De essentie van Gastvrijheid

Tijdsduur
Trainer
F.G.L. Rekers
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

De essentie van Gastvrijheid

4Human Training & Coaching
Logo van 4Human Training & Coaching
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 4Human Training & Coaching heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 62 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor De essentie van Gastvrijheid
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Marianne ter Weeme
9
De essentie van Gastvrijheid

"Het was een hele heldere en prettige training waarin ik toch weer nieuwe dingen over en voor mijzelf heb geleerd!
Het was een bewustmaker!
Ik kan weer verder in mijn leerproces." - 26-03-2020 14:09

"Het was een hele heldere en prettige training waarin ik toch weer nieuwe dingen over en voor mijzelf heb geleerd! Het was een bewustmaker! … alles lezen - 26-03-2020 14:09

Startdata en plaatsen

placeDoorn
23 apr. 2024
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 23 april 2024, Doorn, Dagtraining

Beschrijving

Doel: Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid.

Inhoud:

  • De maatschappelijke beweging: de beleveniseconomie
  • Basisprincipes van gastgerichtheid
  • Het onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid
  • De uniek peilers van gastgerichtheid: Beleving & Perceptie
  • Energiemanagement: hoe om te gaan met verandering
  • Belemmerende factoren om niet gastvrij te zijn
  • De 7 stappen van gastgerichtheid
  • Voorwaarden om gastgerichtheid succesvol in te bedden
  • Oefening in houding en gedrag op gebied van gastvrijheid
  • Leiding geven aan thema gastvrijheid
  • Incl. nieuwste baanbrekende inzicht op gebied van mentaliteitsverandering. Dit inzicht geeft w…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Doel: Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid.

Inhoud:

  • De maatschappelijke beweging: de beleveniseconomie
  • Basisprincipes van gastgerichtheid
  • Het onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid
  • De uniek peilers van gastgerichtheid: Beleving & Perceptie
  • Energiemanagement: hoe om te gaan met verandering
  • Belemmerende factoren om niet gastvrij te zijn
  • De 7 stappen van gastgerichtheid
  • Voorwaarden om gastgerichtheid succesvol in te bedden
  • Oefening in houding en gedrag op gebied van gastvrijheid
  • Leiding geven aan thema gastvrijheid
  • Incl. nieuwste baanbrekende inzicht op gebied van mentaliteitsverandering. Dit inzicht geeft weer waarom mensen veranderen of waarom niet. U leert dit inzicht toe te passen hoe u medewerkers incl. uzelf in beweging krijgt

Doelgroep:
Voor teamleiders, leidinggevenden, managers en alle medewerkers met voorbeeldfunctie die gastvrijheid naar hoger plan willen tillen.  

Effecten :

  • Professionele “gastgerichte medewerkers”
  • Imago plus van de organisatie
  • Arbeidsplezier neemt toe
  • Een energiegevende organisatie (of team) met aantrekkingskracht
  • Meer tevreden klanten/ gasten en bezoekers

Bijzonderheden:
Praktische vertaalslag gebaseerd op de gastvrijheids- en belevingsprincipes aangevuld met principes van Fred Lee. Fred Lee heeft managementervaring met Disney-parken en met ziekenhuizen. De koppeling levert een inspirerende visie op hoe gastvrijheid in bedrijven en instellingen kan verbeteren.

4Human is een trainings-, coachings- en adviesbureau. 

Onze visie: "Succes komt voort uit persoonlijke ontwikkeling".

We verzorgen trainingen op maat, open trainingen, teamcoaching, persoonlijke coaching, loopbaanmanagement zoals outplacement, workshops, presentaties en geven advies.
4Human maakt gebruik van diverse inspiratiebronnen, werkvormen en -instrumenten en vertaalt dit in haar programma's. We hebben bewezen succesvolle modellen. 4Human bestaat uit vakkundige en mensgerichte trainers/coaches en werkt landelijk. Samen met onze klanten overtreffen we telkens weer de verwachtingen en boeken we opmerkelijke resultaten. We hebben gespecialiseerde diensten op het gebied van
'Leiderschap', 'Energiemanagement', 'Gastvrijheid',
'Persoonlijke ontwikkeling', 'Coaching
', 'Communicatie' en 'Verkoop'.

Onze overtuiging: 
Wij werken vanuit de overtuiging dat het succes van organisaties wordt bepaald door het persoonlijke succes van de mensen die er werken, de cultuur en de wijze waarop leiderschap wordt uitgedragen. Mensen die gemotiveerd en geïnspireerd zijn presteren immers beter. Het geheim van succesvolle mensen, teams en organisaties is Zelfmanagement, voor ons Zelfleiderschap! De kern van onze programma's is daarop gebaseerd.

9
Gemiddeld cijfer voor De essentie van Gastvrijheid
Gebaseerd op 5 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Marianne ter Weeme
9
De essentie van Gastvrijheid

"Het was een hele heldere en prettige training waarin ik toch weer nieuwe dingen over en voor mijzelf heb geleerd!
Het was een bewustmaker!
Ik kan weer verder in mijn leerproces." - 26-03-2020 14:09

"Het was een hele heldere en prettige training waarin ik toch weer nieuwe dingen over en voor mijzelf heb geleerd! Het was een bewustmaker! … alles lezen - 26-03-2020 14:09

starstarstarstarstar_border
Chareen Plant
Student Facility Management
8
De essentie van Gastvrijheid

"Een leerzame training.
Voor de training wordt er gevraagd naar jouw persoonlijke doel en aan het eind van de training is dat doel behaald als het goed is.
De theorie werd goed toegelicht met praktijkvoorbeelden.
Frank speelt hier leuk op in door iedereen erbij te betrekken.
Tijdens de training worden er verschillende handvaten aangereikt die je kan toepassen voor zowel werk als privé. " - 11-11-2019 10:50

"Een leerzame training. Voor de training wordt er gevraagd naar jouw persoonlijke doel en aan het eind van de training is dat doel behaald … alles lezen - 11-11-2019 10:50

starstarstarstarstar_half
margaritha vogel
relocation consultant
9
De essentie van Gastvrijheid

"Ik vond de training zeer information en to the point en raakte alle vlakken waar ik wat in wilde verdiepen ten behoeve van mijn klanten. Het was een intieme setting. Helaas was de locatie ver voor mij, komend uit het westen maar dat was het meer dan waard. Bedankt!!" - 06-11-2019 12:54

"Ik vond de training zeer information en to the point en raakte alle vlakken waar ik wat in wilde verdiepen ten behoeve van mijn klanten. Het… alles lezen - 06-11-2019 12:54

starstarstarstarstar
Maria Kroon
shiftleader Food & Beverage
10
De essentie van Gastvrijheid

"Dit is een workshop waar je echt wat aan hebt. De trainer kan alles heel goed vertalen naar jouw werkgebied. Je krijgt duidelijke handvaten mee die je direct kunt implementeren zowel privé als werk. " - 04-11-2019 14:27

"Dit is een workshop waar je echt wat aan hebt. De trainer kan alles heel goed vertalen naar jouw werkgebied. Je krijgt duidelijke handvaten … alles lezen - 04-11-2019 14:27

starstarstarstarstar_half
Henk Hemink
Facilitair Manager
9
De essentie van Gastvrijheid

"De essentie van gastvrijheid werd goed uitgelegd en onderbouwd met tips en tricks. Leidersschap werd behandeld met gebruik van casussen uit de praktijk. Dit alles was begrijpelijk en direct toepasbaar. De stof is toegesneden op de situatie waarin Zorggroep Manna zich bevind, omdat deze bij Frank bekend is. " - 16-11-2017 11:25

"De essentie van gastvrijheid werd goed uitgelegd en onderbouwd met tips en tricks. Leidersschap werd behandeld met gebruik van casussen uit … alles lezen - 16-11-2017 11:25

F.G.L. Rekers
F.G.L. Rekers
Ik ben omdat wij zijn
9,2

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)