Sales: Online T.O.P. programma klantbeleving en verkoopprogramma

Type product
Niveau
Logo van Commercium

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Wil je succes in business? Go for it!

Het T.O.P. online programma klantbeleving en verkoop biedt je alle informatie, oefeningen, checklisten, toetsen en online begeleiding om Top te worden in klantencontact en verkoop. Het programma volg je online thuis. Bij iedere oefening kun je zelf direct het resultaat en de feedback zien. En wil je ook je klantgesprekken oefenen dan kun je online praktijksessies volgen.


Wat ga je tijdens het online T.O.P. programma leren?

Je leert hoe je effectief met klanten kunt communiceren, hoe je je rol als adviseur & verkoper kunt verbeteren, welke vaardigheden je nodig hebt bij het voeren van klantgesprekken en welke technieken je nodig hebt om klanten te overtuigen zonder de klant te pushen.

Je z…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales Training, Verkoopmethoden, Verkoopgesprek, Verkoopvaardigheden en Marketing en Sales.

Wil je succes in business? Go for it!

Het T.O.P. online programma klantbeleving en verkoop biedt je alle informatie, oefeningen, checklisten, toetsen en online begeleiding om Top te worden in klantencontact en verkoop. Het programma volg je online thuis. Bij iedere oefening kun je zelf direct het resultaat en de feedback zien. En wil je ook je klantgesprekken oefenen dan kun je online praktijksessies volgen.


Wat ga je tijdens het online T.O.P. programma leren?

Je leert hoe je effectief met klanten kunt communiceren, hoe je je rol als adviseur & verkoper kunt verbeteren, welke vaardigheden je nodig hebt bij het voeren van klantgesprekken en welke technieken je nodig hebt om klanten te overtuigen zonder de klant te pushen.

Je zult merken dat je het gedrag van klanten beter gaat begrijpen. Je leert hoe je een goed klantengesprek kunt bouwen en welke technieken je daarbij nodig hebt. Ook leer je technieken om de klant te overtuigen. Het onlineprogramma is opgebowd uit verschillende modules. De modules bestaan uit nuttige informatie, oefeningen en toetsen. Je kunt  veel oefenen en de testen zijn bedoeld om jouw resultaten te meten. Zo weet je direct wat je geleerd hebt en wat de resultaten zijn. Maandelijks ontvang je een overzicht met jouw scores en nuttige tips voor in de praktijk.

Wil jij ook je verkoopresultaten verhogen? Vraag informatie aan of meld je aan voor het programma. 

Welke resultaten kun je bereiken?

  • Meer tevreden klanten
  • Een hogere verkoop
  • Beter omgaan met reacties van klanten
  • Je gaat je klantgesprekken beter sturen
  • Je weet hoe je op koopweerstanden kunt ombuigen
  • Je leert met prijsbezwaren om te gaan

Wat krijgt je?

  • Een uitgebreid handboek
  • een online inlogcode
  • Feedback en tips
  • Voldoende tijd om de modules te maken
  • Maandelijks een resultatenoverzicht

Voor wie is het geschikt?

  • Adviseurs en verkopers die hogere resultaten willen halen
  • Klantmedewerkers die hun communicatie willen verbeteren
  • Medewerkers die hun contact met klanten willen verbeteren

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)