ITIL Life Cycle Module - Continual Service Improvement (Examen verplicht)

Niveau
Tijdsduur

ITIL Life Cycle Module - Continual Service Improvement (Examen verplicht)

@The Academy
Logo van @The Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 @The Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 189 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

The course will be conducted by D-ICT, Accredited Training Organization of AXELOS Limited. Exam for this training is obligated. ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited.

In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u door continue verbeteringen van uw service grip krijgt op uw processen op alle niveaus. De training 'ITIL® Continual Service Improvement' behandelt hoe u sturing kunt geven aan de processen. Continual Service Improvement heeft de drive om processen effectiever en efficiënter in te regelen door bijvoorbeeld het meten en evalueren van een service. Door Continual Service Improvement toe te passen krijgt u duidelijk inzichtelijk wa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, Projectmanagement, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

The course will be conducted by D-ICT, Accredited Training Organization of AXELOS Limited. Exam for this training is obligated. ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited.

In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u door continue verbeteringen van uw service grip krijgt op uw processen op alle niveaus. De training 'ITIL® Continual Service Improvement' behandelt hoe u sturing kunt geven aan de processen. Continual Service Improvement heeft de drive om processen effectiever en efficiënter in te regelen door bijvoorbeeld het meten en evalueren van een service. Door Continual Service Improvement toe te passen krijgt u duidelijk inzichtelijk wat het effect is van een service en hoe deze service ervaren wordt door de klant en leverancier.

Na afloop van de training bent u in staat:
  • de noodzaak van Continual Service Improvement toe te passen;
  • de Continual Service Improvement principes te begrijpen en te sturen;
  • een manier om een Continual Service Improvement plan te adviseren;
  • om interne en externe kwaliteit te sturen;
  • om innovaties te introduceren en te sturen;
  • om risico's, uitdagingen en kritieke succesfactoren te bepalen die behoren bij Continual Service Improvement;
  • om veranderprocessen te sturen en te coördineren.

Inclusief
Catering
Lesmaterialen:
  • een trainingsmap met daarin de behandelde sheets en de oefeningen
  • het cursusboek; Continual Service Improvement

Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy! 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)