Communicatie (het verhaal achter de cijfers)
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Bij WFM denk je natuurlijk aan data en dat is logisch. Echter ‘het verhaal achter de cijfers’ wordt steeds belangrijker. In de cursus communicatie leer je de regie houden in gesprekken.
Je kunt op basis van de cijfers misschien gelijk hebben maar krijg je dat ook altijd?
Naast regie houden in gesprekken, presentaties of meetings, leer je wat eigenaarschap inhoudt en welke acties en handelingen je hiervoor kunt ondernemen. Je kan adequaat inspelen op emoties van anderen en kan met respect voor andere achtergronden en ideeën meer resultaat halen uit je contacten. Met collega’s, medewerkers, stakeholders en klanten.
Specifieke voorkennis is geen vereiste. Om maximaal effect te hebben van het g…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bij WFM denk je natuurlijk aan data en dat is logisch. Echter ‘het verhaal achter de cijfers’ wordt steeds belangrijker. In de cursus communicatie leer je de regie houden in gesprekken.
Je kunt op basis van de cijfers misschien gelijk hebben maar
krijg je dat ook altijd?
Naast regie houden in gesprekken, presentaties of meetings, leer je
wat eigenaarschap inhoudt en welke acties en handelingen je
hiervoor kunt ondernemen. Je kan adequaat inspelen op emoties van
anderen en kan met respect voor andere achtergronden en ideeën meer
resultaat halen uit je contacten. Met collega’s, medewerkers,
stakeholders en klanten.
Specifieke voorkennis is geen vereiste. Om maximaal effect te
hebben van het geleerde is praktijkervaring met het onderwerp wel
wenselijk.In deze cursus communicatie leer je:
* hoe je jouw advies goed over de bühne brengt
* wat 'echt luisteren’ is en welke vraagtechnieken er zijn
* hoe je de regie houdt en hoe je actief handelt
* welke verschillende ‘typen’ mensen er zijn en hoe je het beste
met deze verschillen kunt omgaan
* wat jouw eigen voorkeursgedrag en valkuilen zijn
* wat echt eigenaarschap inhoudt
* hoe je beïnvloedingsvaardigheden inzet om bewustzijn bij je
collega's te creëren
In de cursus communicatie leer je de regie houden in gesprekken, presentaties of meetings. Daarnaast leer je wat eigenaarschap inhoudt en welke acties en handelingen je hiervoor kunt ondernemen. Je kan adequaat inspelen op emoties van anderen en kan met respect voor andere achtergronden en ideeën meer resultaat halen uit je contacten. Met collega’s, medewerkers, stakeholders en klanten.
Deze training / cursus is voor iedereen die een ander beter wil leren begrijpen, zelf beter voor de dag wil komen en het verhaal achter de cijfers wil kunnen vertellen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.