Growth hacking
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Technologie heeft marketing voorgoed veranderd. De massa bereiken is niet meer alleen weggelegd voor bedrijven met veel geld. Met één tweet kun je miljoenen mensen aanspreken. Alleen: iedereen kan dat.
Een bedrijf (digitaal) laten groeien wordt steeds moeilijker. Grote marketingcampagnes hebben hun kracht verloren en maken plaats voor kleine experimenten, continu testen en bijsturen. Om daarbij snel in te spelen op de veranderende behoefte en concurrentie in de markt kunnen marketeers niet meer zonder technische en analytische skills. In de 4-daagse opleiding tot Growth Hacker ontwikkel je daarom zowel een andere mindset als nieuwe vaardigheden om je als marketeer aan te passen aan de eisen…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Technologie heeft marketing voorgoed veranderd. De massa bereiken is niet meer alleen weggelegd voor bedrijven met veel geld. Met één tweet kun je miljoenen mensen aanspreken. Alleen: iedereen kan dat.
Een bedrijf (digitaal) laten groeien wordt steeds moeilijker. Grote marketingcampagnes hebben hun kracht verloren en maken plaats voor kleine experimenten, continu testen en bijsturen. Om daarbij snel in te spelen op de veranderende behoefte en concurrentie in de markt kunnen marketeers niet meer zonder technische en analytische skills. In de 4-daagse opleiding tot Growth Hacker ontwikkel je daarom zowel een andere mindset als nieuwe vaardigheden om je als marketeer aan te passen aan de eisen van de toekomst.
Deze opleiding is bedoeld voor (online) marketeers, managers, webshop-, product-, category managers, e-commerce managers, online specialisten, ondernemers en startups, die met hun bedrijf meer impact willen behalen. Hij is echt iets voor jou als je een kei bent in je vak. Als je talent combineert met de motivatie en skills om hét verschil te maken.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.