Promotiefilm

Type product
Tijdsduur

Promotiefilm

Public Cinema
Logo van Public Cinema

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

80% van de consumenten vindt het belangrijk om een video te zien van een product of dienst. Consumenten zijn 50% meer geneigd een nieuwsbrief te lezen als die een die video bevat. Zomaar enkele statistieken die laten zien hoe belangrijk het is om online video in te zetten.

Als organisatie of bedrijf is het cruciaal om nieuwe producten, diensten of projecten te laten zien met een video. Hiermee komt je product of dienst tot leven en raken mensen sneller geïnteresseerd. In deze tweedaagse opleiding gaan we samen aan de slag om voor jouw organisatie een goede promotiefilm te maken.

Wat leer je?

We leren je de theoretische kennis voor het maken van een promotiefilm. Daarnaast doorlopen we de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Acquisitie, Verkoopmethoden, NIMA A Sales, NIMA B Sales en Verkoopvaardigheden.

80% van de consumenten vindt het belangrijk om een video te zien van een product of dienst. Consumenten zijn 50% meer geneigd een nieuwsbrief te lezen als die een die video bevat. Zomaar enkele statistieken die laten zien hoe belangrijk het is om online video in te zetten.

Als organisatie of bedrijf is het cruciaal om nieuwe producten, diensten of projecten te laten zien met een video. Hiermee komt je product of dienst tot leven en raken mensen sneller geïnteresseerd. In deze tweedaagse opleiding gaan we samen aan de slag om voor jouw organisatie een goede promotiefilm te maken.

Wat leer je?

We leren je de theoretische kennis voor het maken van een promotiefilm. Daarnaast doorlopen we de verschillende stappen van het maken van een promotiefilm. De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat maakt een promotiefilm goed?
  • Hoe werkt de research en hoe kom je tot de kern van het verhaal?
  • Het bedenken en schrijven van script en storyboard.
  • Produceren: het regelen van alles wat nodig is voor de opnamen.
  • Filmen: de technische vaardigheden zoals witbalans, ISO, diafragma en sluitertijd.
  • Interviewen: hoe stel je de juiste vragen?
  • Geluid: hoe neem je dit goed op?
  • Montage: hoe maak je alles tot één lopend verhaal?
  • Verspreiding via sociale media.

Wat kun je na afloop?

Na afloop ben je instaat om geheel zelfstandig een promotiefilm te maken van begin tot eind.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.