Training Feedback geven en ontvangen
Beschrijving
Team Consultancy Group verhoogt prestaties van teams en individuele werknemers. Dit doen wij door training, coaching en advies.
Training Feedback geven en ontvangen
Feedback helpt bij de persoonlijke ontwikkeling en de ontwikkeling van anderen. Toch is feedback geven en ontvangen voor veel mensen uit uitdaging. Feedback kan voelen als het ‘aanspreken’ van collega’s op hun gedrag of handelen. Daarnaast is feedback, ook als dit in de vorm van een compliment is, vaak moeilijk om te ontvangen. Leer dan om zelf beter feedback te geven, waardoor de ander er iets aan heeft en leer zelf ook feedback beter te ontvangen, zodat het jou helpt om beter te functioneren.
Inhoud training
Tijdens deze training leer je als team om feedback aan elkaar te geven en ook open te staan om dit te ontvangen. Het niet geven van feedback (op…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Team Consultancy Group verhoogt prestaties van teams en individuele werknemers. Dit doen wij door training, coaching en advies.
Training Feedback geven en ontvangen
Feedback helpt bij de persoonlijke ontwikkeling en de ontwikkeling van anderen. Toch is feedback geven en ontvangen voor veel mensen uit uitdaging. Feedback kan voelen als het ‘aanspreken’ van collega’s op hun gedrag of handelen. Daarnaast is feedback, ook als dit in de vorm van een compliment is, vaak moeilijk om te ontvangen. Leer dan om zelf beter feedback te geven, waardoor de ander er iets aan heeft en leer zelf ook feedback beter te ontvangen, zodat het jou helpt om beter te functioneren.
Inhoud training
Tijdens deze training leer je als team om feedback aan elkaar te geven en ook open te staan om dit te ontvangen. Het niet geven van feedback (op de juiste manier) of gegeven feedback dat niet goed wordt ontvangen leidt tot onuitgesproken irritaties en ergernissen binnen het team. Door effectief te communiceren en op de juiste manier elkaar te kunnen wijzen op afspraken of gedrag, kun je jezelf en anderen helpen optimaal te functioneren. Dit werkt positief voor jou en voor het gehele team.
Sterker in alle communicatie
In de training wordt er gewerkt op basis van feedback regels en ook gesproken over de oorsprong van irritaties. Door dit te combineren ontstaat er meer begrip voor waar reacties vandaan kunnen komen en hoe hierover effectief te communiceren.
Het doel is om elkaar aan de hand van verschillende interactieve oefeningen beter te leren kennen. Hiervoor maken we gebruik van DISC®. Dit is de basis voor het goed geven van feedback. Na het leggen van de basis leer je als team hoe je feedback geeft op zo’n manier dat de ontvanger dit ook echt als een ‘cadeautje’ ervaart. Kleine irritaties worden opgelost voordat het daadwerkelijk een probleem wordt.
Na de training:
- Weet het team beter van elkaar waar gedrag vandaan komt;
- Kun je op een goede manier feedback geven;
- Weet je op een goede manier feedback te ontvangen;
- Kan je als team dit toepassen in diverse situaties.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.