E-learning Vertrouwenspersoon en (klachten)onderzoek
- Type product
- Niveau
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in HR.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in HR.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in HR.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in HR.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in HR.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Zeer omvangrijke en veel zijdige cursus. Werkt met diverse manieren van aanbieden van leer- en oefenstof, zodat je scherp moet blijven. Mooie lijst van achtergrondliteratuur is de kers op de taart." - 17-06-2024 14:28
"Zeer omvangrijke en veel zijdige cursus. Werkt met diverse manieren van aanbieden van leer- en oefenstof, zodat je scherp moet blijven. Mooi… alles lezen - 17-06-2024 14:28
Beschrijving
VAN OSS & PARTNERS is gespecialiseerd in het opleiden van gecertificeerde vertrouwenspersonen
geaccrediteerd voor 9 BNS uren
Elke vertrouwenspersoon kan ermee te maken krijgen, dat er binnen de organisatie onderzoek wordt ingesteld. Wat is dan jouw rol? Wanneer er een melding bij leidinggevende wordt gedaan kan deze jou vragen om advies. Zodoende is het goed om te weten welke onderzoeken er zijn en wat de consequenties hiervan zijn.
In deze nascholing leggen we de nadruk op klachtonderzoek. We beschrijven ook de andere typen onderzoek, waarin we vooral ingaan op de verschillen. Soms wordt er een uitstapje gemaakt naar signaalonderzoek of naar andere soorten onderzoeken.
Deze e-learning is ook uitermate geschikt voor het opleiden van leden van een (interne) klachtencommissie (die gee…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
VAN OSS & PARTNERS is gespecialiseerd in het opleiden van gecertificeerde vertrouwenspersonen
geaccrediteerd voor 9 BNS uren
Elke vertrouwenspersoon kan ermee te maken krijgen, dat er
binnen de organisatie onderzoek wordt ingesteld. Wat is dan jouw
rol? Wanneer er een melding bij leidinggevende wordt gedaan kan
deze jou vragen om advies. Zodoende is het goed om te weten welke
onderzoeken er zijn en wat de consequenties hiervan zijn.
In deze nascholing leggen we de nadruk op klachtonderzoek. We
beschrijven ook de andere typen onderzoek, waarin we vooral ingaan
op de verschillen. Soms wordt er een uitstapje gemaakt naar
signaalonderzoek of naar andere soorten onderzoeken.
Deze e-learning is ook uitermate geschikt voor het opleiden van leden van een (interne) klachtencommissie (die geen vertrouwenspersoon zijn). Alle zaken betreffende het indienen en opvolgen van een klacht worden namelijk behandeld.
Iedere maandag van de week is een startmoment. Via onze website kun je hiervoor inschrijven. Staat een door jou gewenste datum er niet bij, neem dan even contact met ons op. We kunnen je dan voor een andere startdatum inschrijven.
"Zeer omvangrijke en veel zijdige cursus. Werkt met diverse manieren van aanbieden van leer- en oefenstof, zodat je scherp moet blijven. Mooie lijst van achtergrondliteratuur is de kers op de taart." - 17-06-2024 14:28
"Zeer omvangrijke en veel zijdige cursus. Werkt met diverse manieren van aanbieden van leer- en oefenstof, zodat je scherp moet blijven. Mooi… alles lezen - 17-06-2024 14:28
"Voor de tweede keer "bijscholing" gevolgd bij Van Oss en wederom naar volle tevredenheid. Het onderwerp klachtenonderzoek is uitgebreid aan de orde gekomen, met veel details en tips die in de praktijk zeer waardevol kunnen zijn. Uiteindelijk volgt niet op elke melding in de praktijk een (officiële) klachtenonderzoek/-procedure, waardoor je daar ook niet zo snel veel ervaring in op kan doen. Prima dus om met deze cursus je kennis verder te vergroten." - 03-06-2024 08:17
"Voor de tweede keer "bijscholing" gevolgd bij Van Oss en wederom naar volle tevredenheid. Het onderwerp klachtenonderzoek is uitgebreid aan … alles lezen - 03-06-2024 08:17
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.