E-learning Beoordelings- en functioneringsgesprekken
Beschrijving
Beoordelen doe je dagelijks
Soms moet je snoeien om te kunnen groeien
Helderheid vooraf voorkomt gekissebis achteraf
zijn drie uitgangspunten die bijdragen aan waardevolle en motiverende gesprekken met medewerkers over hun prestaties, ontwikkelingen en werkplezier. Hoe geef je nu als leidinggevende concreet vorm en inhoud aan deze uitgangspunten?
Na deze e-learningmodule beschik je over inzichten en tools om het functioneren van medewerkers verder te verbeteren en hun ontwikkeling te stimuleren.
Bij deze e-learningmodule krijg je ook de hoofdstukken Het functioneringsgesprek en Het beoordelingsgesprek uit Het GROTE gesprekkenboek.
Na deze module en het ontvangen materiaal:
- weet je…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Beoordelen doe je dagelijks
Soms moet je snoeien om te kunnen groeien
Helderheid vooraf voorkomt gekissebis achteraf
zijn drie uitgangspunten die bijdragen aan waardevolle en motiverende gesprekken met medewerkers over hun prestaties, ontwikkelingen en werkplezier. Hoe geef je nu als leidinggevende concreet vorm en inhoud aan deze uitgangspunten?
Na deze e-learningmodule beschik je over inzichten en tools om het functioneren van medewerkers verder te verbeteren en hun ontwikkeling te stimuleren.
Bij deze e-learningmodule krijg je ook de hoofdstukken Het functioneringsgesprek en Het beoordelingsgesprek uit Het GROTE gesprekkenboek.
Na deze module en het ontvangen materiaal:
- weet je hoe functionerings- en beoordelingsgesprekken het beste voorbereid kunnen worden
- ben jij in staat medewerkers het hele jaar door Duidelijk, Open en Eerlijk (DOE) feedback geven
- kun jij door te Luisteren, Samen te vatten en Door te vragen (LSD-principe) bij medewerkers de ON-redenen (onervaren, onverschillig, onwetend, et cetera) van onvoldoende presteren achterhalen
- weet je de gesprekken op een gestructureerd wijze te voeren
- ben jij je bewust van de fouten die voor, tijdens en na de gesprekken gemaakt kunnen worden
- kun je SMART-doelstellingen formuleren
Doelgroep
Leidinggevenden die met hun medewerkers functionerings- en
beoordelingsgesprekken voeren.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.