire kennis van hard -en software en ervaring met plannen ontwerpen etc. van kwaliteit binnen een organisatie.
Plannen van de dienstverlening
Plannen van het service managementsysteem (SMS)
Plannen van ontwerp en transitie van nieuwe of gewijzigde
diensten
Definieren en implementeren van beleid en doelstellingen
Beheren van service managementprocessen
Meten, monitoren en rapporteren over serviceprestaties
Meten, monitoren en rapporteren over service
managementprocessen.
Meten, monitoren en rapporteren over het SMS
De prijs is inclusief examen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.