Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA)
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
Na het volgen van deze training zou je in staat moeten zijn om:
- Configureer de integratie van Cisco Unity Connection
- Configureer en los problemen op met Cisco Unity Connection- en Cisco Unity Connection-gespreksafhandeling
- Configureer en los problemen met Cisco Unity Express op
- Beschrijf SSO voor Cisco Unified Communications-toepassingen
- Beschrijf hoe Cisco Jabber en Cisco Unified Communications Manager IM en Presence zijn geïntegreerd met andere Cisco of applicaties van derden
- Pas de functionaliteit van Cisco Unified Communications Manager IM and Presence en Cisco Jabber aan
- Configureer en los problemen met chatrooms en berichtenarchivering op
- Problemen oplossen met Cisco Jabber e…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
Na het volgen van deze training zou je in staat moeten zijn om:
- Configureer de integratie van Cisco Unity Connection
- Configureer en los problemen op met Cisco Unity Connection- en Cisco Unity Connection-gespreksafhandeling
- Configureer en los problemen met Cisco Unity Express op
- Beschrijf SSO voor Cisco Unified Communications-toepassingen
- Beschrijf hoe Cisco Jabber en Cisco Unified Communications Manager IM en Presence zijn geïntegreerd met andere Cisco of applicaties van derden
- Pas de functionaliteit van Cisco Unified Communications Manager IM and Presence en Cisco Jabber aan
- Configureer en los problemen met chatrooms en berichtenarchivering op
- Problemen oplossen met Cisco Jabber en Cisco Unified Communications Manager IM en aanwezigheid
- Integreer Cisco Unified Attendant Console Advanced met Cisco Unified Communications Manager en Cisco Unified Communications Manager IM & Presence-server
- Configureer gespreksopname en monitoring
Deze training is voornamelijk bedoeld voor netwerk- en software-ingenieurs die geïnteresseerd zijn in het leren over automatisering en programmeerbaarheid en de volgende functies vervullen:
- Netwerkarchitect
- Netwerkontwerper
- Netwerktechnicus
- Netwerkmanager
- Netwerkadministrator
Om deel te nemen aan deze training, dien je de volgende voorkennis te hebben:
- Basiskennis van netwerktechnologieën
- Basiskennis van spraak en video
- Ervaring met Cisco Unified Communications Manager, waaronder een kiesplan voor één locatie, één PSTN-gateway (Public Switched Telephone Network) en SIP-trunks (Session Initiation Protocol)
Inhoud:
- Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Integration
- Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Call Handlers
- Troubleshooting Cisco Unity Connection
- Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Express
- Configuring Single Sign-On (SSO) for Cisco Unified Communications Applications
- Integrating Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber
- Customizing Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber Functionality
- Configuring Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Compliance and Message Archiving
- Troubleshooting Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
- Integrating Cisco Unified Attendant Console Advanced
- Implementing Call Recording and Monitoring
Lab Outlon
- Integrate and Set Up Cisco Unity Connection
- Configure Cisco Unity Connection Call Handlers
- Implement Toll Fraud Prevention
- Troubleshoot Cisco Unity Connection Call Handlers
- Troubleshoot Cisco Unity Connection
- Configure Cisco Unity Express
- Troubleshoot Cisco Unity Express
- Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
- Implement Cisco Jabber
- Configure Centralized Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Functionality
- Enable Message Archiving and Chat Rooms
- Troubleshoot the Cisco Unified Communications IM and Presence Database Connection
- Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
- Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
- Integrate Cisco Unified Attendant Console Advanced
- Implement Call Recording and Monitoring Using a Switched Port Analyzer (SPAN)-based Solution
- Implement Cisco Unified Communications Manager Call Recording and Monitoring
Deze training bereid je voor op het 300-810: Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA)examen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.