BYOD Bring Your Own Device met ITIL (best practice, tablets, smartphones, implementeren)

Niveau
Tijdsduur

BYOD Bring Your Own Device met ITIL (best practice, tablets, smartphones, implementeren)

D-ICT Solutions
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 287 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

D-ICT Solutions biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Brugge, Gent

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

BYOD: Bring Your Own Device

(Professioneel gebruiken en in beheer nemen van eigen devices als iPad en andere tablets, Blackberry,  iPhone en andere Smartphones).

ICT beheerders zitten vaak nog in een spagaat: moeten we dit nu wel of moeten we dit nu niet ondersteunen? En zo ja, wat moeten we dan precies ondersteunen en hoe moeten we dit dan doen?

Kleine en grote organisaties hebben er bijna altijd mee te maken en er lijkt geen ontkomen meer aan: de vraag voor veel organisaties is niet óf deze apparaten ook onderdeel worden van de infrastructuur, maar meer wanneer en hoe hiermee om te gaan.

Als dé expert in Nederland op gebied van ITIL trainingen en consultancy komen de trainers en consul…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, Projectmanagement, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

BYOD: Bring Your Own Device

(Professioneel gebruiken en in beheer nemen van eigen devices als iPad en andere tablets, Blackberry,  iPhone en andere Smartphones).

ICT beheerders zitten vaak nog in een spagaat: moeten we dit nu wel of moeten we dit nu niet ondersteunen? En zo ja, wat moeten we dan precies ondersteunen en hoe moeten we dit dan doen?

Kleine en grote organisaties hebben er bijna altijd mee te maken en er lijkt geen ontkomen meer aan: de vraag voor veel organisaties is niet óf deze apparaten ook onderdeel worden van de infrastructuur, maar meer wanneer en hoe hiermee om te gaan.

Als dé expert in Nederland op gebied van ITIL trainingen en consultancy komen de trainers en consultants zeer voor de vraag: hoe moeten we omgaan met klanten en gebruikers die deze apparaten (of devices) willen gebruiken, maar geen kennis en resources (mensen, financiële en IT  middelen) hebben om dit te ondersteunen. We worden dan ook vaak gevraagd om hier een aanpak voor te maken, maar u kunt dit ook vaak zelf!

Geeft deze BYOD training dan de oplossing?

Ja! Onze BYOD training is gebaseerd op de best practice ITIL, die in de meeste organisaties wereldwijd gebruikt wordt voor diverse ICT gerelateerde produkten. Laat u NIET overtuigen hiervan af te stappen! ITIL voldoet aan alle criteria om met deze “technology push” om te gaan. Het doet voorstellen om nieuwe producten als tablets en smartphones in een professionele omgeving te overwegen, de diensten van deze apparaten op een goede manier te ontwerpen, op een gecontroleerde manier te implementeren en op een effectieve en efficiënte wijze te beheren. Uiteraard is de training wel geheel in het teken van BYOD en gaat dus niet over andere ICT produkten en diensten. U krijgt dus de "hands on" kennis die u nodig heeft voor deze specifieke devices!

Inhoud van de training

Deze training bespreekt alle noodzakelijke aspecten om deze ‘devices’ (of apparaten) in organisaties te implementeren, waarbij alle facetten van deze nieuwe technologie besproken worden:

-         Moeten we dit wel doen? Wat zijn voor- en wat zijn nadelen van smartphones en tablets in eigen beheer? Wat hebben we er aan? Hoeveel gaat het kosten en hoe voorkomen we enorme kosten voor roaming? Verdient het zichzelf wel terug? Heeft dit voordelen voor onze medewerkers of ons imago?

-         Hoe gaan we het inrichten? Welke functionaliteit gaan we ondersteunen? Welke garanties gaan we afgeven richting klanten en gebruikers? Hoe zorgen we dat roaming kosten onder controle blijven? Is security wel af te dichten op ons niveau en hoe moeten we dit aanpakken?

-         Hoe gaan we e.e.a. implementeren? Is daar voldoende kennis voor in huis? Wat moeten gebruikers, maar ook beheerders ervan weten? Welke implementatietools zijn er beschikbaar voor grote organisaties en voor kleinere organisaties?

-         Hoe zorgen we ervoor dat de devices op een effectieve en efficiënte manier beheerd worden. Wie heeft welke rol en hoe zorg je ervoor dat dit op een juiste manier gecommuniceerd wordt? Welke beheertools zijn er op de markt voor grote en kleine organisaties? Wat is Mobile Device Management en hoe werkt het? Wat is Mobile Application Management en hoe werkt het?

Interesse? Neem dan snel contact met ons op!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)