ISO/IEC 20000 Specialist in ITSM (ITSM20SP.EN)
Startdata en plaatsen
placeamsterdam 15 apr. 2024 tot 23 apr. 2024 |
placerotterdam 27 mei. 2024 tot 4 jun. 2024 |
placeutrecht 17 jun. 2024 tot 25 jun. 2024 |
placezwolle 15 jul. 2024 tot 23 jul. 2024 |
placemaastricht 19 aug. 2024 tot 27 aug. 2024 |
placeeindhoven 16 sep. 2024 tot 24 sep. 2024 |
placeantwerpen 21 okt. 2024 tot 5 nov. 2024 |
placebreda 16 dec. 2024 tot 24 dec. 2024 |
Beschrijving
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
Het doel van deze training is dat je het IT Service Management Specialist volgens ISO 20000 certificaat haalt.
Deze training is bedoeld voor IT-professionals die een active rol spelen in de planning, het ontwerp, de implementatie en de verbetering van de kwaliteit van de IT Service Management processen volgens de ISO-2000 standaard.
Om deel te nemen aan deze training dien je elementaire kennis van hard- en software en ervaring met plannen ontwerpen etc. van kwaliteit binnen een organisatie te hebben.
- Plannen van de dienstverlening
- Plannen van het service managementsysteem (SMS)
- Plannen van ontwerp en transitie van nieuwe of gewijzigde diensten
- Definiëren van beleid en doelstellingen …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
Het doel van deze training is dat je het IT Service Management Specialist volgens ISO 20000 certificaat haalt.
Deze training is bedoeld voor IT-professionals die een active rol spelen in de planning, het ontwerp, de implementatie en de verbetering van de kwaliteit van de IT Service Management processen volgens de ISO-2000 standaard.
Om deel te nemen aan deze training dien je elementaire kennis van hard- en software en ervaring met plannen ontwerpen etc. van kwaliteit binnen een organisatie te hebben.
- Plannen van de dienstverlening
- Plannen van het service managementsysteem (SMS)
- Plannen van ontwerp en transitie van nieuwe of gewijzigde diensten
- Definiëren van beleid en doelstellingen
- Beheren van service managementprocessen
- Meten, monitoren en rapporteren over serviceprestaties
- Meten, monitoren en rapporten over service managementprocessen
- Meten, monitoren en rapporteren over het SMS
- Plannen van de dienstverlening
- Plannen van het service managementsysteem (SMS)
- Plannen van ontwerp en transitie van nieuwe of gewijzigde diensten
- Definiëren van beleid en doelstellingen
- Beheren van service managementprocessen
- Meten, monitoren en rapporteren over serviceprestaties
- Meten, monitoren en rapporten over service managementprocessen
- Meten, monitoren en rapporteren over het SMS
De prijs is inclusief examen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.