B2B online marketing (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 19 apr. 2024 tot 26 apr. 2024Toon rooster event 19 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, B2B Digital marketing strategie event 26 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, B2B Campagne ontwikkeling |
placeCapelle aan den IJssel 19 apr. 2024 tot 26 apr. 2024Toon rooster event 19 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, B2B Digital marketing strategie event 26 april 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, B2B Campagne ontwikkeling |
placeEindhoven 19 apr. 2024 tot 26 apr. 2024Toon rooster event 19 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, B2B Digital marketing strategie event 26 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, B2B Campagne ontwikkeling |
placeLeusden 19 apr. 2024 tot 26 apr. 2024Toon rooster event 19 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, B2B Digital marketing strategie event 26 april 2024, 09:30-16:30, Leusden, B2B Campagne ontwikkeling |
placeUtrecht 19 apr. 2024 tot 26 apr. 2024Toon rooster event 19 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, B2B Digital marketing strategie event 26 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, B2B Campagne ontwikkeling |
placeAmsterdam 10 jun. 2024 tot 17 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, B2B Digital marketing strategie event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, B2B Campagne ontwikkeling |
placeCapelle aan den IJssel 10 jun. 2024 tot 17 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, B2B Digital marketing strategie event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, B2B Campagne ontwikkeling |
placeEindhoven 10 jun. 2024 tot 17 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, B2B Digital marketing strategie event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, B2B Campagne ontwikkeling |
placeLeusden 10 jun. 2024 tot 17 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Leusden, B2B Digital marketing strategie event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Leusden, B2B Campagne ontwikkeling |
placeUtrecht 10 jun. 2024 tot 17 jun. 2024Toon rooster event 10 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, B2B Digital marketing strategie event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, B2B Campagne ontwikkeling |
placeAmsterdam 9 okt. 2024 tot 16 okt. 2024Toon rooster event 9 oktober 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, B2B Digital marketing strategie event 16 oktober 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, B2B Campagne ontwikkeling |
placeCapelle aan den IJssel 9 okt. 2024 tot 16 okt. 2024Toon rooster event 9 oktober 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, B2B Digital marketing strategie event 16 oktober 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, B2B Campagne ontwikkeling |
placeEindhoven 9 okt. 2024 tot 16 okt. 2024Toon rooster event 9 oktober 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, B2B Digital marketing strategie event 16 oktober 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, B2B Campagne ontwikkeling |
placeLeusden 9 okt. 2024 tot 16 okt. 2024Toon rooster event 9 oktober 2024, 09:30-16:30, Leusden, B2B Digital marketing strategie event 16 oktober 2024, 09:30-16:30, Leusden, B2B Campagne ontwikkeling |
placeUtrecht 9 okt. 2024 tot 16 okt. 2024Toon rooster event 9 oktober 2024, 09:30-16:30, Utrecht, B2B Digital marketing strategie event 16 oktober 2024, 09:30-16:30, Utrecht, B2B Campagne ontwikkeling |
Beschrijving
Omschrijving
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een de decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten.
Doel:
Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot ambassadeur.
Doelgroep:
De training is bedoeld voor professionals die het complete online marketing traject van lead generation tot het converteren van leads naar klanten willen doorlopen, om optimaal ren…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een de decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten.
Doel:
Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in
het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot
ambassadeur.
Doelgroep:
De training is bedoeld voor professionals die het complete online
marketing traject van lead generation tot het converteren van leads
naar klanten willen doorlopen, om optimaal rendement te halen uit
e-business. Veel voorkomende functies bij de training zijn:
marketing experts, marketing managers, e-commerce managers, online
specialisten, communicatie adviseurs en sales professionals.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je al aardig
wat ervaring hebt in het marketing vak.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.