Training helpdesk- en supportwerk

Tijdsduur

Training helpdesk- en supportwerk

Extra Trainers
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 50 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Klanttevredenheid is van goede aftersales afhankelijk. Een snelle, efficiënte en klantgerichte helpdesk- en supportafdeling draagt concreet mee aan hoger rendement en nieuwe kansen voor je organisatie. Hoe kun je als helpdesk- en supportmedewerker vragen beter beantwoorden en klanten efficiënt helpen? Op welke manier kun je over meerdere kanalen (telefoon, chat, balie) sneller tot een goede oplossing komen én een goede relatie opbouwen?

Onze training helpdesk- en supportwerk is een praktische training waarin je leert op een correcte, servicegerichte en snelle manier mensen te woord te staan via ‘meerdere kanalen’. Je leert om onder druk goed te luisteren, door te vragen en te blijven denken…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Helpdesk, Aftersales, Klantgerichtheid, Klantgericht schrijven en Klantvriendelijkheid.

Klanttevredenheid is van goede aftersales afhankelijk. Een snelle, efficiënte en klantgerichte helpdesk- en supportafdeling draagt concreet mee aan hoger rendement en nieuwe kansen voor je organisatie. Hoe kun je als helpdesk- en supportmedewerker vragen beter beantwoorden en klanten efficiënt helpen? Op welke manier kun je over meerdere kanalen (telefoon, chat, balie) sneller tot een goede oplossing komen én een goede relatie opbouwen?

Onze training helpdesk- en supportwerk is een praktische training waarin je leert op een correcte, servicegerichte en snelle manier mensen te woord te staan via ‘meerdere kanalen’. Je leert om onder druk goed te luisteren, door te vragen en te blijven denken zodat je altijd ‘in control’ blijft. Door te leren hoe je prioriteiten stelt en je presenteert, krijg je waardering en tevreden klanten.

De onderwerpen

  • communicatieve vaardigheden
  • positieve en klantgerichte instelling
  • gesprekstechnieken aan de telefoon
  • reageren op een e-mail
  • prioriteiten stellen en plannen
  • klachtafhandeling
  • actief oefenen door middel van rollenspellen

Duur

De training helpdesk- en supportwerk duurt een dag. Je kunt de training ook individueel of incompany volgen. Vraag gerust meer informatie aan. 

Onze aanpak is effectief omdat de voorbeelden, onderwerpen en oefeningen in de training en de benadering van de trainer aansluiten bij jullie dagelijks werk

Wij geloven dat mensen hun gedrag of communicatie aanpassen wanneer zij daarvan het nut zien. In onze trainingen ervaren deelnemers op een praktische manier hoe iets óók kan of anders kan. Zij worden bewust van hun manier van denken en doen en we bieden hen keuzes. Als zij merken wat het oplevert, gaan ze het daarna doen. Wel zo effectief.

In onze trainingen ondersteunt theorie op een frisse en heldere manier afwisselende en herkenbare oefeningen. En zorgen duidelijke handvatten, feedback, adviezen en tips ervoor dat deelnemers nieuwe vaardigheden en inzichten direct in de praktijk toepassen.

  • Onze trainingen zijn maatwerk. We werken met cases uit jullie eigen praktijk.
  • Deelnemers krijgen een training in open sfeer waar ervaren, doen en plezier centraal staan.
  • Onze trainingen bestaan voor 75% uit praktijk en 25% theorie.
  • We gebruiken veel verschillende werkvormen: rollenspellen, spelvormen, instructie en praktijkopdrachten.
  • Onze trainingen stemmen we af op het niveau en de leerstijlen van deelnemers.

Wij trainen in groepen van maximaal acht personen. Dit biedt de deelnemers veel individuele aandacht, waardoor persoonlijke aandachtspunten duidelijk naar voren komen en opgelost worden.

Onze trainers zijn ervaren op het gebied van communicatie & gedrag en trainen veel bij toonaangevende bedrijven en organisaties. Evaluaties zijn uitstekend. 

Maak het verschil. In wat je zegt, schrijft en doet.

Al dik 20 jaar trainen we bij honderden organisaties. Met didactische kennis versterken we mensen, teams of afdelingen. Op een praktische én leuke manier.

Communicatie & gedrag, teamsamenwerking en persoonlijke ontwikkeling: we sluiten altijd aan op je wensen.

Volg je training incompany, individueel of via ons open rooster. Online kan ook!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)