Klantgericht denken en handelen aan de balie

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van train2work
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 train2work heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 76 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeDen Haag
10 dec. 2020 tot 17 dec. 2020
Toon rooster
event 10 december 2020, 09:30-16:30, Den Haag, Klantgericht denken en handelen aan de balie - Lesdag 1
event 17 december 2020, 09:30-16:30, Den Haag, Klantgericht denken en handelen aan de balie - Lesdag 2

Beschrijving

Corona-update
Wil je bij ons een training volgen? Dat kan live online in een virtual classroom én weer klassikaal op onze locatie in Den Haag. Onze lesruimtes zijn aangepast: je zit met maximaal 5 deelnemers in een zaal, op 2 meter afstand van elkaar en van de trainer. Bijkomend voordeel? Je leert héél veel in zo'n kleine groep. 

Wat is jouw volgende stap?
Groei mee
Wil je werken zonder werkdruk? Slimmer communiceren en samenwerken? Je digitale vaardigheden vergroten? Of het nu gaat om ict, communiceren, samenwerken, je persoonlijke effectiviteit of vitaliteit: met onze korte direct toepasbare trainingen groei je mee met alle veranderingen die de huidige tijd voor jou als werkende met zich meeneemt.

Sneller, slimmer en efficiënter werken
train2work biedt sinds 2002 een uitgebreid aanbod aan korte opleidingen en trainingen voor iedereen die sneller, slimmer en efficiënter wil werken. In coronaproof trainingsruimtes in Den Haag, via online live webinars en op maat bij bedrijven en overheid in Nederland en Vlaanderen.

Leuk om te weten
Overheid en bedrijfsleven waarderen onze open en maatwerktrainingen met hoge klanttevredenheidscijfers. En natuurlijk voeren we het NRTO-keurmerk. Dit keurmerk geeft je garanties voor continuïteit, zekerheid en eerlijkheid. 

Stap vooruit
Bekijk ons trainingsaanbod en zet met gemak de volgende stap in de ontwikkeling van jou én je organisatie!

Klantgericht denken en handelen aan de balie

Versterk je communicatie, vergroot je succes en plezier in je klantrelaties

Gegarandeerd meer klantwaardering én meer plezier in je werk krijg je door deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie. Je leert hoe je klanten aan een balie nog vriendelijker tegemoet treedt, hoe je je persoonlijke invloed benut, emoties herkent en lastige gesprekken ombuigt. Je wordt communicatief sterker waardoor je klant graag gebruik blijft maken van je diensten.

Maak het jezelf makkelijker door bewust te communiceren. Maak het je klant makkelijker door in te spelen op onbewuste wensen. Met deze praktische training voor receptie- en baliemedewerkers ve…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Klantgerichtheid, Secretaresse, Management assistent en Telefoneren.

Corona-update
Wil je bij ons een training volgen? Dat kan live online in een virtual classroom én weer klassikaal op onze locatie in Den Haag. Onze lesruimtes zijn aangepast: je zit met maximaal 5 deelnemers in een zaal, op 2 meter afstand van elkaar en van de trainer. Bijkomend voordeel? Je leert héél veel in zo'n kleine groep. 

Wat is jouw volgende stap?
Groei mee
Wil je werken zonder werkdruk? Slimmer communiceren en samenwerken? Je digitale vaardigheden vergroten? Of het nu gaat om ict, communiceren, samenwerken, je persoonlijke effectiviteit of vitaliteit: met onze korte direct toepasbare trainingen groei je mee met alle veranderingen die de huidige tijd voor jou als werkende met zich meeneemt.

Sneller, slimmer en efficiënter werken
train2work biedt sinds 2002 een uitgebreid aanbod aan korte opleidingen en trainingen voor iedereen die sneller, slimmer en efficiënter wil werken. In coronaproof trainingsruimtes in Den Haag, via online live webinars en op maat bij bedrijven en overheid in Nederland en Vlaanderen.

Leuk om te weten
Overheid en bedrijfsleven waarderen onze open en maatwerktrainingen met hoge klanttevredenheidscijfers. En natuurlijk voeren we het NRTO-keurmerk. Dit keurmerk geeft je garanties voor continuïteit, zekerheid en eerlijkheid. 

Stap vooruit
Bekijk ons trainingsaanbod en zet met gemak de volgende stap in de ontwikkeling van jou én je organisatie!

Klantgericht denken en handelen aan de balie

Versterk je communicatie, vergroot je succes en plezier in je klantrelaties

Gegarandeerd meer klantwaardering én meer plezier in je werk krijg je door deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie. Je leert hoe je klanten aan een balie nog vriendelijker tegemoet treedt, hoe je je persoonlijke invloed benut, emoties herkent en lastige gesprekken ombuigt. Je wordt communicatief sterker waardoor je klant graag gebruik blijft maken van je diensten.

Maak het jezelf makkelijker door bewust te communiceren. Maak het je klant makkelijker door in te spelen op onbewuste wensen. Met deze praktische training voor receptie- en baliemedewerkers vergroot je je succes én plezier in klantrelaties!

Wat is het lesprogramma?

Dagindeling en tijdenDeze training duurt 2 niet-aaneengesloten dagen. In verband met een huiswerkopdracht zit er 1 week tussen de 1e en 2e lesdag. Je totale studiebelasting is 2,5 dag. Die breid je uit door in de tussenliggende periode met de lesstof te oefenen. Je ervaringen (en knelpunten) kun je dan op de volgende lesdag aan de trainer voorleggen.
Dag 1
  • Gastheer of gastvrouw: het visitekaartje van de organisatie
  • Uniforme uitstraling naar de klant toe
  • Succes op basis van interesse en inlevingsvermogen
  • Een professionele houding
  • Effectief communiceren
  • Gesprekstechnieken: luisteren, samenvatten, doorvragen
  • Inschatten of zeker weten?
  • Effectieve vragen maken betere gesprekken
  • Klant aan de balie én aan de telefoon: wie heeft prioriteit?
Oefenen, oefenen, oefenen

Dag 2
  • Bewustwording eigen lichaamstaal
  • Het belang van een goede lichaamstaal en een open houding
  • Omgaan met 'onzekere' klanten
  • Omgaan met boze en geïrriteerde klanten
  • Klantenbinding en relatiebehoud
  • De klant nooit met lege handen laten vertrekken
  • Net dat stapje meer doen voor de klant
Oefenen, oefenen, oefenen!

Wat is de leeraanpak?

Interactief en praktijkgerichtKlantgericht denken en handelen aan de balie bij train2work is een klassikale training, gegeven door een enthousiaste trainer. Hij of zij verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden, humoristische videobeelden en heel veel oefeningen. Je oefent met cases en rollenspellen (met acteur), waarop je feedback geeft en krijgt.

Kleine groep, alle aandacht
De klas is coronaproof en bestaat uit maximaal 5 deelnemers, er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen.

Jouw leerwensenVoordat je aan de training begint, ontvang je een persoonlijk leerwensenformulier. Dit gebruikt onze trainer om de training nauwkeurig af te stemmen op jouw leerwensen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Neem die ook gerust mee. Je krijgt een deskundige antwoorden én praktische werkadviezen.

Wat leer je in deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie?

Na afloop van de training:
  • heb je meer inzicht in de wensen van de klant;
  • kun je de klant nog klantvriendelijker tegemoet treden;
  • weet je je persoonlijke invloed in contacten te benutten en vergroten;
  • heb je een beter beeld hoe je bij een ander overkomt;
  • kun je emoties van zowel je klant als jezelf herkennen en erkennen;
  • kun je lastige gesprekken ombuigen naar constructieve gesprekken;
  • ben je communicatief sterker;
  • heb je de trainingthema’s actief toegepast in rollenspelen.

Over je inschrijving, de startdatum en meer praktische zaken

Je kunt je direct inschrijven op deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname.

Je bent van harte welkom op onze locatie Fluwelen Burgwal 58 in Den Haag, 5 minuten lopen vanaf het Centraal Station.

Staat je voorkeursdatum hier niet bij? Liever een teamtraining? Of op maat? Bel of mail ons voor een gezonde leeroplossing.

Past Klantgericht denken en handelen aan de balie bij jou?

Je bent baliemedewerker, helpdeskmedewerker of receptionist(e). Je wilt je persoonlijk invloed in contacten vergroten, communicatief sterker worden en je klant nog klantvriendelijker tegemoet treden.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)