Professioneel Accountmanagement / Accountmanager
- Tijdsduur
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Marketing en #3 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Marketing en #3 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Marketing en #2 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Sales en #3 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
Beschrijving
Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:
- diplomagarantie
- kort(st)e doorlooptijd
- laagste prijsgarantie.
Algemene informatie:
Klanten behoeven aandacht. Het zijn net relaties in de privé sfeer: Te lang geen aandacht en ze gaan mopperen over de kleinste dingen. En daar zit jij als verkoper niet op te wachten. Je moet weten wat de reden is waarom jouw klant bij je koopt, Welke bouwstenen je kunt gebruiken om de relatie nog hechter te maken en je moet weten wat jouw rol moet zijn om de DMU en de PSU te managen. Accountmanager zijn is een verantwoordelijk beroep omdat het de continuïteit van je organisatie kan garanderen. Accountmanagement vindt de klant belangrijker dan de opdracht. Maar uiteindelijk moet de klant wel renderen. Met terugwerkende kracht ga je hier je voordeel op behalen. Je blijft…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:
- diplomagarantie
- kort(st)e doorlooptijd
- laagste prijsgarantie.
Algemene informatie:
Klanten behoeven aandacht. Het zijn net relaties in de privé sfeer: Te lang geen aandacht en ze gaan mopperen over de kleinste dingen. En daar zit jij als verkoper niet op te wachten. Je moet weten wat de reden is waarom jouw klant bij je koopt, Welke bouwstenen je kunt gebruiken om de relatie nog hechter te maken en je moet weten wat jouw rol moet zijn om de DMU en de PSU te managen. Accountmanager zijn is een verantwoordelijk beroep omdat het de continuïteit van je organisatie kan garanderen. Accountmanagement vindt de klant belangrijker dan de opdracht. Maar uiteindelijk moet de klant wel renderen. Met terugwerkende kracht ga je hier je voordeel op behalen. Je blijft immers gefocused op de winstgevendheid van jouw onderneming.
Doelgroep:
Accountmanagement is de olie in de raderen van een organisatie. Je zorgt voor langdurige samenwerkings-overeenkomsten en draagt bij aan de continuïteit van de eigen organisatie. Wil jij die bruggenbouwer worden?
Programma-onderdelen:
- Wat is accountmangement?
- Welke relaties komen hiervoor in aanmerking?
- Het opstellen van jouw klantenpiramide
- Het traceren van de DMU
- Het opstellen van de PSU
- De plek in de eigen organisatie
- Wat maakt dat klanten enthousiast bij je blijven kopen?
- Brickwalling
- Het traceren van het besluitproces
- Kwalitatieve accountanalyse
- Kwanititatieve accountanalyse
- Salesfunnelproces
- Het accountplanningsproces
- Van strategie naar accountplan
- Van accountplan naar operationeel aktieplan
Resultaten:
Na het afronden van de training ben je in staat om:
- Accountmanagement door te voeren in de dagelijkse praktijk.
- Met meer zekerheid concrete accountdoelstellingen te halen.
- Een netwerk te bouwen en te onderhouden tussen DMU en PSU.
- Omzet en winst te maken.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.