Telefoneren
Startdata en plaatsen
placeEDE 5 jun. 2024Toon rooster event 5 juni 2024, 09:30-16:30, EDE, Sessie 1 |
placeEDE 9 sep. 2024Toon rooster event 9 september 2024, 09:30-16:30, EDE, Sessie 1 |
placeEDE 6 dec. 2024Toon rooster event 6 december 2024, 09:30-16:30, EDE, Sessie 1 |
Beschrijving
Na afloop van de training telefoneren van LVE Communicatie ...
... voert u voortaan zelfverzekerd telefoongesprekken;
... weet u welke rol u moet kiezen voor een vlekkeloos telefoongesprek;
... k
We doen het allemaal: bellen. Privé en zakelijk. Toch hebben we er nooit voor geleerd. Gek eigenlijk. Want in een telefoongesprek kunt u veel fout doen. Of juist zakelijk gezien veel bereiken! Hoe houdt u de regie in al uw telefoongesprekken? Dat leert u in deze training van Loo van Eck Communicatie.
U leert ...
... hoe u uw gesprek logisch en efficiënt opbouwt
- Hoe heet u de klant echt welkom?
- Hoe taxeert u de vraag nauwkeurig?
- Hoe sluit u vriendelijk en doeltreffend af?
... hoe u omgaat m…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Na afloop van de training telefoneren van LVE Communicatie
...
... voert u voortaan zelfverzekerd telefoongesprekken;
... weet u welke rol u moet kiezen voor een vlekkeloos
telefoongesprek;
... k
We doen het allemaal: bellen. Privé en zakelijk. Toch hebben we
er nooit voor geleerd. Gek eigenlijk. Want in een telefoongesprek
kunt u veel fout doen. Of juist zakelijk gezien veel bereiken! Hoe
houdt u de regie in al uw telefoongesprekken? Dat leert u in deze
training van Loo van Eck Communicatie.
U leert ...
... hoe u uw gesprek logisch en efficiënt opbouwt
- Hoe heet u de klant echt welkom?
- Hoe taxeert u de vraag nauwkeurig?
- Hoe sluit u vriendelijk en doeltreffend af?
... hoe u omgaat met lastige of emotionele bellers
- Wat is uw rol: politieagent, controleur, administrateur of ...
adviseur?
- Hoe kunt u een goede luisteraar zijn?
- Hoe gaat u om met emoties zoals weerstand, irritatie en
kwaadheid?
... hoe u proactief en servicegericht belt
- Wat doet u als uw collega er niet is?
- Wat zegt u als u de beller moet doorverbinden?
- Wat gebeurt er als u het antwoord op de vraag niet weet?
60 professionals met een passie voor taal en communicatie. Wij zijn al ruim 30 jaar bezig met het verbeteren van de communicatie van andere organisaties. Dat doen we omdat wij geloven dat iedereen is gebaat bij heldere communicatie.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.