Traffic management & dagsturing

Tijdsduur

Traffic management & dagsturing

WFM Academy
Logo van WFM Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 WFM Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

De training Dagsturing behandelt de uitdagingen van besturen van realtime klantcontact , zodat alle doelstellingen gehaald worden.

Hoe goed de planning ook is, in de praktijk loopt de dag altijd anders dan voorzien. Er zijn ineens meer zieken, een medewerker moet vanwege een calamiteit naar huis en bovendien heeft een onhandige marketingactie een groter werkaanbod tot gevolg dan verwacht. Kortom: het is druk en het werk moet in goede banen geleid worden.
Voor de mensen die de dagelijkse coördinatie op de werkvloer doen, bestaan verschillende namen. Traffic manager of realtime analist, het continu bewaken en bijsturen van de afhandeling van het werk is een intensieve taak, waar je nooit kenni…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Traffic management, Netwerken (IT), Cloud Computing, Amazon Web Services (AWS) en VCA.

De training Dagsturing behandelt de uitdagingen van besturen van realtime klantcontact , zodat alle doelstellingen gehaald worden.

Hoe goed de planning ook is, in de praktijk loopt de dag altijd anders dan voorzien. Er zijn ineens meer zieken, een medewerker moet vanwege een calamiteit naar huis en bovendien heeft een onhandige marketingactie een groter werkaanbod tot gevolg dan verwacht. Kortom: het is druk en het werk moet in goede banen geleid worden.
Voor de mensen die de dagelijkse coördinatie op de werkvloer doen, bestaan verschillende namen. Traffic manager of realtime analist, het continu bewaken en bijsturen van de afhandeling van het werk is een intensieve taak, waar je nooit kennis teveel van kunt hebben.

Inclusief 1 overnachting, netwerkdiner en toegang WFM congres!

Branche: Deze opleiding is specifiek voor contact centers

Functies: Bedoeld voor traffic managers, realtime analisten, senior klantcontactmedewerkers en teamleidersBranche: Deze opleiding is specifiek voor contact centers

Functies: Bedoeld voor traffic managers, realtime analisten, senior klantcontactmedewerkers en teamleiders

* Na afloop van de training ken je de gehele WFM cyclus en de rol die dagsturing daarin inneemt
* Je begrijpt het effect van wachtrijen, bezettingsgraad en de "power of one" en kunt dit uitleggen aan medewerkers
* Je kunt met behulp van realtime analyse en vastgestelde reactiedrempels op het juiste moment actie ondernemen
* Je begrijpt hoe je reactie-strategieën kunt gebruiken om de meest passende actie uit te voeren
* Je kunt een logboek opstellen en toepassen om gebeurtenissen en resultaten vast te leggen en te verantwoorden
* Je weet hoe je moet communiceren en escaleren om het juiste gedaan te krijgen
* Je begrijpt adherence en het effect hiervan op de inzetbaarheid van medewerkers

De directe studielast is 2 trainingsdagen. De cursist wordt wel geacht direct met het geleerde te gaan werken.Inclusief 1 overnachting, netwerkdiner en toegang WFM congres!

De directe studielast is 2 trainingsdagen. De cursist wordt wel geacht direct met het geleerde te gaan werken.

* Inleiding WFM en de problematiek van contact centers
* Theorie van dagsturing: wat monitor je en wat zijn je reactie-drempels?
* Opstellen en toepassen van reactie-strategieën
* Communicatie met medewerkers
* Samenwerken binnen de WFM cyclus: overdrachtsmomenten

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)