Young Mobile Professionals
Beschrijving
Deze 2-daagse opleiding richt zich op medewerkers met minder dan 2 jaar telecom ervaring in de mobiele markt. De opleiding is bedoeld voor alle medewerkers binnen de organisatie: werkzaam bij legal, finance, operations, sales, marketing, customer care, communicatie, product management, business development, strategie, human resources of anderszins.
De bedoeling is de leercurve van de medewerker te versnellen door hem/haar in het begin van de telecom carriere alle relevante aspecten van de bedrijfsvoering te laten passeren. Uiteenlopende onderwerpen komen aan de orde waaronder de volgende:
- acquisitie, development, retentie
- financials: het kosten en opbrengstenmodel van een mobiele oper…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze 2-daagse opleiding richt zich op medewerkers met minder dan 2 jaar telecom ervaring in de mobiele markt. De opleiding is bedoeld voor alle medewerkers binnen de organisatie: werkzaam bij legal, finance, operations, sales, marketing, customer care, communicatie, product management, business development, strategie, human resources of anderszins.
De bedoeling is de leercurve van de medewerker te versnellen door hem/haar in het begin van de telecom carriere alle relevante aspecten van de bedrijfsvoering te laten passeren. Uiteenlopende onderwerpen komen aan de orde waaronder de volgende:
- acquisitie, development, retentie
- financials: het kosten en opbrengstenmodel van een mobiele operator
- het concurrentie-speelveld in Nederland
- de mobiele waardeketen (spelers en rollen)
- geschiedenis van mobiel in Nederland
- internationale ontwikkelingen en trends
- positionering en marktsegmentatie
- strategische opties
- netwerk technologie
- de toekomst van een mobiele operator.
De opleiding is een afwisseling van cases, markt informatie, externe sprekers en discussie. De nadruk ligt meer op marketing en strategie dan op technologie.
Na de opleiding wordt de medewerker geacht een beter inzicht te hebben in hoe een mobiele operator functioneert en het speelveld te kennen.
Deze opleiding is tot nu toe 7 x georganiseerd binnen T-Mobile en gevolgd door ruim 90 medewerkers.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.