Meer Conversie met đź§ Neuromarketing & Psychologie

Type product
Niveau

Meer Conversie met đź§ Neuromarketing & Psychologie

Unravel Academy
Logo van Unravel Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Unravel Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 28 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Meer Conversie met đź§ Neuromarketing & Psychologie
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Jessie Leemans
Student ondernemerschap & retail management
9
Meer Conversie met đź§ Neuromarketing & Psychologie

"Erg fijne manier om kennis op te doen! Vorig schooljaar begonnen met neuromarketing fundamentals en zojuist de cursus over conversie afgerond. Goede verhouding tussen theorie en voorbeelden, zo blijft het praktisch! Ik zal goed voorbereid zijn aan mijn minor aankomende februari over neuromarketing. Dankjewel Tim! " - 10-12-2021 15:35

"Erg fijne manier om kennis op te doen! Vorig schooljaar begonnen met neuromarketing fundamentals en zojuist de cursus over conversie afgeron… alles lezen - 10-12-2021 15:35

Wat super leuk om te horen Jessie! Veel dank voor je mooie review (en cijfer), en uiteraard heel veel plezier gewenst met je minor neuromarketing!

Met hartelijke groet,

Tim

- 10-12-2021 15:35

Beschrijving

Hoe kan je – onbewust – het gedrag van een websitebezoeker sturen?

Welke psychologische inzichten kan je toepassen om iemand actie te laten nemen? En hoe pas je deze kennis toe voor meer conversie, online?

In deze online training leer je alles over de psychologie en neuromarketing van CRO. Je krijgt praktische tips die je direct kan gebruiken. Maar we duiken ook dieper in de fundamentele inzichten, zodat je jouw kunde kan blijven toepassen – ongeacht het veranderende online landschap.

Na honderden A/B-tests, waarbij we letterlijk miljoenen bezoekers hebben getest, weten we precies wat wel werkt Ă©n wat niet. Alle kennis die in de afgelopen 10 jaar is opgebouwd, hebben we vertaald naar deze…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Neuromarketing, Psychologie, Online marketing, SEO en Innovatieve marketing.

Hoe kan je – onbewust – het gedrag van een websitebezoeker sturen?

Welke psychologische inzichten kan je toepassen om iemand actie te laten nemen? En hoe pas je deze kennis toe voor meer conversie, online?

In deze online training leer je alles over de psychologie en neuromarketing van CRO. Je krijgt praktische tips die je direct kan gebruiken. Maar we duiken ook dieper in de fundamentele inzichten, zodat je jouw kunde kan blijven toepassen – ongeacht het veranderende online landschap.

Na honderden A/B-tests, waarbij we letterlijk miljoenen bezoekers hebben getest, weten we precies wat wel werkt én wat niet. Alle kennis die in de afgelopen 10 jaar is opgebouwd, hebben we vertaald naar deze mooie training.

140+ cursisten gingen je al voor! 

Erik Tijmense gaf een 9 en schreef erover:

“Ik baal dat ik niet eerder met deze training ben gestart. Want in twee weken tijd doet 1 A/B test al 4.000 euro meeromzet dat de originele variant.”

In 18 lessen – elk met video’s van TED talk lengte (20 min) – bijten we ons vast in alles rondom neuromarketing en conversieoptimalisatie.

Les 1:
De Verborgen Psychologie van Shoppen
1 video · 27 min

Wat kunnen we leren van de verborgen psychologie van fysieke winkels, om online de conversie te verhogen? Hoe komen we als webshop tot hetzelfde effect van een offline winkel? In deze les gaan we kijken met een offline bril naar de online wereld.

Les 2:
De balans tussen ratio en emotie online
1 video · 16 min

Door deze bril moet je eigenlijk altijd kijken: in welk systeem zit iemand die op jouw website is? Systeem 1 of systeem 2? Op basis hiervan bepaal je wat je wel of niet laat zien op dat moment.

Les 3:
De 7 sterkste beĂŻnvloedingstactieken
1 video · 25 min

Hoe worden de 7 principes van Cialdini gebruikt? In deze les nemen we je mee hoe dit soort principes van nature al aanwezig zijn, en hoe mensen die tactieken gebruiken om mensen te beĂŻnvloeden.

Les 4:
Grip op gedrag en persoonlijkheid?
1 video · 21 min

Wat is de snelste route naar gedragsverandering? En hoe trek je iemand over die streep? Aan de hand van inzichtvolle modellen gaan we hiernaar kijken.

Les 5:
De psychologie van Branding & Design
1 video · 22 min

Wat bouw je op als merk in de hersenen van jouw klant? En wat is het gevoel en het gebruik bij het eerste aanblik van je website?

Les 6:
Zo stuur je (on)bewuste aandacht
1 video · 27 min

Wanneer je een pagina bekijkt, willen je ogen heel snel naar een bepaald punt schieten. Hoe meer mensen weten waarnaar ze naar moeten kijken, hoe fijner ze dat vinden. Maar hoe kan je deze aandacht bewust en onbewust sturen? Alle manieren waarop je dat kunt doen gaan we in deze les behandelen.

Les 7:
Perfecte Pagina’s met Psychologische Patronen
4 videos · 65 min

Een goede pagina laat zo min mogelijk aan de twijfel over. Maar hoe bouw je die pagina’s en hoe kun je met die verschillende elementen binnen die pagina’s weer de aandacht sturen? Je leert het in deze les!

Les 8:
Online overtuigen
1 video · 25 min

Online overtuigen, ook wel het hart van deze cursus! In deze les gaan we kijken hoe we de principes van Cialdini op de goede volgorde kunnen gebruiken. Maar we gaan nog veel dieper, namelijk hoe je bepaalde tactieken kan inzetten om online net dat duwtje te geven richting conversie.

Les 9:
BeĂŻnvloed keuzes met deze 50+ cognitieve biases
5 videos · 90 min

Hoe kan je keuzes beĂŻnvloeden zonder dat men dat per se doorheeft? Er zijn 50, of zelfs meer, cognitieve biases die jij kan gebruiken om gedrag en keuzes te sturen. In de lessen gaan we het hebben over de cognitieve biases die je kan inzetten. En om de kracht van deze biases te laten zien worden er 14 inzichten toegepast op een pricing page.

Les 10:
Gebruik deze triggers om gedrag te sturen
1 video · 13 min

In deze les leer je alles over triggers, en hoe je die kan gebruiken om gedrag te sturen. Met triggers bedoelen we simpelweg elementen die we toevoegen om extra snel gedrag van de bezoeker op je website te ontlokken.

Les 11:
Copywriting voor meer conversie
1 video · 24 min

Een klein verschil in tekst kan een enorm verschil in omzet maken. In deze les gaan we daar dieper op in duiken, en krijg je dé 10 tips over copywriting voor meer conversie.

Les 12:
Hier moet een perfecte check-out aan voldoen
1 video · 23 min

We gaan het hebben over de check-out. Het is de laatste stap van je bezoeker op de website en daarmee dus ook een hele belangrijk! Dit is het moment waarop diegene wilt gaan afrekenen, en dat moet natuurlijk perfect gaan gebeuren. In deze les dus dé tips om te zorgen dat die check-out perfect en soepel verloopt.

Les 13:
Mobiel versus Desktop
1 video · 13 min

Wat is het verschil tussen mobiel en desktop? Daar gaan we het deze les over hebben. Het feit is dat er tegenwoordig steeds meer aankopen op mobiel worden gedaan, uiteraard moet je voor je eigen webshop goed kijken wat het percentage is. Als er dus heel veel bestellingen op mobiel zijn of ĂĽberhaupt veel mensen die op mobiel op je website zitten, dan is deze les perfect voor jou!


Les 14:
Brain First Design, toegepast
1 video · 8 min

De afgelopen 9 hoofdstukken gingen over hoe je kan ontwerpen voor het brein. In deze les staan we stil bij elk hoofdstuk, gebruikmakend van voorbeelden om te laten zien hoe dat toegepast is.


Les 15:
Expert Review
1 video · 11 min

Met alles wat je geleerd hebt de afgelopen lessen, kan je zelf al een goede expert review doen. Om je hierbij te helpen, hebben we voor deze les een model gemaakt met handvatten, zodat je het op een goed gestructureerde manier kan doen.


Les 16:
Gebruikersonderzoek: in het brein van je bezoeker
1 video · 24 min

Welke vragen kan je op welke manier stellen én beantwoord krijgen? In deze les staan we stil bij de bezoeker, want de bezoeker kan jou echt een schat aan informatie geven over wat er wel en niet goed gaat op je website en hoe je die informatie kan gebruiken om jouw website te verbeteren.


Les 17:
A/B-testing fundamentals
1 video · 28 min

Hoe voer je een goed onderbouwde A/B-test uit? In deze les nemen we je mee in ons beproefde framework om van A tot Z succesvolle A/B-tests op te zetten.


Les 18:
New Neuromarketing Insights
1 video · 25 min

Wat zijn de laatste neuromarketing inzichten om je conversie te verhogen? Duik mee in de nieuwste inzichten uit de wetenschap, vertaald naar praktische ideeën voor A/B-tests.

9
Gemiddeld cijfer voor Meer Conversie met đź§ Neuromarketing & Psychologie
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Jessie Leemans
Student ondernemerschap & retail management
9
Meer Conversie met đź§ Neuromarketing & Psychologie

"Erg fijne manier om kennis op te doen! Vorig schooljaar begonnen met neuromarketing fundamentals en zojuist de cursus over conversie afgerond. Goede verhouding tussen theorie en voorbeelden, zo blijft het praktisch! Ik zal goed voorbereid zijn aan mijn minor aankomende februari over neuromarketing. Dankjewel Tim! " - 10-12-2021 15:35

"Erg fijne manier om kennis op te doen! Vorig schooljaar begonnen met neuromarketing fundamentals en zojuist de cursus over conversie afgeron… alles lezen - 10-12-2021 15:35

Wat super leuk om te horen Jessie! Veel dank voor je mooie review (en cijfer), en uiteraard heel veel plezier gewenst met je minor neuromarketing!

Met hartelijke groet,

Tim

- 10-12-2021 15:35
starstarstarstarstar_half
Bas van Broekhoven
9
Meer Conversie met đź§ Neuromarketing & Psychologie

"De cursus levert waardevolle inzichten en praktische tips die goed toepasbaar zijn in het bedrijfsleven. Ook de voorbeelden die gegeven worden werken verhelderend. En dat alles in korte video’s á 20 minuten. Na deze cursus ga je anders naar een website kijken. Aanrader! " - 10-11-2021 15:19

"De cursus levert waardevolle inzichten en praktische tips die goed toepasbaar zijn in het bedrijfsleven. Ook de voorbeelden die gegeven word… alles lezen - 10-11-2021 15:19

Hi Bas,

Super leuk om te horen! En ontzettend bedankt voor deze mooie 9!

Met hartelijke groet,

Tim

- 10-11-2021 15:19

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)