Klantgericht telefoneren in het Frans

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klantgericht telefoneren in het Frans

train2work
Logo van train2work
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 train2work heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 79 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeRijswijk
30 apr. 2024 tot 1 mei. 2024
Toon rooster
event 30 april 2024, 09:30-16:30, Rijswijk, Lesdag 1
event 1 mei 2024, 09:30-16:30, Rijswijk, Lesdag 2
placeRijswijk
6 jun. 2024 tot 12 jun. 2024
Toon rooster
event 6 juni 2024, 09:30-16:30, Rijswijk, Lesdag 1
event 12 juni 2024, 09:30-16:30, Rijswijk, Lesdag 2

Beschrijving

Trainingen die werken

Groei mee

Wil je werken zonder werkdruk? Slimmer communiceren en samenwerken? Je digitale vaardigheden vergroten? Of het nu gaat om digitale vaardigheden, persoonlijke effectiviteit, communiceren of vitaliteit: met onze direct toepasbare trainingen groei jij snel mee met alle veranderingen die deze tijd voor werkenden met zich meeneemt.

Sneller, slimmer en efficiënter werken
Al 22 jaar verzorgt train2work een uitgebreid aanbod aan korte trainingen en workshops voor iedereen die sneller, slimmer en efficiënter wil werken. Zowel op onze hippe, uitstekend bereikbare locatie in Rijswijk, in online klassen als incompany op maat bij bedrijven en overheid in Nederland.

Gegarandeerde kwaliteit
Deelnemers en opdrachtgevers waarderen onze open trainingen, incompany leertrajecten en maatwerkoplossingen met hoge klanttevredenheidscijfers. Het geven van 100% tevredenheidsgarantie vinden we heel gewoon. En natuurlijk voeren we het NRTO-keurmerk. Dit keurmerk geeft je garanties voor continuïteit, zekerheid en eerlijkheid.

Wat is jouw volgende stap?
Bekijk ons trainingsaanbod en zet met gemak de volgende stap in de ontwikkeling van jou én je organisatie!

Voer uitstekende telefoongesprekken met je Franssprekende relaties! In deze telefoontraining leer je technieken om een zakelijk klantgericht telefoongesprek in de Franse taal te voeren.

In deze praktische telefoontraining Klantgericht telefoneren in het Frans leer je technieken om de taalbarrière aan de telefoon op te heffen.

Want, hoe bereid je je voor op een zakelijk telefoongesprek in de Franse taal? Hoe ga je om met de cultuurverschillen? Of met klachten en emoties van je klant in een lastig telefoongesprek?

Als je de Franse taal al beheerst op minimaal mbo-niveau B1, kun je in deze telefoontraining leren hoe je met meer zelfvertrouwen een klantvriendelijk zakelijk telefoongesprek in d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Frans, Telefoneren, Klantgerichtheid, Duits en Engels.

Trainingen die werken

Groei mee

Wil je werken zonder werkdruk? Slimmer communiceren en samenwerken? Je digitale vaardigheden vergroten? Of het nu gaat om digitale vaardigheden, persoonlijke effectiviteit, communiceren of vitaliteit: met onze direct toepasbare trainingen groei jij snel mee met alle veranderingen die deze tijd voor werkenden met zich meeneemt.

Sneller, slimmer en efficiënter werken
Al 22 jaar verzorgt train2work een uitgebreid aanbod aan korte trainingen en workshops voor iedereen die sneller, slimmer en efficiënter wil werken. Zowel op onze hippe, uitstekend bereikbare locatie in Rijswijk, in online klassen als incompany op maat bij bedrijven en overheid in Nederland.

Gegarandeerde kwaliteit
Deelnemers en opdrachtgevers waarderen onze open trainingen, incompany leertrajecten en maatwerkoplossingen met hoge klanttevredenheidscijfers. Het geven van 100% tevredenheidsgarantie vinden we heel gewoon. En natuurlijk voeren we het NRTO-keurmerk. Dit keurmerk geeft je garanties voor continuïteit, zekerheid en eerlijkheid.

Wat is jouw volgende stap?
Bekijk ons trainingsaanbod en zet met gemak de volgende stap in de ontwikkeling van jou én je organisatie!

Voer uitstekende telefoongesprekken met je Franssprekende relaties! In deze telefoontraining leer je technieken om een zakelijk klantgericht telefoongesprek in de Franse taal te voeren.

In deze praktische telefoontraining Klantgericht telefoneren in het Frans leer je technieken om de taalbarrière aan de telefoon op te heffen.

Want, hoe bereid je je voor op een zakelijk telefoongesprek in de Franse taal? Hoe ga je om met de cultuurverschillen? Of met klachten en emoties van je klant in een lastig telefoongesprek?

Als je de Franse taal al beheerst op minimaal mbo-niveau B1, kun je in deze telefoontraining leren hoe je met meer zelfvertrouwen een klantvriendelijk zakelijk telefoongesprek in de Franse taal voert.

Je hebt regelmatig telefonisch contact met Franstalige klanten. Je werkt bijvoorbeeld als receptionist, telefonist, management assistent, callcenteragent, accountmanager of salesmedewerker.

Je hebt zeker de kennis van de Franse taal op middelbare schoolniveau. Volgens het Europees Referentie Kader voor taalonderwijs beheers je het Frans op mbo-niveau B1 of B2.

Na afloop van deze training:

* kun je Franssprekende klanten uitstekend te woord staan;
* ken je de telefoonetiquette;
* weet je welke vragen je kunt stellen;
* is je inzicht in het structureren van een telefoongesprek vergroot;
* pas je de noodzakelijke basisvaardigheden voor het voeren van goede telefoongesprekken professioneel toe;
* heb je technieken geleerd om je taalbarrière op te heffen;
* buig je lastige telefoongesprekken om naar constructieve gesprekken;
* bouw je een professionele en betrokken relatie op met je klant;
* heb je de lesthema's toegepast in zowel inkomende als uitgaande telefoongesprekken.

Lesprogramma
Het programma voor de training Klantvriendelijk telefoneren in het Frans bestaat uit de volgende onderwerpen:

Communicatie

* Communicatiemodel
* Optimale communicatie versus verstoorde communicatie
Telefoneren in het Frans

* De fasen van een telefoongesprek
* Aannemen van de telefoon
* Doorverbinden / wachtstand
* Telefoonetiquette
* Telefoongedrag
* Cultuurverschillen
Gesprekstechnieken

* Luisteren / luistertechnieken
* Vragen stellen / Soorten vragen
* Samenvatten
* Gesprek structureren
* Stemgebruik
* Articulatie
* Klemtoongebruik
* Correct Frans (woord- en taalgebruik)
* Het internationaal spellingsalfabet
Klantvriendelijk telefoneren

* Klantentypologie
* Optimale relatie opbouwen tijdens een gesprek
* De klant centraal stellen
* Doelgerichte informatie geven
Probleemoplossende gesprekken voeren

* Omgaan met klachten
* Omgaan met emoties
* Het belang van de mentale houding

Interactief en praktijkgericht
Onze enthousiaste trainer verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden en praktische tips. Je doet oefeningen met telefoongesprekken en rollenspelen, waarop je feedback geeft en krijgt.

Lesmaterialen
Naast de gebruikelijke lesmaterialen en het naslagwerk ontvang je een handzame telefoonkaart Frans. Hierop vind je de meest praktische zinnen voor het adequaat telefoneren in het Frans.

Kleine groep, alle aandacht
De klas bestaat uit maximaal 8 deelnemers. Er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Je krijgt een deskundig antwoord én een praktisch werkadvies.

Je kunt je direct inschrijven op deze training. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname. Je bent van harte welkom op onze locatie Lange Kleiweg 14 in Rijswijk (bij Den Haag), 3 minuten lopen vanaf het station.

Wil je liever een teamtraining? Of op maat? Bel of mail ons voor een creatieve leeroplossing.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)