Van Leiden naar Luisteren | 1-daagse

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Van Leiden naar Luisteren | 1-daagse

VINE Instituut voor Verbindende Communicatie
Logo van VINE Instituut voor Verbindende Communicatie
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 VINE Instituut voor Verbindende Communicatie heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeBusinesscenter Heuvelrug Mariniersweg 3 3941 XK Doorn
20 jun. 2025
placeBusinesscenter Heuvelrug Mariniersweg 3 3941 XK Doorn
26 sep. 2025
placeBusinesscenter Heuvelrug Mariniersweg 3 3941 XK Doorn
21 nov. 2025

Beschrijving

Module 2 Van Leiden naar Luisteren

Het verschil kunnen maken in moeilijke gesprekken.Een van de succesfactoren in klantrelaties, welzijn van medewerkers en samenwerkende teams is de empathie factor. Het vermogen om naar elkaar te luisteren en elkaar te begrijpen waar het écht om gaat. De woorden ‘ik begrijp je’ leiden lang niet altijd tot begrip en verbinding. Om iemand echt te begrijpen, vraagt de vaardigheid van inlevingsvermogen en luisteren ‘achter’ de woorden. Dit een andere focus. Er ontstaat een dialoog waarin de ander zich gehoord en begrepen voelt, emoties komen tot rust en er is openheid. Empathisch kunnen luisteren is de ‘olie in de dialoog’ en de basis in veilige teams.

Vooropl…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Module 2 Van Leiden naar Luisteren

Het verschil kunnen maken in moeilijke gesprekken.Een van de succesfactoren in klantrelaties, welzijn van medewerkers en samenwerkende teams is de empathie factor. Het vermogen om naar elkaar te luisteren en elkaar te begrijpen waar het écht om gaat. De woorden ‘ik begrijp je’ leiden lang niet altijd tot begrip en verbinding. Om iemand echt te begrijpen, vraagt de vaardigheid van inlevingsvermogen en luisteren ‘achter’ de woorden. Dit een andere focus. Er ontstaat een dialoog waarin de ander zich gehoord en begrepen voelt, emoties komen tot rust en er is openheid. Empathisch kunnen luisteren is de ‘olie in de dialoog’ en de basis in veilige teams.

Vooropleiding: Module 1 Basis Verbindende | Geweldloze Communicatie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)