UX Copywriting | Persuasive copy, UX Copy In-company

Type product

UX Copywriting | Persuasive copy, UX Copy In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

UX-copywriting is booming. Niet zo gek, aangezien goede teksten voor een groot deel het succes van je website bepalen. Maar hoe zorg je er nou voor dat jouw copy perfect aansluit bij de gebruiker? Tijdens deze training maak je kennis met dit fascinerende en snelgroeiende vakgebied. Ontdek de principes van UX-copywriting en ga aan de slag met uitdagende oefeningen.

Programma van de training UX Copywriting basis

Dag 1

College 1

  • Introductie
  • Huiswerk bespreken
  • Het verschil tussen reclamecopy, persuasive copy en UX-copy
  • De principes van UX Writing – UX Writing is Helder: voorbeeld case & oefening
  • De principes van UX Writing – UX Writing is Beknopt: oprolbaar schrijven, scannen

 

College 2

  • Bes…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

UX-copywriting is booming. Niet zo gek, aangezien goede teksten voor een groot deel het succes van je website bepalen. Maar hoe zorg je er nou voor dat jouw copy perfect aansluit bij de gebruiker? Tijdens deze training maak je kennis met dit fascinerende en snelgroeiende vakgebied. Ontdek de principes van UX-copywriting en ga aan de slag met uitdagende oefeningen.

Programma van de training UX Copywriting basis

Dag 1

College 1

  • Introductie
  • Huiswerk bespreken
  • Het verschil tussen reclamecopy, persuasive copy en UX-copy
  • De principes van UX Writing – UX Writing is Helder: voorbeeld case & oefening
  • De principes van UX Writing – UX Writing is Beknopt: oprolbaar schrijven, scannen

 

College 2

  • Bespreken eigen cases
  • UX-copywriting en merkbeleving, tone of voice
  • Archetype-oefening
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.