Social Selling Transformatie

Tijdsduur

Social Selling Transformatie

Prospex
Logo van Prospex

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Heb jij het gevoel dat je niet alles uit LinkedIn haalt?

Leer dan nu alle nieuwe mogelijkheden van social selling. Koud bellen of mailen is steeds minder effectief. En je prospects staan steeds meer open voor relevant contact via LinkedIn.

In 8 weken transformeren wij jou tot LinkedIn expert en leren we je hoe jij meer business kan binnenhalen door gebruik te maken van social media. Dit vraagt een nieuwe routine waar je stap voor stap kennis mee gaat maken.

In 2 live sessies van een halve dag en 6 webinars van een uur, kijken we naar je persoonlijke profiel, maak je kennis met de tooling en ga je concreet aan de slag met je netwerk. 

PROGRAMMA (8 weken)

Week 1: Kick off (live sessie in…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social selling, Sales management, Telemarketing & telesales, NIMA A Sales en NIMA B Sales.

Heb jij het gevoel dat je niet alles uit LinkedIn haalt?

Leer dan nu alle nieuwe mogelijkheden van social selling. Koud bellen of mailen is steeds minder effectief. En je prospects staan steeds meer open voor relevant contact via LinkedIn.

In 8 weken transformeren wij jou tot LinkedIn expert en leren we je hoe jij meer business kan binnenhalen door gebruik te maken van social media. Dit vraagt een nieuwe routine waar je stap voor stap kennis mee gaat maken.

In 2 live sessies van een halve dag en 6 webinars van een uur, kijken we naar je persoonlijke profiel, maak je kennis met de tooling en ga je concreet aan de slag met je netwerk. 

PROGRAMMA (8 weken)

Week 1: Kick off (live sessie in Amsterdam)

De essentie van social selling, toelichting op het stappenplan en gelijk aan de slag met jouw profiel op basis van een profielscan.

Week 2: Social selling toolbox (webinar) 

Het hebben van de juiste tools is cruciaal voor een slimme social seller. In dit webinar nemen we je mee in de social selling toolbox en geven we je alle handvatten voor succes.  

Week 3: Je personal brand (webinar)

Wat is een personal brand? En waarom is die cruciaal voor social selling? Leer jezelf op de beste manier positioneren en start met het uitbreiden van jouw netwerk.

Week 4: Content is king (webinar)

Hoe wordt je relevant voor je audience? In dit webinar hebben we het over content. Wat voor typen en soorten content zijn er, hoe vind je goede content en wanneer voegt je echt waarde toe aan je netwerk. Zonder goede content is social selling eigenlijk een onmogelijke opgave. 

Week 5: De B2B klantreis (webinar)

Deze week gaan we  dieper in op de (online) koopreis van jouw potentiële klant. Met wie ga je kennis delen, welke stappen doorloopt hij en welke content deel je in welke fase?

Week 6: Prospects vinden (webinar)

Na het bepalen van jouw doelgroep wil je gericht gaan zoeken naar interessante nieuwe contacten. In de B2B bestaat de gemiddelde DMU uit 6,8 personen. Op welke keywords ga je zoeken? En hoe werkt de advanced search van LinkedIn?

Week 7: Sales Navigator (webinar)

Navigator van LinkedIn geeft inzichten over jouw leads en het biedt extra functionaliteiten om prospects te vinden, in kaart te brengen, te volgen en uiteindelijk mee te connecten.

Week 8: Social Selling Routine (live sessie in Amsterdam)

Afsluiting van het programma. Hoe maak je social selling onderdeel van je dagelijkse routine?  Welke stappen volg je dagelijks, wekelijks en maandelijks op weg naar een ervaren social selling expert.

Iedere deelnemer die het hele programma met succes doorloopt ontvangt als beloning een Social Selling Certificaat en bezit alle essentiële tools en tricks voor het groeien van business via social.

Voor wie

De Social Selling Transformatie is bestemd voor iedereen die betrokken is bij sales en het ontwikkelen van relaties in de B2B. De training is speciaal geschikt voor sales management, accountmanagers en business development. De insteek is praktisch: we zetten elke week een volgende stap en je gaat op basis van opdrachten zelf concreet aan de slag. In de online portal kun je met de kennistests volgen welke stappen je hebt gemaakt.  

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)