Training Hospitality Management klassikaal
"Het gedeelte over het menselijk brein was erg interessant en leerzaam. Bram is een deskundige trainer die rustig overkomt. Hij is goed te volgen, legt duidelijk uit en gebruikt veel voorbeelden uit zijn eigen ervaringen." - 26-05-2023 09:10
"Het gedeelte over het menselijk brein was erg interessant en leerzaam. Bram is een deskundige trainer die rustig overkomt. Hij is goed te vo… alles lezen - 26-05-2023 09:10
Startdata en plaatsen
BTR Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle
Beschrijving
Inleiding Training Hospitality Management
Werk jij in de horeca, heb je een facilitaire of ondersteunende rol of maak je het anderen graag naar hun zin? Dan is de training hospitality management of gastvrijheidstraining interessant voor jou of jouw afdeling. Door dieper in te gaan op de betekenis van gastvrijheid en hoe je hieraan kunt voldoen door vooruitstrevend en innovatief te zijn. Ook het efficiënter afhandelen van klachten en vragen door klantsignalen te herkennen en hierop in te spelen zijn onderdeel van de training hospitality management.
Wat wordt er tijdens de training hospitality management behandeld?
De training hospitality management kan uit verschillende onderwerpen bestaan…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inleiding Training Hospitality Management
Werk jij in de horeca, heb je een facilitaire of ondersteunende rol of maak je het anderen graag naar hun zin? Dan is de training hospitality management of gastvrijheidstraining interessant voor jou of jouw afdeling. Door dieper in te gaan op de betekenis van gastvrijheid en hoe je hieraan kunt voldoen door vooruitstrevend en innovatief te zijn. Ook het efficiënter afhandelen van klachten en vragen door klantsignalen te herkennen en hierop in te spelen zijn onderdeel van de training hospitality management.
Wat wordt er tijdens de training hospitality management behandeld?
De training hospitality management kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoefte stellen wij een training op maat samen. Wij geloven namelijk niet in het principe open inschrijving en werken uitsluitend met maatwerktrainingen. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Denk niet dat een training voor jou niet geschikt is, want we kunnen deze zo samenstellen dat gastvrijheid in bedrijf straks ook binnen jullie organisatie een vanzelfsprekendheid is. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de training hospitality management zijn:
- Creëren van een wow-effect
- Wat is gastvrijheid?
- Basisprincipes van klantgerichtheid
- Houding & gedrag herkennen en inzetten
- Zet de klant centraal
- Inspelen op de klantbeleving
- Service en klachtafhandeling
- Gesprekstechnieken en samenwerkingstechnieken
- Effectief communiceren
Deze training, gericht op gastvrijheid, helpt je klanten beter te woord te staan en beter om te gaan met klachten en vragen. Het herkennen van wensen, behoeftes en koopsignalen van klanten zal je helpen om het maximale eruit te halen.
Wat leer ik tijdens een training hospitality management?
Ben jij voornemens om de training hospitality management te volgen? Deze training geeft je inzicht in verschillende technieken en factoren om zo goed mogelijk in te spelen op de beleving van de klant. Je krijgt handvatten om een meer open en gastvrije houding naar de klant uit te stralen. We inspireren je om onderscheidend te zijn naar klanten en een wow-gevoel te creëren. Door meer gastvrijheid uit te stralen, zal dit uiteindelijk zorgen voor meer tevreden klanten, zowel intern als extern. Met een verzamelnaam noemen we dat ook wel gastvrijheid in bedrijf creëren.
Maak kennis met onze persoonlijke werkwijze
Bij BTR Trainingen staan de deelnemers centraal. Jullie leerdoelen en -behoeftes zijn de basis van de training hospitality management. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis daarvan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op dat vakgebied. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud van de gastvrijheidstraining te kunnen bepalen. Daarnaast vinden we het heel belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Alleen dan kun je het maximale in jezelf naar boven halen. Op basis van het kennismakingsgesprek schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training plaats kan vinden.
Wat zijn de kosten van een training hospitality management?
De kosten van onze maatwerktraining hangen volledig af van de vraag van de deelnemer. Omdat de duur en de inhoud worden aangepast op de organisatie en de wensen van de deelnemer kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje tijdens het adviesvoorstel, die we vrijblijvend toesturen nadat jij en de trainer een kennismakingsgesprek hebben gehad. Wil je daar nou meer over weten? We staan je graag telefonisch te woord om onze werkwijze verder toe te lichten.
"Het gedeelte over het menselijk brein was erg interessant en leerzaam. Bram is een deskundige trainer die rustig overkomt. Hij is goed te volgen, legt duidelijk uit en gebruikt veel voorbeelden uit zijn eigen ervaringen." - 26-05-2023 09:10
"Het gedeelte over het menselijk brein was erg interessant en leerzaam. Bram is een deskundige trainer die rustig overkomt. Hij is goed te vo… alles lezen - 26-05-2023 09:10
"De trainer heeft erg duidelijke uitleg gegeven, hier ben ik ontzettend blij mee. Ik heb vooral veel geleerd over op de juiste manier omgaan met de bewoners, het werken van het brein en snappen hoe de hersenen werken. Daarnaast vond ik dat de trainer erg betrokken was richting de groep, de deelnemers stonden echt centraal tijdens deze training." - 26-05-2023 08:57
"De trainer heeft erg duidelijke uitleg gegeven, hier ben ik ontzettend blij mee. Ik heb vooral veel geleerd over op de juiste manier omgaan … alles lezen - 26-05-2023 08:57
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.