Training Webcare | Online reputatiemanagement
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Trainingsbureau voor ijzersterke klachtbehandeling
Klachtpatser ontwikkelt en verzorg diverse trainingen op het gebied van klachten- en feedbackmanagement. Iedereen die sterker wil worden in het omgaan met onvrede en klachten is bij Klachtpatser aan het juiste adres.
Alle trainingen van Klachtpatser zijn geschikt voor mensen, teams en organisaties uit verschillende branches en zijn zowel incompany als op basis van open inschrijving te volgen.
Je reputatie is alles! Via sociale media kan iedereen meekijken hoe jij klanten behandelt. Doordat meningen zich razendsnel verspreiden, kunnen ze de reputatie van je organisatie maken of breken. Daarom is online reputatiemanagement super belangrijk.
Schrijf je in voor de training Webcare en leer hoe je met beperkte middelen de online reputatie van jouw organisatie kunt bewaken en sturen. De training geeft je de inzichten en handvatten om het effectief en slim aan te pakken.
Doelgroep
MKB'ers, ZZP'ers, medewerkers bij een gemeente die zijn aangesteld voor webcare, medewerkers en leidinggevenden van een klantenservice die webcare 'erbij' doen, etc. De training Webcare is bedoeld voor ieder…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Trainingsbureau voor ijzersterke klachtbehandeling
Klachtpatser ontwikkelt en verzorg diverse trainingen op het gebied van klachten- en feedbackmanagement. Iedereen die sterker wil worden in het omgaan met onvrede en klachten is bij Klachtpatser aan het juiste adres.
Alle trainingen van Klachtpatser zijn geschikt voor mensen, teams en organisaties uit verschillende branches en zijn zowel incompany als op basis van open inschrijving te volgen.
Je reputatie is alles! Via sociale media kan iedereen meekijken hoe jij klanten behandelt. Doordat meningen zich razendsnel verspreiden, kunnen ze de reputatie van je organisatie maken of breken. Daarom is online reputatiemanagement super belangrijk.
Schrijf je in voor de training Webcare en leer hoe je met beperkte middelen de online reputatie van jouw organisatie kunt bewaken en sturen. De training geeft je de inzichten en handvatten om het effectief en slim aan te pakken.
Doelgroep
MKB'ers, ZZP'ers, medewerkers bij een gemeente die zijn aangesteld voor webcare, medewerkers en leidinggevenden van een klantenservice die webcare 'erbij' doen, etc. De training Webcare is bedoeld voor iedereen die in zijn werk op de een of andere manier online contact met klanten heeft.
Opbrengst
Na afloop van de training weet je hoe je ervoor zorgt dat klanten jouw service via social media als positief ervaren. Je weet welke toon bij jouw organisatie past en hoe je deze consequent toepast in al je online klantcontacten.
Programma
Tijdens de training Webcare komen de volgende onderwerpen aan bod.
- Achtergrondinformatie
- Monitoren
- Tone of voice
- Reageren op klachten
- Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
- Oefenen met voorbeelden
- Praktische tips
Studiemateriaal
Je krijgt een map met trainingsmateriaal mee naar huis: theorie, checklisten en praktische tips. Daarmee kun je ook na de training je kennis en vaardigheden onderhouden en verder ontwikkelen!
Groepsgrootte
Bij de training Webcare zit je in een groep van 8 tot 12 deelnemers met 1 trainer.
Studiebelasting
De training Webcare duurt één dagdeel. Je hoeft vooraf geen theorie door te nemen. Na je inschrijving maak ik een afspraak met je voor een korte telefonische intake. Deze duurt 15 tot 30 minuten.
Prijs
Meedoen aan de training Webcare op basis van open inschrijving kost € 225,- (exclusief 21% BTW). Dit bedrag dekt de begeleiding, de zaalhuur en het trainingsmateriaal.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.