ISO 27001 Foundation
Startdata en plaatsen
placeEindhoven 17 mrt. 2025 tot 19 mrt. 2025Toon rooster event 17 maart 2025, 09:00-16:00, Eindhoven event 18 maart 2025, 09:00-16:00, Eindhoven event 19 maart 2025, 09:00-16:00, Eindhoven |
placeUtrecht 17 mrt. 2025 tot 19 mrt. 2025Toon rooster event 17 maart 2025, 09:00-16:00, Utrecht event 18 maart 2025, 09:00-16:00, Utrecht event 19 maart 2025, 09:00-16:00, Utrecht |
placeEindhoven 6 mei. 2025 tot 8 mei. 2025Toon rooster event 6 mei 2025, 09:00-16:00, Eindhoven event 7 mei 2025, 09:00-16:00, Eindhoven event 8 mei 2025, 09:00-16:00, Eindhoven |
placeEindhoven 6 mei. 2025 tot 8 mei. 2025Toon rooster event 6 mei 2025, 09:00-16:00, Eindhoven event 7 mei 2025, 09:00-16:00, Eindhoven event 8 mei 2025, 09:00-16:00, Eindhoven |
Beschrijving
De deelnemers maken in deze 2 daagse training kennis met de ISO/ IEC 20000 standaard om zo te ervaren hoe betrouwbaar Service Quality Management systeem op te zetten. Met deze aanvullende kennis heeft u samen met uw ITIL kennis een goede basis op profesisoneel te kunnen werken in een ISO / IEC 20000 gecertificeerde organisatie. De deelnemer leert het belang inzien van een goede kwaliteit van IT service management. Welke kwaliteitseisen van toepassing zijn op deze standaard en de praktijkgerichte code om IT service management te kunnen praktiseren.ITSM Foundation is bedoeld voor iedereen die een rol speelt in of belang heeft bij IT-service management. Hieronder vallen medewerkers van interne …Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
De deelnemers maken in deze 2 daagse training kennis met de ISO/ IEC 20000 standaard om zo te ervaren hoe betrouwbaar Service Quality Management systeem op te zetten. Met deze aanvullende kennis heeft u samen met uw ITIL kennis een goede basis op professioneel te kunnen werken in een ISO / IEC 20000 gecertificeerde organisatie. De deelnemer leert het belang inzien van een goede kwaliteit van IT service management. Welke kwaliteitseisen van toepassing zijn op deze standaard en de praktijkgerichte code om IT service management te kunnen praktiseren.Indien u ook het examen wilt afleggen bedragen de examenkosten 200 euro exclusief BTW
Aantal multiple-choice vragen : 40
Cesuur : 65% (26 van de 40)
Open boek : nee
Elektronische apparatuur toegestaan : nee
Efficient, kostenbewust, innovatief, met hoogste slagingspercentage opleiden bij @The Academy!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.