ITIL4 Foundation (incl. examen en examengarantie)

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Arjan van der Poel
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

ITIL4 Foundation (incl. examen en examengarantie)

Suerte Academy
Logo van Suerte Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Suerte Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor ITIL4 Foundation (incl. examen en examengarantie)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Marvin Zeefuik
Sales Implementation Manager
9
ITIL4 Foundation (incl. examen en examengarantie)

"Fijne training gehad. Op een heerlijke locatie in de natuur. Even zoeken naar het juiste gebouw op het terrein, dat kan misschien met een foto of plattegrond beter aan gegeven worden.

Trainer heeft duidelijke regels afgesproken over o.a. telefoongebruik en werkmail tijdens de training. Hierdoor was het duidelijk en was er ook ruimte voor dringende werkgerelateerde zaken.

Door de stof heen gegaan, praktische voorbeelden behandeld en proefexamen gezamenlijk behandeld." - 17-08-2023 13:33

"Fijne training gehad. Op een heerlijke locatie in de natuur. Even zoeken naar het juiste gebouw op het terrein, dat kan misschien met een fo… alles lezen - 17-08-2023 13:33

Startdata en plaatsen

placeVennemeer 41a, Oud Ade (bij Leiden)
6 mei. 2024 tot 7 mei. 2024
check_circle Startgarantie
placeVennemeer 41a, Oud Ade (bij Leiden)
15 jul. 2024 tot 16 jul. 2024
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Bij de ITIL4 Foundation training leer je de nieuwste best practices voor service management met focus op business value en digital transformation.

Tijdens de training behandelen we de leidende principes van ITIL4, de Service Value Chain, de vier dimensies van Service Management en de link tussen ITIL4 en andere best practices, zoals Lean IT, Agile en DevOps.

Algemeen

ITIL4 actualiseert IT Service Management door opnieuw vorm te geven aan best practices voor ITSM in de bredere context van klantervaring, waardestromen en digitale transformatie. Een belangrijk onderdeel van de ITIL4 Trainingen is het koppelen van ITIL aan nieuwe werkwijzen, zoals Lean, Agile en DevOps.

ITIL4 Foundation is d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Bij de ITIL4 Foundation training leer je de nieuwste best practices voor service management met focus op business value en digital transformation.

Tijdens de training behandelen we de leidende principes van ITIL4, de Service Value Chain, de vier dimensies van Service Management en de link tussen ITIL4 en andere best practices, zoals Lean IT, Agile en DevOps.

Algemeen

ITIL4 actualiseert IT Service Management door opnieuw vorm te geven aan best practices voor ITSM in de bredere context van klantervaring, waardestromen en digitale transformatie. Een belangrijk onderdeel van de ITIL4 Trainingen is het koppelen van ITIL aan nieuwe werkwijzen, zoals Lean, Agile en DevOps.

ITIL4 Foundation is de basistraining voor certificering in IT Service Management. De training is opgezet als een introductie tot ITIL4 en biedt een nieuwe kijk op IT Service Management door middel van een Service Value System.

De training is bedoeld om kandidaten kennis te laten maken met het beheer van moderne IT-services, om hen inzicht te geven in de gemeenschappelijke taal en basisconcepten, en om hen te laten zien hoe ze hun werk en het werk van hun organisatie kunnen verbeteren met ITIL4.

Kandidaten, die ITIL4 Foundation training met goed gevolg afronden, hebben inzicht in de leidende principes van ITIL4, de Service Value Chain, de vier dimensies van Service Management en de link tussen ITIL4 en andere best practices, zoals Lean IT, Agile en DevOps.

Doelgroep

De ITIL4 Foundation training richt zich op professionals aan het begin van hun reis in service management, IT Service Managers, aspirant IT Service Managers en iedereen

die in andere delen van IT werkzaam is (bijv. ontwikkeling) met een sterke interface met dienstverlening.

Resultaat

Na afronding van de ITIL4 Foundation training begrijpt u:

  • De belangrijkste concepten van service management
  • Hoe de leidende principes van ITIL4 een organisatie kunnen helpen bij het adopteren en aanpassen van servicemanagement
  • De vier dimensies van servicemanagement
  • Het doel en de componenten van het ITIL-servicewaardesysteem
  • De activiteiten van de servicewaardeketen en hoe ze onderling verbonden zijn
  • Het doel en de belangrijkste termen van 15 ITIL4 practices (processen)
  • De belangrijkste 7 ITIL4 practices (processen) in detail

Studiebelasting

De ITIL4 Foundation training bestaat uit 2 aansluitende trainingsdagen van 9.00 tot 17.00 uur. Het examen vindt op een apart te plannen moment plaats. Online examen doen (via een exam voucher) behoort ook tot de mogelijkheden.

Voor de ITIL4 Foundation training moet u rekenen op een studiebelasting van zo’n 16 uur (afhankelijk van bestaande kennis). Deze tijd is nodig voor het bestuderen van de stof, het maken van de huiswerkopdrachten en de voorbereiding op het examen.

Voor de ITIL4 Foundation training is geen specifieke voorkennis vereist.

Bekijk ons open rooster voor de datum van de eerstvolgende training. Voor alle trainingen geldt een doorgangsgarantie.

Investering

€ 1.195,- exclusief BTW, inclusief uitgebreide trainingsmap, examen en examengarantie.

De prijzen van onze trainingen zijn 'all inclusive', er komen GEEN EXTRA KOSTEN voor lunches, cursusmaterialen of examens bij.

Deelnemers ontvangen enige tijd voor aanvang van de training het cursusboek en de  uitgebreide trainingsmap met presentaties, praktijkopdrachten, casus, voorbeeldexamen en verklarende woordenlijst.

Suerte Academy is aangesloten bij CRKBO, wat betekent dat je als BTW-vrij organisatie geen BTW hoeft te betalen.

Certificering

De ITIL4 Foundation training bereidt u voor op het officiële ITIL4 Foundation examen van PeopleCert International. Het examen is met gesloten boek en bestaat uit 40 meerkeuzevragen. Minimaal heeft u 26 correcte antwoorden (65%) nodig om te slagen. Het examen duurt 60 minuten en kan op papier en online afgenomen worden.

Suerte Academy biedt deelnemers examengarantie. Mocht u niet slagen voor het examen, dan kunt u geheel kosteloos aan de herkansing deelnemen.

Na een succesvol afgelegd examen ontvangt u van PeopleCert het ITIL4 Foundation certificaat. Met dit certificaat kunt u doorstromen naar een van de practitioner of specialist opleidingen.

Werkwijze

Onze trainingen zijn praktijkgericht. Studenten vragen we zich voor te bereiden door de theorie alvast door te nemen. We werken met actuele voorbeelden, discussies, opdrachten en oefeningen.

We stimuleren alle deelnemers actief aan de sessies deel te nemen. Door met andere deelnemers te oefenen kunnen studenten de nieuwe kennis en vaardigheden snel in hun beroepspraktijk toepassen.

En we bereiden studenten voor op het examen (met examengarantie) door hen daarvoor oefeningen en opdrachten te geven.

Wij bieden doorgangs- en examengarantie.

9
Gemiddeld cijfer voor ITIL4 Foundation (incl. examen en examengarantie)
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Marvin Zeefuik
Sales Implementation Manager
9
ITIL4 Foundation (incl. examen en examengarantie)

"Fijne training gehad. Op een heerlijke locatie in de natuur. Even zoeken naar het juiste gebouw op het terrein, dat kan misschien met een foto of plattegrond beter aan gegeven worden.

Trainer heeft duidelijke regels afgesproken over o.a. telefoongebruik en werkmail tijdens de training. Hierdoor was het duidelijk en was er ook ruimte voor dringende werkgerelateerde zaken.

Door de stof heen gegaan, praktische voorbeelden behandeld en proefexamen gezamenlijk behandeld." - 17-08-2023 13:33

"Fijne training gehad. Op een heerlijke locatie in de natuur. Even zoeken naar het juiste gebouw op het terrein, dat kan misschien met een fo… alles lezen - 17-08-2023 13:33

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)