Service via WhatsApp

Type product

Service via WhatsApp

Extra Trainers
Logo van Extra Trainers
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Extra Trainers heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 50 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

WhatsApp biedt enorme mogelijkheden voor online en mobile klantenservice. In Nederland is WhatsApp een van de meest gebruikte apps op een smartphone. 4 op de 10 mensen gebruikt WhatsApp zakelijk. Om een vraag te stellen of meer informatie te krijgen. Aan een reisorganisatie of bijvoorbeeld een bank.

Maar hoe zorg je ervoor dat de klant centraal blijft staan in de conversatie? En op welke manier hou je interactie kort en persoonlijk? Door in klantdialoog leiding te houden, en positief en to-the-point te zijn, maak je service via WhatsApp een unieke klantbeleving.

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke training leer je hoe je op een professionele manier appt met klanten en relaties: me…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Personal branding, Merkontwikkeling, Brand Management, Marketingstrategie en Conceptontwikkeling.

WhatsApp biedt enorme mogelijkheden voor online en mobile klantenservice. In Nederland is WhatsApp een van de meest gebruikte apps op een smartphone. 4 op de 10 mensen gebruikt WhatsApp zakelijk. Om een vraag te stellen of meer informatie te krijgen. Aan een reisorganisatie of bijvoorbeeld een bank.

Maar hoe zorg je ervoor dat de klant centraal blijft staan in de conversatie? En op welke manier hou je interactie kort en persoonlijk? Door in klantdialoog leiding te houden, en positief en to-the-point te zijn, maak je service via WhatsApp een unieke klantbeleving.

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke training leer je hoe je op een professionele manier appt met klanten en relaties: met de juiste toon en met een goed resultaat.

Mogelijke onderwerpen

  • do en don’ts WhatsApp
  • leiding nemen en houden
  • beknopt en to-the-point communiceren
  • positief en persoonlijk taalgebruik (toch zakelijk!)
  • meeleven met de klant
  • de klant centraal stellen
  • gebruik van emoticons.

Maak het verschil. In wat je zegt, schrijft en doet.

Al dik 20 jaar trainen we bij honderden organisaties. Met didactische kennis versterken we mensen, teams of afdelingen. Op een praktische én leuke manier.

Communicatie & gedrag, teamsamenwerking en persoonlijke ontwikkeling: we sluiten altijd aan op je wensen.

Volg je training incompany, individueel of via ons open rooster. Online kan ook!

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.