Introduction training Growth Hacking

Type product
Tijdsduur
Trainer
Thierry de Vries

Introduction training Growth Hacking

BAMMBOO
Logo van BAMMBOO

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

GROWTH = Continue Waarde Creatie

Gaat Growth hacking over silver bullets en snel leads werven? Op gaat het juist om het gedisciplineerd volgen van een strak proces, zodat jij duurzaam kunt groeien? Wij geloven dus dat continue waarde creatie het geheim is voor groei. Dit is de basis van Growth hacking! Goed begrijpen wie je klant is en waar deze blij van word… Het gaat om waarde.

Deze 1 Daagse training is geschikt voor bedrijven & teams graag buiten de lijntjes kleurt. We nemen je mee in de transformerende wereld van innovatie, marketing en data. Van Strategie tot Funnels. Begin nou maar eens met kleinschalig testen. En onthoudt: Fouten maken mag, graag zelfs!

Wat kun je na het volgen v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Growth Hacking, Online marketing, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), SEO en Google Analytics.

GROWTH = Continue Waarde Creatie

Gaat Growth hacking over silver bullets en snel leads werven? Op gaat het juist om het gedisciplineerd volgen van een strak proces, zodat jij duurzaam kunt groeien? Wij geloven dus dat continue waarde creatie het geheim is voor groei. Dit is de basis van Growth hacking! Goed begrijpen wie je klant is en waar deze blij van word… Het gaat om waarde.

Deze 1 Daagse training is geschikt voor bedrijven & teams graag buiten de lijntjes kleurt. We nemen je mee in de transformerende wereld van innovatie, marketing en data. Van Strategie tot Funnels. Begin nou maar eens met kleinschalig testen. En onthoudt: Fouten maken mag, graag zelfs!

Wat kun je na het volgen van deze training? 

  • Je hebt aansprekende voorbeelden en tactics van succesvolle bedrijven ontdekt.
  • Krijg inzicht waar (en waarom) er “lekken” in jouw funnels zitten.
  • Je hebt groei-doelen vertaald naar concrete data-gedreven KPI’s.
  • Je hebt je growth mindset geactiveerd en jouw ideeën vertaald naar data-gedreven experimenten.

Programma in losse punten:

Dagdeel 1.

  • Introductie in Growth Hacking: hoe is het ontstaan en wat kunnen we van anderen leren?
  • Je leert hoe je als Growth Team effectieve groei kan realiseren
  • Definieer jouw groei hypotheses op basis van klantgedreven modellen.

Dagdeel 2.

  • Jouw marketingproces vertalen naar een data-gedreven marketingfunnel.
  • Je leert kleinschalige experimenten te ontwerpen.
  • Ga samen met andere professionals aan de slag met je Growth Strategie - leer je van andere perspectieven uit andere businesses

Extra's:

Deze training biedt aantal aantrekkelijke extra’s die je helpen de opgedane kennis te borgen, toe te passen en uit te breiden:

  • Toegang tot inspirerende E-learning (inc. video) omgeving (voor 3 maanden) 
  • White paper: Stap voor stap Gids Growth Strategie
  • Cheats sheet voor opstellen van Data gedreven experimenten 
  • Praktische canvassen om na de training met je team mee aan de slag te gaan

Voor welke doelgroep(en) is de training bedoeld ?

De training introductie  Growth Hacking is bedoeld voor teams die in één dag de tools en technieken wil leren kennen om structurele groei te creëren. Uitermate geschikt voor professionals die direct aan de slag willen met Growth Hacking en/of als bedrijf bezig zijn met digitale transformatie. 

Gemixte teams die bestaan uit de een deel van de volgende disciplines:

  • Eigenaar en C-level (CEO, CTO, CMO, COO),  
  • Design thinkers, consultants, innovatie managers,
  • Product owners, scrum masters, 
  • Developers & UX’ers en data analysten,
  • Sales & Customer succes, en 
  • Marketing specialisten (SEO, Paid, Social, Content, Email, Marketing Automation, etc.) 

Voor deze training heb je geen voorbereiding nodig: we nemen je stap voor stap mee in de wereld van Growth Hacking. 

Ter inspiratie...

Ga vooraf eens in gesprek met je data analist of duik zelf in jullie (Google) Analytics.. Krijg gevoel waar in je marketingfunnel / customer journey je doelgroep afhaakt. Bijv:

  • Welk kanaal levert het meeste traffic op? 
  • Welke doelgroep/ product converteert het beste? en waarom? 
  • Hoe effectief was je laatste campagne? En wat heb je er van geleerd? En wordt dat gedocumenteerd?
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Thierry de Vries
Thierry de Vries
Energie, enthousiasme en passie. 50/50 theorie en praktijk. Hands-on! Strategische Frameworks afgewisseld met praktische tips en voorbeelden.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.