LinkedIn Marketing en Advertising - incompany

Type product
Tijdsduur
Trainer
Eline Terpstra

LinkedIn Marketing en Advertising - incompany

Terpstra Marketing Support
Logo van Terpstra Marketing Support

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Marketing is duidelijk maken wie je bent, wat je doet, waarmee jij je onderscheidt en waarom dit super-relevant is voor jouw doelgroep. Dat is via LinkedIn niet anders. Maar je hebt wel te maken met marketing voor mensen en marketing voor machines (lees: het alsmaar evoluerende algoritme van LinkedIn). Beide komen aan bod tijdens deze inspirerende training.

Wat je leert:

  1. Pagina beheer
    Zorg dat jouw LinkedIn pagina goed wordt ingericht en je een goede basis neerzet.
  2. Pagina succes
    Je leert hoe je gratis meer volgers en organisch bereik krijgt, wat de trends zijn in het werven van nieuwe medewerkers via dit kanaal, wat voor updates voor je werken en hoe je mensen voor je kunt winnen volgen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: LinkedIn, Social Media, Sollicitatiegesprek afnemen, Recruitment en Facebook.

Marketing is duidelijk maken wie je bent, wat je doet, waarmee jij je onderscheidt en waarom dit super-relevant is voor jouw doelgroep. Dat is via LinkedIn niet anders. Maar je hebt wel te maken met marketing voor mensen en marketing voor machines (lees: het alsmaar evoluerende algoritme van LinkedIn). Beide komen aan bod tijdens deze inspirerende training.

Wat je leert:

  1. Pagina beheer
    Zorg dat jouw LinkedIn pagina goed wordt ingericht en je een goede basis neerzet.
  2. Pagina succes
    Je leert hoe je gratis meer volgers en organisch bereik krijgt, wat de trends zijn in het werven van nieuwe medewerkers via dit kanaal, wat voor updates voor je werken en hoe je mensen voor je kunt winnen volgens de principes van Cialdini.
  3. Statistieken
    Welke mogelijkheden heb je om te meten en te weten wat je resultaten zijn? Dus wie je tot jouw volgers kunt rekenen en hoe zich dit vertaalt tot conversie op LinkedIn zelf of op je website?
  4. Adverteren op LinkedIn 
    Hoe zet je dit in, wat kun je ermee, hoe werkt het precies, ervaringen uitwisselen.
  5. Contentplan maken
    Voor elke minuut die je aan planning besteedt, bespaar je tijd op de uitvoering. Met een content plan, tool-tips om je content in te schedulen en kennis over de beste post-tijden, werk je efficiënter en behaal je beter resultaat.
  6. Tips!
    Als het om het betrekken van je medewerkers of klanten gaat, zijn er wat do’s & dont’s die je zeker wilt weten…

Resultaat:
Je positioneert je bedrijf sterker op LinkedIn, je vergroot je volgers en je bereik. Je leert optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die er liggen, gaat naar huis met verschillende ideeën om LinkedIn resultaatgerichter in te zetten en hebt handvaten gekregen hoe je leads uit je bedrijfspagina haalt.

Daarnaast krijg je:

  • Een fijne checklist mee op A4
  • Hand-outs van de presentatie
  • Een bewijs van deelname-certificaat

Bonus:
Je krijgt een template mee om een goede content strategie mee uit te werken.

Maatwerk
De trainingen zijn persoonlijk, interactief en logisch opgebouwd. Ik neem voorafgaand aan de training persoonlijk contact met je op en we nemen door wat je wilt leren. Qua vorm kun je kiezen uit een 1 op 1 sessie, incompany training of lezing. Digitaal of live op locatie, als dat mogelijk is. Heb je nog vragen naderhand of wil je een keertje sparren, geen probleem. Ik help je met passie en plezier op weg!

Vragen?
Tijdens en na de training is er alle ruimte voor vragen. En zodra je na afloop van de training met de bijbehorende opdrachten aan de slag gaat, kun je me via LinkedIn altijd benaderen om even mee te kijken. 

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: LinkedIn.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.