Review - interacties
Beschrijving
Klanten bespreken hun ervaringen niet alleen met familie en vrienden, maar delen ervaringen via social media en op reviewsites. Potentiële klanten zien deze reviews uiteraard ook! Het is daarom essentieel als organisatie om interactief op deze reacties te reageren, zodat de eventuele schade beperkt blijft, vertrouwen wordt (terug)gewonnen en klachten kansen worden. Maar hoe doe je dat nou goed? Daar gaan we heel praktisch mee aan de slag tijdens de training ‘review-interacties’.
Over ons:
Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstve…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Klanten bespreken hun ervaringen niet alleen met familie en vrienden, maar delen ervaringen via social media en op reviewsites. Potentiële klanten zien deze reviews uiteraard ook! Het is daarom essentieel als organisatie om interactief op deze reacties te reageren, zodat de eventuele schade beperkt blijft, vertrouwen wordt (terug)gewonnen en klachten kansen worden. Maar hoe doe je dat nou goed? Daar gaan we heel praktisch mee aan de slag tijdens de training ‘review-interacties’.
Over ons:
Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!
Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!
Het draait om resultaat in:
- het verbeteren van vaardigheden
- zelfvertrouwen vergroten
- alert en scherp houden
- inspelen op & omgaan met verandering
- managen van verwachtingen
- afspreken regels en procedures
- formuleren doelstellingen
- maken (actie)plannen
- aanzetten creativiteit
Onze trainingen:
- zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
- geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
- spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
- zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
- bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
- laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.