Google Analytics 4 (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Google Analytics 4 (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 177 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
17 jan. 2024 tot 13 mrt. 2024
Toon rooster
event 17 januari 2024, 09:30-10:30, Amsterdam, Online introductie
event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Google Analytics 4
event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeCapelle aan den IJssel
17 jan. 2024 tot 13 mrt. 2024
Toon rooster
event 17 januari 2024, 09:30-10:30, Capelle aan den IJssel, Online introductie
event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google Analytics 4
event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeEindhoven
17 jan. 2024 tot 13 mrt. 2024
Toon rooster
event 17 januari 2024, 09:30-10:30, Eindhoven, Online introductie
event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google Analytics 4
event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeLeusden
17 jan. 2024 tot 13 mrt. 2024
Toon rooster
event 17 januari 2024, 09:30-10:30, Leusden, Online introductie
event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google Analytics 4
event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeUtrecht
17 jan. 2024 tot 13 mrt. 2024
Toon rooster
event 17 januari 2024, 09:30-10:30, Utrecht, Online introductie
event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google Analytics 4
event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeAmsterdam
4 apr. 2024 tot 30 mei. 2024
Toon rooster
event 4 april 2024, 09:30-10:30, Amsterdam, Online introductie
event 25 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Google Analytics 4
event 30 mei 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeCapelle aan den IJssel
4 apr. 2024 tot 30 mei. 2024
Toon rooster
event 4 april 2024, 09:30-10:30, Capelle aan den IJssel, Online introductie
event 25 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google Analytics 4
event 30 mei 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeEindhoven
4 apr. 2024 tot 30 mei. 2024
Toon rooster
event 4 april 2024, 09:30-10:30, Eindhoven, Online introductie
event 25 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google Analytics 4
event 30 mei 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeLeusden
4 apr. 2024 tot 30 mei. 2024
Toon rooster
event 4 april 2024, 09:30-10:30, Leusden, Online introductie
event 25 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google Analytics 4
event 30 mei 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeUtrecht
4 apr. 2024 tot 30 mei. 2024
Toon rooster
event 4 april 2024, 09:30-10:30, Utrecht, Online introductie
event 25 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google Analytics 4
event 30 mei 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeAmsterdam
11 jun. 2024 tot 3 sep. 2024
Toon rooster
event 11 juni 2024, 09:30-10:30, Amsterdam, Online introductie
event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google Analytics 4
event 3 september 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeCapelle aan den IJssel
11 jun. 2024 tot 3 sep. 2024
Toon rooster
event 11 juni 2024, 09:30-10:30, Capelle aan den IJssel, Online introductie
event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google Analytics 4
event 3 september 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeEindhoven
11 jun. 2024 tot 3 sep. 2024
Toon rooster
event 11 juni 2024, 09:30-10:30, Eindhoven, Online introductie
event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google Analytics 4
event 3 september 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeLeusden
11 jun. 2024 tot 3 sep. 2024
Toon rooster
event 11 juni 2024, 09:30-10:30, Leusden, Online introductie
event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google Analytics 4
event 3 september 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie
placeUtrecht
11 jun. 2024 tot 3 sep. 2024
Toon rooster
event 11 juni 2024, 09:30-10:30, Utrecht, Online introductie
event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google Analytics 4
event 3 september 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie

Beschrijving

Omschrijving:

Omschrijving:
Google heeft het Analytics platform compleet vernieuwd. Google Analytics 4 (GA4) is de nieuwe standaard en vervangt op termijn de bestaande Google Analytics versie volledig. Als je nu begint met het inrichten van je Google Analytics 4 property, dan start je direct met het verzamelen van data en inzichten. Zodat je, als Google Analytics Universal straks stopt, zonder problemen én met historische data overstapt op GA4.

Je gaat tijdens de training aan de slag met je eigen Google Analytics account, van het inrichten van je Google Analytics 4 property tot het maken van analyses en rapportages. Na afronding van de training kun je zelf meten waar je bezoekers vandaan ko…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: .

Omschrijving:

Omschrijving:
Google heeft het Analytics platform compleet vernieuwd. Google Analytics 4 (GA4) is de nieuwe standaard en vervangt op termijn de bestaande Google Analytics versie volledig. Als je nu begint met het inrichten van je Google Analytics 4 property, dan start je direct met het verzamelen van data en inzichten. Zodat je, als Google Analytics Universal straks stopt, zonder problemen én met historische data overstapt op GA4.

Je gaat tijdens de training aan de slag met je eigen Google Analytics account, van het inrichten van je Google Analytics 4 property tot het maken van analyses en rapportages. Na afronding van de training kun je zelf meten waar je bezoekers vandaan komen en wat ze op de website doen. Met deze informatie kun je jouw website, app en campagnes beter afstemmen op de behoefte van je bezoekers.

In een terugkomsessie van 2 uur heb je de tijd om vragen te stellen waar je in de praktijk tegenaan loopt.

Doel:
Je leert in 1 dag: - De belangrijkste verschillen tussen Google Analytics 4 en Google Analytics Universal, - Hoe je een Google Analytics 4 property inricht, - Rapporten te lezen en analyses te maken, - De vertaalslag maken van data naar verbeteringen voor je website, app of campagnes.

Doelgroep:
Marketingprofessionals die Google Analytics gebruiken voor het verbeteren van de website en het optimaliseren van campagnes en aan de slag willen met GA4. Denk aan online marketeers, web analisten en conversie en communicatiespecialisten. Je hebt GA4 al geïmplementeerd en verzamelt al enige weken data in GA4.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van Google Analytics.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)