Unity Certified User Artist - Examen

Tijdsduur
Startdatum en plaats

Unity Certified User Artist - Examen

OEM Office Elearning Menu NL
Logo van OEM Office Elearning Menu NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 OEM Office Elearning Menu NL heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 207 ervaringen)

Tip: meer info over het examen, prijs, startdata en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAlmere
11 sep. 2024
check_circle Startgarantie
computer Online: Online
11 sep. 2024
check_circle Startgarantie
placeAlmere
19 sep. 2024
check_circle Startgarantie
computer Online: Online
19 sep. 2024
check_circle Startgarantie
placeAlmere
25 sep. 2024
check_circle Startgarantie
computer Online: Online
25 sep. 2024
check_circle Startgarantie
placeAlmere
2 okt. 2024
check_circle Startgarantie
computer Online: Online
2 okt. 2024
check_circle Startgarantie
placeAlmere
8 okt. 2024
check_circle Startgarantie
computer Online: Online
8 okt. 2024
check_circle Startgarantie
placeAlmere
16 okt. 2024
check_circle Startgarantie
computer Online: Online
16 okt. 2024
check_circle Startgarantie
placeAlmere
22 okt. 2024
check_circle Startgarantie
computer Online: Online
22 okt. 2024
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Examen Unity Certified User Artist

Het Unity Certified User Artist certificeringsexamen test de basis van 2D en 3D digitaal kunstenaarschap binnen Unity software om interactiviteit te creëren in games, apps, AR/VR en andere ervaringen. De examendoelen zijn afgestemd op de huidige industriestandaarden die zijn opgesteld door professionals en docenten. Personen
moeten minstens 150 uur Unity-software hebben gebruikt en training hebben gehad om deze certificering te behalen.

Personen die de Unity Certified User Artist certificering hebben behaald, hebben aangetoond de volgende vaardigheden te beheersen:

1. Asset Management

   1.1. Import assets including but not limited to settings for FBX, O…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Unity 3D, Gamedesign, Virtual Reality, Scrum Product Owner en Scrum.

Examen Unity Certified User Artist

Het Unity Certified User Artist certificeringsexamen test de basis van 2D en 3D digitaal kunstenaarschap binnen Unity software om interactiviteit te creëren in games, apps, AR/VR en andere ervaringen. De examendoelen zijn afgestemd op de huidige industriestandaarden die zijn opgesteld door professionals en docenten. Personen
moeten minstens 150 uur Unity-software hebben gebruikt en training hebben gehad om deze certificering te behalen.

Personen die de Unity Certified User Artist certificering hebben behaald, hebben aangetoond de volgende vaardigheden te beheersen:

1. Asset Management

   1.1. Import assets including but not limited to settings for FBX, OBJ and associated textures.
   1.2. Import and configure assets from the Unity Asset Store.
   1.3. Slice spritesheets for use in a 2D scene including but not limited to using the default Sprite Editor and 9-slicing.
   1.4. Identify mesh components including vertices, polygon faces and edges.
   1.5. Create key frames and change tangents in the Curve Editor using the Animation window.
   1.6. Create, modify and utilize Prefabs.

2. Scene Content Design

   2.1. Utilize Transform tools and the Transform component in the Inspector.
   2.2. Create prototype scenes using Unity primitives and/or low poly meshes utilizing white box/grey box techniques.
   2.3. Create and edit a landscape with materials utilizing the Terrain tool including but not limited to mask maps, texture painting, and diffuse properties.

3. Lighting, Cameras, and Materials Implementation

   3.1. Modify materials using the Standard Shader and editing properties including but not limited to specular, transparency, normal, and albedo.
   3.2. Identify basic lighting including but not limited to shadows, light settings, and light shapes such as directional, area, spot, and point.
   3.3. Utilize single camera set up including but not limited to isometric vs. standard, camera component, background, culling masks, clipping planes, field of view (FOV), etc.
   3.4. Given a scenario, determine the appropriate rendering pipeline that shoul

Verrijk Uw Carrière met OEM's ICT Trainingen

Waarom kiezen voor OEM?
Ervaring: Meer dan 20 jaar expertise in ICT-trainingen.
Uitgebreide Selectie: Meer dan 1000 cursussen van 200 topmerken.
Hoge Tevredenheid: Beoordeeld met een 9.0 op Springest.
Kwaliteitsgarantie: Gecertificeerde docenten en award-winning E-learning.
Partnerschappen: Microsoft Partner, EC-Council Partner, Certiport en Pearson VUE.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze Examen. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Unity 3D.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)