De Klant Centraal

Type product
Tijdsduur

De Klant Centraal

Vendere
Logo van Vendere
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Vendere heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 22 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Onze basisfilosofie is heel simpel. Stel het positieve centraal, in uzelf en anderen. In de vragen die u stelt, de reacties die u geeft aan prospects en klanten. In de verwachtingen die u heeft van uzelf en uw bedrijf. We vinden altijd oplossingen die werken en duurzaam resultaat opleveren. We durven wél te confronteren én we blijven altijd positief. Vendere-trainers staan garant voor een energiek, enthousiast en inspirerend programma waar u echt iets van leert

3 daagse training ‘De Klant Centraal’
Onze keuzes worden meer en meer beïnvloed door onze verwachtingen en beleving. In een tijd waar producten en diensten doorgaans steeds minder uniek zijn, is de keuze van de consument grotendeels afhankelijk geworden van de verwachting of beleving die hij erbij krijgt: “Wat vind ik van het bedrijf?” “Hoe klantvriendelijk voel ik mij te woord gestaan?” “Begrijpt deze medewerker mijn vraag écht?” En je raadt het al: degene die hem die onderscheidende en verrassende beleving geeft, ben jij!

In deze driedaagse training leer jij op een effectieve manier alle essentiële vaardigheden op het gebied van klantgerichte communicatie: in je telefoongesprekken én schrift…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Onze basisfilosofie is heel simpel. Stel het positieve centraal, in uzelf en anderen. In de vragen die u stelt, de reacties die u geeft aan prospects en klanten. In de verwachtingen die u heeft van uzelf en uw bedrijf. We vinden altijd oplossingen die werken en duurzaam resultaat opleveren. We durven wél te confronteren én we blijven altijd positief. Vendere-trainers staan garant voor een energiek, enthousiast en inspirerend programma waar u echt iets van leert

3 daagse training ‘De Klant Centraal’
Onze keuzes worden meer en meer beïnvloed door onze verwachtingen en beleving. In een tijd waar producten en diensten doorgaans steeds minder uniek zijn, is de keuze van de consument grotendeels afhankelijk geworden van de verwachting of beleving die hij erbij krijgt: “Wat vind ik van het bedrijf?” “Hoe klantvriendelijk voel ik mij te woord gestaan?” “Begrijpt deze medewerker mijn vraag écht?” En je raadt het al: degene die hem die onderscheidende en verrassende beleving geeft, ben jij!

In deze driedaagse training leer jij op een effectieve manier alle essentiële vaardigheden op het gebied van klantgerichte communicatie: in je telefoongesprekken én schriftelijke communicatie. Hoe ben je juist niet die dertiende in een dozijn, maar maak je een gesprek persoonlijk, fun en vernieuwend? Door een slimme combinatie van theorie en praktijk tijdens de Train- en Praktijkdagen boek jij meteen resultaat op het gebied van telefonische en schriftelijke klantgerichte communicatie.

Wat is het?
Bellen is een vak! Klantcontact is een ‘doe-sport’. De Train- en Praktijkdagen zijn de leukste en daarmee meest effectieve combinatie van theorie en praktijk, bestaande uit een klassikaal gedeelte in de ochtend en live bellen in de middag.

Ochtend: klassikale training
Je volgt één dagdeel klassikale training waarin, op basis van de doelen van de belmiddag, relevante kennis en inzichten worden aangereikt met betrekking tot klantgerichte gespreksvoering. Dit doen we door middel van jouw eigen praktijksituaties op basis van
oefeningen en rollenspellen. Zo word je uitgerust met de juiste kennis die je in de middag meteen toe kunt passen.

Middag: bellen!
Na een welverdiende lunch in de Vendere lounge start het middagprogramma. De geleerde vaardigheden uit de klassikale training worden direct toegepast in de praktijk door middel van een Werkplekcoaching of Telecoaching. Uiteraard gebeurt dit allemaal in een
inspirerende werkomgeving: het eigen professionele outbound callcenter van Vendere.

Werkplekcoaching
Je gaat direct aan de slag in je eigen praktijk met je telefoongesprekken, e-mail en klantcontact via social media. De trainer luistert beide kanten van de gesprekken mee en coacht jou direct na je gesprekken. Eén op één coaching wordt afgewisseld met gezamenlijke momenten om eventuele vaardigheden aan te scherpen of aan te vullen. Deze werkvorm wordt door onze klanten vooral gewaardeerd doordat feedback op directe, concrete en positieve wijze gegeven wordt, waardoor zij merken dat ze sneller resultaat boeken.

Telecoaching
Je gaat direct aan de slag in je eigen praktijk met je telefoongesprekken, e-mail en klantcontact via social media. Alle gevoerde gesprekken worden opgenomen. Deze opgenomen gesprekken worden teruggeluisterd in groepjes van maximaal 3 deelnemers. Zowel de trainer als de deelnemers geven feedback op elk gesprek. Na de training ontvang je een schriftelijke rapportage van de trainer. Het grote voordeel van deze werkvorm is dat je non-stop kunt bellen, waardoor de continuïteit van het bellen gewaarborgd wordt. Deze werkvorm wordt door klanten vooral gewaardeerd door het leereffect op lange termijn: het beluisteren van de eigen gesprekken én die van collega’s in combinatie met het actief geven en ontvangen van onderlinge feedback.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.