Cursus Klantcontacten

Type product
Niveau

Cursus Klantcontacten

LSSO Opleidingen
Logo van LSSO Opleidingen

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Haal meer uit jezelf en VERGROOT je kansen!

CURSUS KLANTCONTACTEN

Wil je een cursus Klantcontacten volgen?

Bij LSSO Opleidingen kun je direct starten!

Tijdens de cursus Klantcontacten van LSSO Opleidingen ben je bezig met mondelinge en schriftelijke contacten.

Eén van de onderwerpen is klachtenafhandeling.

Eigenlijk moet je blij zijn met een klacht! Het feit dat iemand de moeite neemt een mail te sturen of een telefoontje te plegen, houdt in dat hij/zij een kans geeft een eventueel gemaakte fout te herstellen of een misverstand op te lossen. En zolang er maar alles aan gedaan wordt om tot een oplossing te komen, mag je een klacht best nuchter bekijken: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.

De cursus Klantcontacten van LSSO …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Haal meer uit jezelf en VERGROOT je kansen!

CURSUS KLANTCONTACTEN

Wil je een cursus Klantcontacten volgen?

Bij LSSO Opleidingen kun je direct starten!

Tijdens de cursus Klantcontacten van LSSO Opleidingen ben je bezig met mondelinge en schriftelijke contacten.

Eén van de onderwerpen is klachtenafhandeling.

Eigenlijk moet je blij zijn met een klacht! Het feit dat iemand de moeite neemt een mail te sturen of een telefoontje te plegen, houdt in dat hij/zij een kans geeft een eventueel gemaakte fout te herstellen of een misverstand op te lossen. En zolang er maar alles aan gedaan wordt om tot een oplossing te komen, mag je een klacht best nuchter bekijken: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.

De cursus Klantcontacten van LSSO Opleidingen zorgt voor de noodzakelijke theoretische kennis en de praktische vaardigheden die JIJ nodig hebt voor je werk!

Wij bieden de cursus aan via onze unieke blended learning methode met optimale persoonlijke begeleiding. Bij ons gaat de cursus ALTIJD door! Je start op het voor jou gewenste moment en studeert waar en wanneer je maar wilt!

UNIEKE BLENDED LEARNING METHODE

Bij ieder onderwerp van de cursus dat extra uitleg nodig heeft zie je in je digitale lesboek een INSTRUCTIEFILM, waarin jouw docent je echt lesgeeft. Je hoeft dus niet naar school en toch krijg je les!

Daarna volgen de vragen en/of opdrachten met uitwerkingen, zodat je kunt zien of je alles goed hebt geleerd en begrepen.

Heb je vragen? Je kunt ze stellen via ons FORUM. Je krijgt binnen één werkdag antwoord!

Je hebt regelmatig contact met je personal coach!

Nieuwsgierig geworden? Lees meer op onze website! Je kunt ons natuurlijk ook bellen of mailen!

VOOROPLEIDING

Een minimale vooropleiding op het niveau VMBO KB (kaderberoepsgerichte leerweg) is aan te bevelen.

INHOUD VAN DE CURSUS

Offerte

  • soorten
  • inhoud
  • tips voor het schrijven van een goede offerte
  • een offerte schrijven (vaardigheid)

Nederlandse taal: spelling

  • klinkers en medeklinkers
  • bijvoeglijk naamwoord
  • tussenletter -n- en tussenletter -s-
  • aaneenschrijven van woorden
  • woorden met c en k

Nederlandse taal: schrijfstijl

  • lange zinnen en foute zinsconstructies
  • zinnen in bedrijvende en lijdende vorm schrijven
  • ingewikkeld woordgebruik
  • grammaticale fouten en stijlfouten
  • tips om de schrijfstijl te verbeteren

(Commercieel) zakelijke correspondentie

  • briefindeling en de opzet van een zakelijke brief
  • informatieverzoek schrijven (vaardigheid)
  • informatieverzoek beantwoorden (vaardigheid)
  • uitnodigingsbrief schrijven (vaardigheid)
  • betalingsherinnering en aanmaning schrijven (vaardigheid)
  • klachtenbrief schrijven (vaardigheid)
  • circulaire schrijven (vaardigheid)
  • bestelling, orderbevestiging en betalingsbevestiging schrijven (vaardigheid)

Verkoopgesprek

  • koude verkoop en verkoopinformatie
  • een verkoopgesprek voeren (vaardigheid)
  • een verkoopinformatiegesprek voeren (vaardigheid)

Mondeling presenteren

  • hulpmiddelen bij een presentatie
  • een presentatie maken
  • voorbereidingen voor een presentatie
  • tips voor het houden van een lezing / presentatie
  • een groepspresentatie verzorgen (vaardigheid)

Relatiebeheer

  • beheer van klantgegevens
  • contact houden met de klant
  • netwerken
  • klachtenafhandeling
  • een klacht schriftelijk afhandelen (vaardigheid)

PROEFLES

Wil je graag weten hoe onze blended learning omgeving eruitziet en hoe deze leeromgeving werkt? Bekijk eens een gratis proefles op onze website!

NIVEAU

Het niveau van deze opleiding is te vergelijken met MBO, niveau 3.

STUDIEDUUR

We raden je aan voor deze cursus 10 weken in te plannen. De studiebelasting is 9 tot 11 klokuren per week. Natuurlijk kun je de studieduur naar wens aanpassen, afhankelijk van de tijd die je beschikbaar hebt.

STARTMOGELIJKHEDEN

Je kunt starten wanneer je wenst!

EXAMEN / CERTIFICAAT

De cursus kun je afsluiten met een landelijk erkend LSSO-examen dat via de exameninstantie Examenbureau LSSO wordt afgenomen in één van de examencentra van dit examenbureau. Bij voldoende resultaat verstrekt Examenbureau LSSO een certificaat.

Informatie over de examens (examendata en –locaties, examengeld en aanmelding) tref je aan op de website van Examenbureau LSSO.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)