Customer-focused Working

Type product

Customer-focused Working

NCOI Online Academy
Logo van NCOI Online Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep

Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.

Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.

Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.

This online course is for everyone who wants to improve their customer contact and in the end: customer happiness.

Customer focused working can only be done when you know who your customer is. Secondly you need to know what he/she actually wants. In this Online course you do not only learn these two basics but also how you can easily improve your customer focus in general. And off course keeping an eye on yourself and your company values while doing so. Being customer focused also means saying "no" every once in a while. In addition, you will probably notice, having a customer focus and improving their happiness, will also improve yours!
Do you want to improve your customer focus, start serv…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: B2B Marketing, Business-To-Consumer, Marketing en Sales, Consultative Selling en B2B sales.

Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep

Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.

Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.

Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.

This online course is for everyone who wants to improve their customer contact and in the end: customer happiness.

Customer focused working can only be done when you know who your customer is. Secondly you need to know what he/she actually wants. In this Online course you do not only learn these two basics but also how you can easily improve your customer focus in general. And off course keeping an eye on yourself and your company values while doing so. Being customer focused also means saying "no" every once in a while. In addition, you will probably notice, having a customer focus and improving their happiness, will also improve yours!
Do you want to improve your customer focus, start serving them better and improving your own joy in work? Start this course right away!

About your purchase:
This purchase gives you access to more than just this single Online Course. It gives you a full year of access to the complete Online Academy catalog. The catalog contains 250+ courses offered to you by more than 15 renowned educators like Boertien Vergouwen Overduin, NCOI Opleidingen, SRM and Computrain. It offers a variety of courses from IT to health and vitality.

How it works:
After your purchase you will receive a confirmation within 2 days. This confirmation contains important information on how to activate your account and get access to your course. The course can be started right away and you will be able to search through our catalog for other relevant courses as well. Upon receiving the confirmation email, you will have one year to activate your subscription before it expires.

Curious and want to take a look right away? Visit www.onlineacademy.io/en-GB.

Get to know your customer.
Putting customers first.
To engage customers for the long term.

Working with a customer focus is for everyone. We all have customers. Sometimes externally but actually always internally. Do you want to go from task focused to customer focused? Start right away!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)