Google Analytics 4 (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 17 jan. 2024 tot 13 mrt. 2024Toon rooster event 17 januari 2024, 09:30-10:30, Amsterdam, Online introductie event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Google Analytics 4 event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeCapelle aan den IJssel 17 jan. 2024 tot 13 mrt. 2024Toon rooster event 17 januari 2024, 09:30-10:30, Capelle aan den IJssel, Online introductie event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google Analytics 4 event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeEindhoven 17 jan. 2024 tot 13 mrt. 2024Toon rooster event 17 januari 2024, 09:30-10:30, Eindhoven, Online introductie event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google Analytics 4 event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeLeusden 17 jan. 2024 tot 13 mrt. 2024Toon rooster event 17 januari 2024, 09:30-10:30, Leusden, Online introductie event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google Analytics 4 event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeUtrecht 17 jan. 2024 tot 13 mrt. 2024Toon rooster event 17 januari 2024, 09:30-10:30, Utrecht, Online introductie event 7 februari 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google Analytics 4 event 13 maart 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeAmsterdam 4 apr. 2024 tot 30 mei. 2024Toon rooster event 4 april 2024, 09:30-10:30, Amsterdam, Online introductie event 25 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Google Analytics 4 event 30 mei 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeCapelle aan den IJssel 4 apr. 2024 tot 30 mei. 2024Toon rooster event 4 april 2024, 09:30-10:30, Capelle aan den IJssel, Online introductie event 25 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google Analytics 4 event 30 mei 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeEindhoven 4 apr. 2024 tot 30 mei. 2024Toon rooster event 4 april 2024, 09:30-10:30, Eindhoven, Online introductie event 25 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google Analytics 4 event 30 mei 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeLeusden 4 apr. 2024 tot 30 mei. 2024Toon rooster event 4 april 2024, 09:30-10:30, Leusden, Online introductie event 25 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google Analytics 4 event 30 mei 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeUtrecht 4 apr. 2024 tot 30 mei. 2024Toon rooster event 4 april 2024, 09:30-10:30, Utrecht, Online introductie event 25 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google Analytics 4 event 30 mei 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeAmsterdam 11 jun. 2024 tot 3 sep. 2024Toon rooster event 11 juni 2024, 09:30-10:30, Amsterdam, Online introductie event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google Analytics 4 event 3 september 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeCapelle aan den IJssel 11 jun. 2024 tot 3 sep. 2024Toon rooster event 11 juni 2024, 09:30-10:30, Capelle aan den IJssel, Online introductie event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Google Analytics 4 event 3 september 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeEindhoven 11 jun. 2024 tot 3 sep. 2024Toon rooster event 11 juni 2024, 09:30-10:30, Eindhoven, Online introductie event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Google Analytics 4 event 3 september 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeLeusden 11 jun. 2024 tot 3 sep. 2024Toon rooster event 11 juni 2024, 09:30-10:30, Leusden, Online introductie event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Leusden, Google Analytics 4 event 3 september 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
placeUtrecht 11 jun. 2024 tot 3 sep. 2024Toon rooster event 11 juni 2024, 09:30-10:30, Utrecht, Online introductie event 2 juli 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Google Analytics 4 event 3 september 2024, 09:30-11:30, Online, Terugkomsessie |
Beschrijving
Omschrijving:
Omschrijving:
Google heeft het Analytics platform compleet vernieuwd. Google Analytics 4 (GA4) is de nieuwe standaard en vervangt op termijn de bestaande Google Analytics versie volledig. Als je nu begint met het inrichten van je Google Analytics 4 property, dan start je direct met het verzamelen van data en inzichten. Zodat je, als Google Analytics Universal straks stopt, zonder problemen én met historische data overstapt op GA4.
Je gaat tijdens de training aan de slag met je eigen Google Analytics account, van het inrichten van je Google Analytics 4 property tot het maken van analyses en rapportages. Na afronding van de training kun je zelf meten waar je bezoekers vandaan ko…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Omschrijving:
Google heeft het Analytics platform compleet vernieuwd. Google
Analytics 4 (GA4) is de nieuwe standaard en vervangt op termijn de
bestaande Google Analytics versie volledig. Als je nu begint met
het inrichten van je Google Analytics 4 property, dan start je
direct met het verzamelen van data en inzichten. Zodat je, als
Google Analytics Universal straks stopt, zonder problemen én met
historische data overstapt op GA4.
Je gaat tijdens de training aan de slag met je eigen Google
Analytics account, van het inrichten van je Google Analytics 4
property tot het maken van analyses en rapportages. Na afronding
van de training kun je zelf meten waar je bezoekers vandaan komen
en wat ze op de website doen. Met deze informatie kun je jouw
website, app en campagnes beter afstemmen op de behoefte van je
bezoekers.
In een terugkomsessie van 2 uur heb je de tijd om vragen te stellen
waar je in de praktijk tegenaan loopt.
Doel:
Je leert in 1 dag: - De belangrijkste verschillen tussen Google
Analytics 4 en Google Analytics Universal, - Hoe je een Google
Analytics 4 property inricht, - Rapporten te lezen en analyses te
maken, - De vertaalslag maken van data naar verbeteringen voor je
website, app of campagnes.
Doelgroep:
Marketingprofessionals die Google Analytics gebruiken voor het
verbeteren van de website en het optimaliseren van campagnes en aan
de slag willen met GA4. Denk aan online marketeers, web analisten
en conversie en communicatiespecialisten. Je hebt GA4 al
geïmplementeerd en verzamelt al enige weken data in GA4.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er
wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van Google
Analytics.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.