Bouthoorn Tele-Training

Adres:

De Helling 5
3645DZ Vinkeveen

Beschrijving

Bouthoorn Tele-Training al ruim 20 jaar telefoontrainingen op maat voor effectief resultaat!

Bouthoorn Tele-Training verzorgt trainingen waarbij het gaat om contacten met klanten, cliënten en burgers. Ons doel is om kennis over gespreksvaardigheden door te geven en ervoor te zorgen dat de kennis in de dagelijkse praktijk wordt toegepast. Wij gaan graag samen met u op weg naar de gewenste resultat…

Lees de volledige beschrijving

Bouthoorn Tele-Training al ruim 20 jaar telefoontrainingen op maat voor effectief resultaat!

Bouthoorn Tele-Training verzorgt trainingen waarbij het gaat om contacten met klanten, cliënten en burgers. Ons doel is om kennis over gespreksvaardigheden door te geven en ervoor te zorgen dat de kennis in de dagelijkse praktijk wordt toegepast. Wij gaan graag samen met u op weg naar de gewenste resultaten als partners. Wij stellen ons onderzoekend op en zetten onze kennis in op het gebied van gespreksvaardigheden en het gedrag dat hierbij hoort.  

Er zijn verschillende mogelijkheden:

  • Training in company:

U bepaalt zelf uw leerdoelen. Eerst inventariseren we de kennis en vaardigheden van de deelnemers. Daarna maken we een keuze uit de trainingsmogelijkheden. Deze training 'op maat' is toegespitst op de visie van uw organisatie.
 

  • Training op de werkplek:

Gericht op een individuele 'bijsturing ter plaatse'. De training kost uw organisatie relatief weinig tijd en motiveert de werknemer, zodat het rendement optimaal is.

  • Coachen op gespreksvaardigheden:

Na te weten hoe het moet is het aan de slag in de praktijk om tot een professionele gespreksvoering te komen. Tijdens dit proces worden de medewerkers ondersteund door de coach. Dit kunnen wij voor u doen, maar wij leiden ook coaches in uw organisatie op voor deze taak.

  • Telefoontraining met open inschrijving:

Interactieve training waaraan medewerkers van verschillende bedrijven deelnemen. Door het werken in kleine groepen zijn deze trainingen zeer praktijkgericht.

De trainingen kenmerken zich door veel te doen. De reflectie op het doen maakt weer dat er geleerd wordt en de deelnemers zich steeds verder gaan ontwikkelen.

  • Mystery Calls en Mystery Guests om uw organisatie (u en uw collega's)  te helpen met de reflectie in klantgerichtheid

Ons motto is: Leren door doen!

Ervaring met Bouthoorn Tele-Training?

Heb je een training, opleiding of cursus gevolgd bij Bouthoorn Tele-Training? Help anderen en deel je ervaring op Springest!

Als dank doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Deel je ervaring

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Extra kenmerken