De Klant Centraal
Beschrijving
Onze basisfilosofie is heel simpel. Stel het positieve centraal, in uzelf en anderen. In de vragen die u stelt, de reacties die u geeft aan prospects en klanten. In de verwachtingen die u heeft van uzelf en uw bedrijf. We vinden altijd oplossingen die werken en duurzaam resultaat opleveren. We durven wél te confronteren én we blijven altijd positief. Vendere-trainers staan garant voor een energiek, enthousiast en inspirerend programma waar u echt iets van leert
3 daagse training ‘De Klant Centraal’
Onze keuzes worden meer en meer beïnvloed door onze verwachtingen en beleving. In een tijd waar producten en diensten doorgaans steeds minder uniek zijn, is de keuze van de consument grotendeels afhankelijk geworden van de verwachting of beleving die hij erbij krijgt: “Wat vind ik van het bedrijf?” “Hoe klantvriendelijk voel ik mij te woord gestaan?” “Begrijpt deze medewerker mijn vraag écht?” En je raadt het al: degene die hem die onderscheidende en verrassende beleving geeft, ben jij!
In deze driedaagse training leer jij op een effectieve manier alle essentiële vaardigheden op het gebied van klantgerichte communicatie: in je telefoongesprekken én schrift…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze basisfilosofie is heel simpel. Stel het positieve centraal, in uzelf en anderen. In de vragen die u stelt, de reacties die u geeft aan prospects en klanten. In de verwachtingen die u heeft van uzelf en uw bedrijf. We vinden altijd oplossingen die werken en duurzaam resultaat opleveren. We durven wél te confronteren én we blijven altijd positief. Vendere-trainers staan garant voor een energiek, enthousiast en inspirerend programma waar u echt iets van leert
3 daagse training ‘De Klant Centraal’
Onze keuzes worden meer en meer beïnvloed door onze verwachtingen
en beleving. In een tijd waar producten en diensten doorgaans
steeds minder uniek zijn, is de keuze van de consument grotendeels
afhankelijk geworden van de verwachting of beleving die hij erbij
krijgt: “Wat vind ik van het bedrijf?” “Hoe klantvriendelijk voel
ik mij te woord gestaan?” “Begrijpt deze medewerker mijn vraag
écht?” En je raadt het al: degene die hem die onderscheidende en
verrassende beleving geeft, ben jij!
In deze driedaagse training leer jij op een effectieve manier alle
essentiële vaardigheden op het gebied van klantgerichte
communicatie: in je telefoongesprekken én schriftelijke
communicatie. Hoe ben je juist niet die dertiende in een dozijn,
maar maak je een gesprek persoonlijk, fun en vernieuwend? Door een
slimme combinatie van theorie en praktijk tijdens de Train- en
Praktijkdagen boek jij meteen resultaat op het gebied van
telefonische en schriftelijke klantgerichte communicatie.
Wat is het?
Bellen is een vak! Klantcontact is een ‘doe-sport’. De Train- en
Praktijkdagen zijn de leukste en daarmee meest effectieve
combinatie van theorie en praktijk, bestaande uit een klassikaal
gedeelte in de ochtend en live bellen in de middag.
Ochtend: klassikale training
Je volgt één dagdeel klassikale training waarin, op basis van de
doelen van de belmiddag, relevante kennis en inzichten worden
aangereikt met betrekking tot klantgerichte gespreksvoering. Dit
doen we door middel van jouw eigen praktijksituaties op basis
van
oefeningen en rollenspellen. Zo word je uitgerust met de juiste
kennis die je in de middag meteen toe kunt passen.
Middag: bellen!
Na een welverdiende lunch in de Vendere lounge start het
middagprogramma. De geleerde vaardigheden uit de klassikale
training worden direct toegepast in de praktijk door middel van een
Werkplekcoaching of Telecoaching. Uiteraard gebeurt dit allemaal in
een
inspirerende werkomgeving: het eigen professionele outbound
callcenter van Vendere.
Werkplekcoaching
Je gaat direct aan de slag in je eigen praktijk met je
telefoongesprekken, e-mail en klantcontact via social media. De
trainer luistert beide kanten van de gesprekken mee en coacht jou
direct na je gesprekken. Eén op één coaching wordt afgewisseld met
gezamenlijke momenten om eventuele vaardigheden aan te scherpen of
aan te vullen. Deze werkvorm wordt door onze klanten vooral
gewaardeerd doordat feedback op directe, concrete en positieve
wijze gegeven wordt, waardoor zij merken dat ze sneller resultaat
boeken.
Telecoaching
Je gaat direct aan de slag in je eigen praktijk met je
telefoongesprekken, e-mail en klantcontact via social media. Alle
gevoerde gesprekken worden opgenomen. Deze opgenomen gesprekken
worden teruggeluisterd in groepjes van maximaal 3 deelnemers. Zowel
de trainer als de deelnemers geven feedback op elk gesprek. Na de
training ontvang je een schriftelijke rapportage van de trainer.
Het grote voordeel van deze werkvorm is dat je non-stop kunt
bellen, waardoor de continuïteit van het bellen gewaarborgd wordt.
Deze werkvorm wordt door klanten vooral gewaardeerd door het
leereffect op lange termijn: het beluisteren van de eigen
gesprekken én die van collega’s in combinatie met het actief geven
en ontvangen van onderlinge feedback.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.