Sales Workshop Telefonische Acquisitie
Beschrijving
Direct bereik met effectieve telefonische acquisitie
Bereik meer prospects dankzij de effectieve inzet van je telefoon
Telefonische acquisitie is te leren!
Je kunt de telefonische acquisitie aan derde partijen uitbesteden. Maar wie kent jullie product of dienst het beste? Het verkoopteam van de eigen organisatie!
Telefonische acquisitie wordt vaak als “spannend” of “eng” betiteld. Maar bellen met een goede vriend of vriendin, vereist dezelfde handelingen.
Het zit hem dus niet in de vaardigheid van het telefoneren. Het zit dus in andere zaken. Lees hieronder verder hoe wij jou of je team gaan helpen bij jullie telefonische acquisitie.
- Bereid je voor om blijvende impact te maken
- Zorg…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Direct bereik met effectieve telefonische acquisitie
Bereik meer prospects dankzij de effectieve inzet van je telefoon
Telefonische acquisitie is te leren!
Je kunt de telefonische acquisitie aan derde partijen uitbesteden. Maar wie kent jullie product of dienst het beste? Het verkoopteam van de eigen organisatie!
Telefonische acquisitie wordt vaak als “spannend” of “eng” betiteld. Maar bellen met een goede vriend of vriendin, vereist dezelfde handelingen.
Het zit hem dus niet in de vaardigheid van het telefoneren. Het zit dus in andere zaken. Lees hieronder verder hoe wij jou of je team gaan helpen bij jullie telefonische acquisitie.
- Bereid je voor om blijvende impact te maken
- Zorg voor een perfecte timing om effectief te zijn
- Zet je enthousiasme blijvend in
Telefonische acquisitie is springlevend
Als je verschillende reacties op het internet mag geloven, is telefonische acquisitie dood. Maar niets is minder waar. De telefoon is nog steeds één van de meest directe methoden om contact te leggen.
Misschien wordt er wel mee bedoeld: “dat medewerkers als de dood zijn voor telefonische acquisitie”. Dat is een ander verhaal. Hier zijn een aantal oorzaken voor. De belangrijkste oorzaken die ik veel hoor:
- bang voor persoonlijke afwijzing
- het ‘moeten’ verkopen aan de telefoon
- slechte ervaringen uit eerdere pogingen
- geen lef om überhaupt te beginnen
Daarom gaan jij en ik ervoor zorgen dat dit vanaf nu dus wel werkt.
Bereid je voor om blijvende impact te maken
“Wie zich vergeet voor te bereiden, bereidt zich voor vergeten te worden”. Als jij je onvoldoende voorbereid voor een telefoongesprek, is de kans dat je faalt groter. Als jij je de hele dag voorbereid op een telefoongesprek zal succes ook achterwege blijven. Wat moet je dus wel weten voordat je belt? En wat is misschien teveel om te weten? Je voorbereiding begint namelijk niet bij het telefoongesprek. Maar lang daarvoor!
Zorg voor een perfecte timing om effectief te zijn
Bestaat er een “Silver Bullet” als het gaat om telefonische acquisitie? Helaas niet. Maar er is wel degelijk onderzoek gedaan naar momenten waarop het telefoongesprek effectiever is. En dat is nou precies jouw doel; om effectief te zijn met de tijd die je hebt. Deze effectiviteit hangt samen met andere zaken zoals je voorbereiding. Maar ook met je afsluiting. En al helemaal met de manier waarop je praat, pauzeert en articuleert.
Zet je enthousiasme blijvend in
Eén van de meest uitdagende zaken bij telefonische acquisitie: enthousiast blijven. Want jij bent, net als ik, een mens. En mensen houden niet van afwijzing. En ook niet van het gebrek aan succes. Maar als je samen met je collega’s leert om doorzettingsvermogen te combineren met enthousiasme, heb je een gouden combinatie in handen. Hoe mooi kan het zijn als je kunt blijven doorgaan, ongeacht de resultaten? Dat is één van de doelen van deze training.
Over Van Stein Consultancy
Al meer dan 15 jaar help ik teams, organisaties en zelfstandigen om succesvoller in sales te worden.
Ik zet hier:
- salesassessments
- salestraining
- en salescoaching voor in.
Mijn doel is om jou of je team te helpen te verbeteren binnen sales. Boek resultaat met Telefonische Acquisitie, dat is toch ook wat jij wilt?
Anderen om schrijven mij als: direct, open, enthousiast en nieuwsgierig. Deze eigenschappen zet ik dan ook in om jou verder te helpen.
Naast de bovengenoemde eigenschappen zet ik ook mijn ervaring in. Vanaf 1991 heb ik alle verkooprollen zelf bekleed. En in alle rollen heb ik de nodige fouten gemaakt. Fouten die ik jou help te voorkomen.
Of je nou een junior, medior of senior in sales bent, onthoud gerust mijn slogan: "Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!".
Ik help je graag verder te ontwikkelen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.