Resultaatgericht debiteurenbeheer
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Duurzaam Credit Management
Iedere ondernemer kan zijn voordeel doen met meer kennis en inzicht in het omgaan met kredietrisico's, debiteurenbeheer en dienstverleners op het gebied van creditmanagement. Meldt je dus snel aan voor een workshop via een email naar Amsterdam@straetus.nl.
In deze training leer je scherp en gericht debiteurenbeheer verzorgen. Voor ondernemers, sales persons en financials die de basis van debiteurenbeheer al kennen. Deze training kan ook als opfris training worden gebruikt. Deze training is met rollenspel van het telefoongesprek, hoe om te gaan met smoezen en de juiste manier van vragen stellen. Hoe lees je de ouderdomsanalyse en waar begin je. Hoe behaal je meer resultaat uit debiteurenbeheer.
Hierbij komen o.a. de volgende punten aan de orde:
* Hoe bouw je een telefoongesprek op
* Hoe kun je klanten stimuleren om binnen de betalingstermijn te betalen
* Hoe verbeter ik het betaalgedrag zonder dat het een klant kost
* De smoezen Top 10 en …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Duurzaam Credit Management
Iedere ondernemer kan zijn voordeel doen met meer kennis en inzicht in het omgaan met kredietrisico's, debiteurenbeheer en dienstverleners op het gebied van creditmanagement. Meldt je dus snel aan voor een workshop via een email naar Amsterdam@straetus.nl.
In deze training leer je scherp en gericht debiteurenbeheer verzorgen. Voor ondernemers, sales persons en financials die de basis van debiteurenbeheer al kennen. Deze training kan ook als opfris training worden gebruikt. Deze training is met rollenspel van het telefoongesprek, hoe om te gaan met smoezen en de juiste manier van vragen stellen. Hoe lees je de ouderdomsanalyse en waar begin je. Hoe behaal je meer resultaat uit debiteurenbeheer.
Hierbij komen o.a. de volgende punten aan de orde:
* Hoe bouw je een telefoongesprek op
* Hoe kun je klanten stimuleren om binnen de betalingstermijn te betalen
* Hoe verbeter ik het betaalgedrag zonder dat het een klant kost
* De smoezen Top 10 en hoe ga je hiermee om > (Rollenspel)
* Hoe communiceer je klantgericht
* Hoe lees je de ouderdomsanalyse
* Resultaatgericht werken
* Verbeteren van het debiteuren proces
* Verlagen van de DSO
* Kleine groepen & praktijkgericht
* Géén saaie lesstof uit een boekje, maar echte praktijkverhalen
* Géén algemene theorie, maar inzoomen op jouw situatie
* Géén moeilijk vakjargon, maar begrijpelijke jip-en-janneke-taal
* Géén onnodig lange cursus, maar in korte tijd efficiënt leren
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.