Training Webex Contact Center
Beschrijving
Wij kunnen al onze trainingen en workshop ook als incompany traject organiseren. We stemmen de training zoveel mogelijk af op de praktijk en de leerbehoeften. Via een online intake-vragenlijst brengen we jouw behoeften en voorkennis zo goed mogelijk in kaart, zodat we een training op maat kunnen aanbieden. Meer informatie over incompany trainingen ontvangen? Geef dit bij het aanvragen van de brochure aan, dan nemen we contact met je op.
Live online leren
Al onze cursussen vinden Live Online plaats! Dit wil zeggen dat je online je les volgt, maar dan wel met live contact en interactie met medecursisten en een expert. Net zoals je gewend bent uit een klassikale les, maar dan wel vanaf de locatie van jouw keuze. Je hebt dus geen reistijd en toch het gewenste live contact met anderen.
Training Webex Contact Center
Met Webex Contact Center breng je alle vormen van communicatie met jouw klanten bij elkaar. In deze training leer je hoe je het brede aanbod van functies van Webex Contact Center voor interne en externe contacten beheerd. Denk bijvoorbeeld aan chat, e-mail en telefonie.
Weten hoe het technische stuk werkt is niet genoeg. De juiste communicatievaardigheden zijn essentieel voor een postieve klantervaring. In deze training leer je de juiste vragen te stellen, om te gaan met lastige situaties en werken op een oplossingsgerichte manier.
Deze hands-on training bevat oefeningen om jou de praktische ervaring te geven zodat je het platform direct goed in gebruik kunt …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij kunnen al onze trainingen en workshop ook als incompany traject organiseren. We stemmen de training zoveel mogelijk af op de praktijk en de leerbehoeften. Via een online intake-vragenlijst brengen we jouw behoeften en voorkennis zo goed mogelijk in kaart, zodat we een training op maat kunnen aanbieden. Meer informatie over incompany trainingen ontvangen? Geef dit bij het aanvragen van de brochure aan, dan nemen we contact met je op.
Live online leren
Al onze cursussen vinden Live Online plaats! Dit wil zeggen dat je online je les volgt, maar dan wel met live contact en interactie met medecursisten en een expert. Net zoals je gewend bent uit een klassikale les, maar dan wel vanaf de locatie van jouw keuze. Je hebt dus geen reistijd en toch het gewenste live contact met anderen.
Training Webex Contact Center
Met Webex Contact Center breng je alle vormen van communicatie met jouw klanten bij elkaar. In deze training leer je hoe je het brede aanbod van functies van Webex Contact Center voor interne en externe contacten beheerd. Denk bijvoorbeeld aan chat, e-mail en telefonie.
Weten hoe het technische stuk werkt is niet genoeg. De juiste communicatievaardigheden zijn essentieel voor een postieve klantervaring. In deze training leer je de juiste vragen te stellen, om te gaan met lastige situaties en werken op een oplossingsgerichte manier.
Deze hands-on training bevat oefeningen om jou de praktische ervaring te geven zodat je het platform direct goed in gebruik kunt nemen. Aan het eind van de training heb jij de juiste vaardigheden en kennis om Webex Contact Center op een effectieve manier te gebruiken om jouw klanten de juiste service en ondersteuning te bieden.
Onderwerpen die aan bod komen:
- Kennismaken met Webex Contact Center
- Hoe gebruik je chat, e-mail en telefonie
- Geavanceerde functies van het platform
- Hoe creëer je een postieve interactie met collega's of klanten d.m.v. jouw eigen positieve communicatievaardigheden
- Interactief oefenen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.