Training Contentstrategie
Startdata en plaatsen
placeVirtual classroom 2 mrt. 2021 tot 11 mrt. 2021Toon rooster event 2 maart 2021, 09:30-12:30, Virtual classroom event 4 maart 2021, 09:30-12:30, Virtual classroom event 9 maart 2021, 09:30-12:30, Virtual classroom event 11 maart 2021, 09:30-12:30, Virtual classroom |
placeUtrecht 22 apr. 2021 tot 29 apr. 2021Toon rooster event 22 april 2021, 09:30-16:30, Utrecht event 29 april 2021, 09:30-16:30, Utrecht |
Beschrijving
Structureel goede content maken: in 2 dagen een plan van aanpak
Content is nog steeds king, maar succes komt niet zomaar aanwaaien. Wat nodig is, is een gedegen, strategische aanpak. Wat zijn de kritische succesfactoren van een goede contentstrategie? Hoe bepaal je de kernthema’s van je organisatie? En hoe vertaal je die naar je publiek en (geschikte) kanalen?
In de training Contentstrategie krijg je strategische én praktische handvatten voor het bedenken, maken en verspreiden van content. Je leert denken als een succesvol mediabedrijf, legt de basis voor een eigen effectieve contentstrategie en ontdekt hoe je het hele jaar door relevante content kunt maken.
Resultaat
- Je weet hoe een conten…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Structureel goede content maken: in 2 dagen een plan van aanpak
Content is nog steeds king, maar succes komt niet zomaar aanwaaien. Wat nodig is, is een gedegen, strategische aanpak. Wat zijn de kritische succesfactoren van een goede contentstrategie? Hoe bepaal je de kernthema’s van je organisatie? En hoe vertaal je die naar je publiek en (geschikte) kanalen?
In de training Contentstrategie krijg je strategische én praktische handvatten voor het bedenken, maken en verspreiden van content. Je leert denken als een succesvol mediabedrijf, legt de basis voor een eigen effectieve contentstrategie en ontdekt hoe je het hele jaar door relevante content kunt maken.
Resultaat
- Je weet hoe een contentstrategie zich verhoudt tot de geformuleerde missie, doelstellingen en KPI’s van je organisatie
- Je kunt het hele jaar door relevante en kwalitatieve content maken en effectief verspreiden
- Je weet welke content het beste aansluit bij de behoeften van je (gesegmenteerde) doelgroepen
- Je gaat naar huis met – de aanzet voor – een eigen contentstrategie waarbij je je keuzes kunt verantwoorden
- Je bent een volwaardige sparringpartner voor collega’s en directie bij het ontwikkelen en...
Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.
Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.
Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.
Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 en 2020 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.