Effectief communiceren

Type product
Tijdsduur

Effectief communiceren

het Klantenbedrijf
Logo van het Klantenbedrijf

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Hoe komt de boodschap juist over en ‘landt’ deze bij de ander? In ieder bedrijf lopen verschillende typen mensen rond. Niet iedereen denkt en handelt hetzelfde. Centraal staat de mensentypologie met de 4 communicatiestijlen. Welke valkuilen zijn er binnen de diverse stijlen? En welke uitdagingen? De theorie wordt direct toegepast in interactieve opdrachten, waardoor teams direct leren het beste uit elkaar te halen.

Over ons:

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en k…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Effectief communiceren, Mondelinge communicatie, Communicatieve vaardigheden, Communicatietechnieken en NLP.

Hoe komt de boodschap juist over en ‘landt’ deze bij de ander? In ieder bedrijf lopen verschillende typen mensen rond. Niet iedereen denkt en handelt hetzelfde. Centraal staat de mensentypologie met de 4 communicatiestijlen. Welke valkuilen zijn er binnen de diverse stijlen? En welke uitdagingen? De theorie wordt direct toegepast in interactieve opdrachten, waardoor teams direct leren het beste uit elkaar te halen.

Over ons:

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!

Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!

Het draait om resultaat in:

  • het verbeteren van vaardigheden
  • zelfvertrouwen vergroten
  • alert en scherp houden
  • inspelen op & omgaan met verandering
  • managen van verwachtingen
  • afspreken regels en procedures
  • formuleren doelstellingen
  • maken (actie)plannen
  • aanzetten creativiteit

Onze trainingen:

  • zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
  • geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
  • spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
  • zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
  • bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
  • laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.