Sales Essentials
Beschrijving
Onze basisfilosofie is heel simpel. Stel het positieve centraal, in uzelf en anderen. In de vragen die u stelt, de reacties die u geeft aan prospects en klanten. In de verwachtingen die u heeft van uzelf en uw bedrijf. We vinden altijd oplossingen die werken en duurzaam resultaat opleveren. We durven wél te confronteren én we blijven altijd positief. Vendere-trainers staan garant voor een energiek, enthousiast en inspirerend programma waar u echt iets van leert
3 daagse training “Sales-Essentials”
Aan tafel bij nieuwe klanten? Meer kwalitatieve afspraken? In deze driedaagse training leer jij op een effectieve manier alle essentiële vaardigheden op het gebied van commerciële telefonie. Door onze slimme combinatie van theorie en praktijk tijdens de Train- en Praktijkdagen boek jij meteen resultaat op het gebied van leads, afspraken, hernieuwde contracten en/of gesloten offertes.
Wat is het?
Bellen is een vak! Verkoop is een ‘doe-sport’. De Train- en Praktijkdagen zijn de leukste en daarmee meest effectieve combinatie van theorie en praktijk, bestaande uit een klassikaal gedeelte in de ochtend en live bellen in de middag.
Ochtend: klassikale training
Je vo…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze basisfilosofie is heel simpel. Stel het positieve centraal, in uzelf en anderen. In de vragen die u stelt, de reacties die u geeft aan prospects en klanten. In de verwachtingen die u heeft van uzelf en uw bedrijf. We vinden altijd oplossingen die werken en duurzaam resultaat opleveren. We durven wél te confronteren én we blijven altijd positief. Vendere-trainers staan garant voor een energiek, enthousiast en inspirerend programma waar u echt iets van leert
3 daagse training “Sales-Essentials”
Aan tafel bij nieuwe klanten? Meer kwalitatieve
afspraken? In deze driedaagse training leer jij op een effectieve
manier alle essentiële vaardigheden op het gebied van commerciële
telefonie. Door onze slimme combinatie van theorie en praktijk
tijdens de Train- en Praktijkdagen boek jij meteen resultaat op het
gebied van leads, afspraken, hernieuwde contracten en/of gesloten
offertes.
Wat is het?
Bellen is een vak! Verkoop is een ‘doe-sport’. De Train- en
Praktijkdagen zijn de leukste en daarmee meest effectieve
combinatie van theorie en praktijk, bestaande uit een klassikaal
gedeelte in de ochtend en live bellen in de middag.
Ochtend: klassikale training
Je volgt één dagdeel klassikale training waarin, op basis van de
doelen van de belmiddag, relevante kennis en inzichten worden
aangereikt met betrekking tot commerciële gespreksvoering. Zo word
je uitgerust met de juiste munitie om goed beslagen ten ijs te
komen.
Middag: bellen!
Na een welverdiende lunch in de Vendere lounge start het
middagprogramma. De geleerde vaardigheden uit de klassikale
training worden direct toegepast in de praktijk door middel van een
Werkplekcoaching of Telecoaching. Uiteraard gebeurt dit allemaal in
een inspirerende werkomgeving: het eigen professionele outbound
callcenter van Vendere.
Werkplekcoaching
Je gaat direct aan de slag met je eigen bellijst. De trainer
luistert beide kanten van de gesprekken mee en coacht jou direct na
je gesprekken. Eén op één coaching wordt afgewisseld met
gezamenlijke momenten om eventuele vaardigheden aan te scherpen of
aan te vullen. Deze werkvorm wordt door onze klanten vooral
gewaardeerd doordat feedback op directe, concrete en positieve
wijze gegeven wordt, waardoor zij merken dat ze sneller resultaat
boeken.
Telecoaching
Je gaat direct aan de slag met je eigen bellijst. Alle gevoerde
gesprekken worden opgenomen. Deze opgenomen gesprekken worden
teruggeluisterd in groepjes van maximaal 3 deelnemers. Zowel de
trainer als de deelnemers geven feedback op elk
gesprek. Na de training ontvang je een schriftelijke rapportage van
de trainer. Het grote voordeel van deze werkvorm is dat je non-stop
kunt bellen, waardoor de continuïteit van het bellen gewaarborgd
wordt. Deze werkvorm wordt door klanten vooral gewaardeerd door het
leereffect op lange termijn: het beluisteren van de eigen
gesprekken én die van collega’s in combinatie met het actief geven
en ontvangen van onderlinge feedback.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.