Masterclass UX en usability voor e-commerce

Tijdsduur

Masterclass UX en usability voor e-commerce

Emerce Academy
Logo van Emerce Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Emerce Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Online verkopen zoals een pro

Hoe zorg je voor meer online verkoop via je website? Welke usability principes en UX trucjes zorgen ervoor dat je website voor je klanten onweerstaanbaar wordt? En neen, we gaan het niet voor de zoveelste keer hebben over de beïnvloedingstechnieken van Cialdini. Wel over principes en technieken die maar weinig mensen kennen en die echt het verschil maken.

Karl Gilis, de derde meest invloedrijke conversie optimalisatie-expert van de wereld, geeft je nieuwe inzichten tijdens de masterclass UX en usability voor e-commerce. Karl helpt bedrijven als Carglass, Nespresso, Quickstep, De Bijenkorf en Yoast om klantgericht te worden. Als specialist met jarenlange ervari…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Online verkopen zoals een pro

Hoe zorg je voor meer online verkoop via je website? Welke usability principes en UX trucjes zorgen ervoor dat je website voor je klanten onweerstaanbaar wordt? En neen, we gaan het niet voor de zoveelste keer hebben over de beïnvloedingstechnieken van Cialdini. Wel over principes en technieken die maar weinig mensen kennen en die echt het verschil maken.

Karl Gilis, de derde meest invloedrijke conversie optimalisatie-expert van de wereld, geeft je nieuwe inzichten tijdens de masterclass UX en usability voor e-commerce. Karl helpt bedrijven als Carglass, Nespresso, Quickstep, De Bijenkorf en Yoast om klantgericht te worden. Als specialist met jarenlange ervaring in usability en conversie optimalisatie helpt Karl je om je  e-commerce omgeving naar een hoger niveau te tillen.

Veel e-commerce bedrijven laten heel wat potentiële omzet aan hun neus voorbij gaan. Hoe dit komt? Omdat ze net niet klantgericht genoeg zijn, net te weinig eigen stem hebben of het hen ontbreekt aan kennis om ervoor te zorgen dat bezoekers klanten worden. Sterker nog: ze kijken naar hoe succesvolle shops het doen, maar halen daar niet precies de punten uit die het verschil maken. Toch is het niet zo moeilijk, zolang je maar weet welke zaken meteen impact hebben op de verkoop.

Karl onderzoekt al jaren de klantentevredenheid bij online shoppers. Vanuit die Customer Experience Barometer toont hij tijdens de masterclass welke grote en kleine elementen direct impact hebben op je klantentevredenheid en het online succes. Verwacht een masterclass vol met praktische tips, voorbeelden en cases die tonen wat werkt en wat niet.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)