TromerTrain Training en Coaching

Adres:

Waterwolfweg 20
2034 JK Haarlem

Beschrijving

Bent u er ook van overtuigd dat ieder mens kan leren en veranderen? Of het nu gaat om nieuw gedrag aanleren, kennis en vaardigheden (her)ontdekken of meer zelfvertrouwen krijgen: een training is een effectief middel om doelgericht te leren en te veranderen. De kracht van TromerTrain is het verzorgen van maatwerktrainingen. Stuk voor stuk praktijkgerichte trainingen met een helder doel en plan van …

Lees de volledige beschrijving

Bent u er ook van overtuigd dat ieder mens kan leren en veranderen? Of het nu gaat om nieuw gedrag aanleren, kennis en vaardigheden (her)ontdekken of meer zelfvertrouwen krijgen: een training is een effectief middel om doelgericht te leren en te veranderen. De kracht van TromerTrain is het verzorgen van maatwerktrainingen. Stuk voor stuk praktijkgerichte trainingen met een helder doel en plan van aanpak. De inhoud van elke training wordt afgestemd op uw specifieke vraag en de individuele leerdoelen van de deelnemers.

Trainer Angéla Tromer zorgt met haar persoonlijke benadering en betrokkenheid voor een optimale leersfeer tijdens de training. Afwisselen van bewustwording, theorie en praktisch oefeningen helpt deelnemers om de nieuwe vaardigheden direct toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden.

Ervaring met TromerTrain Training en Coaching?

Heb je een training, opleiding of cursus gevolgd bij TromerTrain Training en Coaching? Help anderen en deel je ervaring op Springest!

Als dank doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Deel je ervaring

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Angéla Tromer
Angéla Tromer
Effectief Communiceren Gedragsverandering ivm het nieuwe werken Begrijpen en begrepen worden Feedback geven en ontvangen Klantgericht Communiceren Telefoon Vaardigheden Persoonlijke Effectiviteit / Timemanagement Solliciteren Situationeel leidinggeven

Trainers

Angéla Tromer
Angéla Tromer
Effectief Communiceren Gedragsverandering ivm het nieuwe werken Begrijpen en begrepen worden Feedback geven en ontvangen Klantgericht Communiceren Telefoon Vaardigheden Persoonlijke Effectiviteit / Timemanagement Solliciteren Situationeel leidinggeven