Data Driven Marketing

Type product
Niveau

Data Driven Marketing

Winc Academy
Logo van Winc Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Winc Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 36 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Iedereen kan leren programmeren! Of je nu je digitale skills wilt upgraden om efficiënter te kunnen werken of een carrière-switch wilt maken naar programmeur; Winc Academy biedt remote opleidingen aan voor iedereen. De opleidingen van Winc Academy kan je ieder moment starten, zijn in je eigen tempo te volgen met persoonlijke begeleiding en precies wat jij in de praktijk nodig hebt.

Data voor betere resultaten

Een datagedreven aanpak betekent een hogere conversie, meer leads en een beter klantbehoud. De opleiding data driven marketing leert je de nodige basis, waarmee jij je marketingperformance naar een toekomstbestendig niveau brengt.

Welke skills leer je?

De rol van Data

Een marketeer zonder data is als een weerman zonder weerstation. Iedere marketeer heeft zoveel data tot zijn/haar beschikking dat het erg onlogisch is om op het onderbuik gevoel af te blijven gaan.

Data opslag

Hoe sla je data op en waar haal je informatie vandaan. Leer hoe databases werken en hoe je zelf data kunt organiseren, opslaan en delen met jouw team.

Data communiceren

Een marketingdas…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Data Driven Marketing, Data Driven, Google Analytics, Marketingstrategie en Database Marketing.

Iedereen kan leren programmeren! Of je nu je digitale skills wilt upgraden om efficiënter te kunnen werken of een carrière-switch wilt maken naar programmeur; Winc Academy biedt remote opleidingen aan voor iedereen. De opleidingen van Winc Academy kan je ieder moment starten, zijn in je eigen tempo te volgen met persoonlijke begeleiding en precies wat jij in de praktijk nodig hebt.

Data voor betere resultaten

Een datagedreven aanpak betekent een hogere conversie, meer leads en een beter klantbehoud. De opleiding data driven marketing leert je de nodige basis, waarmee jij je marketingperformance naar een toekomstbestendig niveau brengt.

Welke skills leer je?

De rol van Data

Een marketeer zonder data is als een weerman zonder weerstation. Iedere marketeer heeft zoveel data tot zijn/haar beschikking dat het erg onlogisch is om op het onderbuik gevoel af te blijven gaan.

Data opslag

Hoe sla je data op en waar haal je informatie vandaan. Leer hoe databases werken en hoe je zelf data kunt organiseren, opslaan en delen met jouw team.

Data communiceren

Een marketingdashboard is opgebouwd uit een mix van verschillende grafieken, diagrammen en tabellen. Maar wanneer kies je welke? Leer wat je nodig hebt om jouw informatie zo duidelijk mogelijk over te brengen aan de ontvanger.

Data verwerking

Krijg een grondig begrip in het ontwikkelproces van datavisualisatie. Je gaat zelf aan de slag en verwerkt data in onder andere cirkeldiagrammen, lijndiagrammen, staafdiagrammen, boxplots en histogrammen.

Data literacy

Wat is data eigenlijk en waarom is het zo belangrijk? Je leert waar data vandaan komt, waar het wordt opgeslagen en hoe bedrijven het dagelijks gebruiken.

Data Ethiek

Als je met incomplete, verouderde of foutieve data aan de slag gaat, kun je de uitkomsten van jouw onderzoek niet vertrouwen. Daarom leggen we je uit wat de meest gemaakte fouten zijn en hoe je ze kan voorkomen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)