Campagne Management (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Campagne Management (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 168 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Campagne Management (training)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Anouk Dijkhoff
Marketeer
8
Campagne Management (training)

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet gaat worden voor een klant. Zo kun je meteen de opgedane kennis in de praktijk toepassen! " - 24-09-2020 14:48

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet g… alles lezen - 24-09-2020 14:48

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
1 apr. 2022 tot 22 apr. 2022
Toon rooster
event 1 april 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Strategie, Data & Privacy
event 8 april 2022, 09:30-16:30, Amsterdam, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 22 april 2022, 09:30-12:30, Amsterdam, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
event 22 april 2022, 13:00-16:30, Amsterdam, Case: Hands-on Campagne Management
placeCapelle aan den IJssel
1 apr. 2022 tot 22 apr. 2022
Toon rooster
event 1 april 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Strategie, Data & Privacy
event 8 april 2022, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 22 april 2022, 13:00-16:30, Capelle aan den IJssel, Case: Hands-on Campagne Management
event 22 april 2022, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeEindhoven
1 apr. 2022 tot 22 apr. 2022
Toon rooster
event 1 april 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Strategie, Data & Privacy
event 8 april 2022, 09:30-16:30, Eindhoven, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 22 april 2022, 09:30-12:30, Eindhoven, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
event 22 april 2022, 13:00-16:30, Eindhoven, Case: Hands-on Campagne Management
placeLeusden
1 apr. 2022 tot 22 apr. 2022
Toon rooster
event 1 april 2022, 09:30-16:30, Leusden, Strategie, Data & Privacy
event 8 april 2022, 09:30-16:30, Leusden, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 22 april 2022, 13:00-16:30, Leusden, Case: Hands-on Campagne Management
event 22 april 2022, 09:30-12:30, Leusden, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeOnline
1 apr. 2022 tot 22 apr. 2022
Toon rooster
event 1 april 2022, 09:30-16:30, Online , Strategie, Data & Privacy
event 8 april 2022, 09:30-16:30, Online , Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 22 april 2022, 09:30-12:30, Online , Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
event 22 april 2022, 13:00-16:30, Online , Case: Hands-on Campagne Management
placeUtrecht
1 apr. 2022 tot 22 apr. 2022
Toon rooster
event 1 april 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Strategie, Data & Privacy
event 8 april 2022, 09:30-16:30, Utrecht, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 22 april 2022, 13:00-16:30, Utrecht, Case: Hands-on Campagne Management
event 22 april 2022, 09:30-12:30, Utrecht, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie
placeZwolle
1 apr. 2022 tot 22 apr. 2022
Toon rooster
event 1 april 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Strategie, Data & Privacy
event 8 april 2022, 09:30-16:30, Zwolle, Briefing, Mediaplan & Campagnes
event 22 april 2022, 13:00-16:30, Zwolle, Case: Hands-on Campagne Management
event 22 april 2022, 09:30-12:30, Zwolle, Optimalisatie, Rapportage & Evaluatie

Beschrijving

Omschrijving:

Marketing campagnes draaien 24 uur per dag, 7 dagen per week. De resultaten veranderen continu en algoritmes zijn in real-time aan het werk om de campagne te verbeteren, of in ieder geval aan te passen. Maar hoe zet je een campagne zo op dat je op ieder moment in control bent en deze bij kunt sturen? Dat leer je in deze training Campagne Management.

Doel:
Je leert in twee dagen: - Welke middelen, doelgroepen en data je inzet, - Hoe je het creatief bureau brieft, - Waar je op let bij het optimaliseren van een campagne, - Wat reële doelstellingen zijn en wat de mogelijkheden om het beste resultaat er uit te halen, - Hoofd- van bijzaken onderscheiden en welke factoren nou echt bel…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagnes, Campagne management, Management Algemeen, Social Media en E-mail marketing.

Omschrijving:

Marketing campagnes draaien 24 uur per dag, 7 dagen per week. De resultaten veranderen continu en algoritmes zijn in real-time aan het werk om de campagne te verbeteren, of in ieder geval aan te passen. Maar hoe zet je een campagne zo op dat je op ieder moment in control bent en deze bij kunt sturen? Dat leer je in deze training Campagne Management.

Doel:
Je leert in twee dagen: - Welke middelen, doelgroepen en data je inzet, - Hoe je het creatief bureau brieft, - Waar je op let bij het optimaliseren van een campagne, - Wat reële doelstellingen zijn en wat de mogelijkheden om het beste resultaat er uit te halen, - Hoofd- van bijzaken onderscheiden en welke factoren nou echt belangrijk zijn, - Op welke KPI’s en factoren je jouw campagne team en/of bureau kunt beoordelen

Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die óf zelf aan de knoppen zitten óf vooraf over de strategie willen meepraten.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van content marketing.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

8
Gemiddeld cijfer voor Campagne Management (training)
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Anouk Dijkhoff
Marketeer
8
Campagne Management (training)

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet gaat worden voor een klant. Zo kun je meteen de opgedane kennis in de praktijk toepassen! " - 24-09-2020 14:48

"Interessante training met leuke praktijkvoorbeelden. Ook leuk dat we zelf met een case aan de slag gingen die ook daadwerkelijk live gezet g… alles lezen - 24-09-2020 14:48

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)