B2B online marketing (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 20 mrt. 2023 tot 27 mrt. 2023Toon rooster event 20 maart 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 20 maart 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 27 maart 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation event 27 maart 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Leadgeneratie en verhogen conversie |
placeAmsterdam 5 apr. 2023 tot 12 apr. 2023Toon rooster event 5 april 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 5 april 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 12 april 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation event 12 april 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Leadgeneratie en verhogen conversie |
placeCapelle aan den IJssel 5 apr. 2023 tot 12 apr. 2023Toon rooster event 5 april 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 5 april 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 12 april 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneratie en verhogen conversie event 12 april 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation |
placeEindhoven 5 apr. 2023 tot 12 apr. 2023Toon rooster event 5 april 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 5 april 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 12 april 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, Leadgeneratie en verhogen conversie event 12 april 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation |
placeLeusden 5 apr. 2023 tot 12 apr. 2023Toon rooster event 5 april 2023, 09:30-12:30, Leusden, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 5 april 2023, 13:30-16:30, Leusden, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 12 april 2023, 13:30-16:30, Leusden, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation event 12 april 2023, 09:30-12:30, Leusden, Leadgeneratie en verhogen conversie |
placeUtrecht 5 apr. 2023 tot 12 apr. 2023Toon rooster event 5 april 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 5 april 2023, 09:30-12:30, Utrecht, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 12 april 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation event 12 april 2023, 09:30-12:30, Utrecht, Leadgeneratie en verhogen conversie |
placeAmsterdam 2 jun. 2023 tot 9 jun. 2023Toon rooster event 2 juni 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 2 juni 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 9 juni 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Leadgeneratie en verhogen conversie event 9 juni 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation |
placeCapelle aan den IJssel 2 jun. 2023 tot 9 jun. 2023Toon rooster event 2 juni 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 2 juni 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 9 juni 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneratie en verhogen conversie event 9 juni 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation |
placeEindhoven 2 jun. 2023 tot 9 jun. 2023Toon rooster event 2 juni 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 2 juni 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 9 juni 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, Leadgeneratie en verhogen conversie event 9 juni 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation |
placeLeusden 2 jun. 2023 tot 9 jun. 2023Toon rooster event 2 juni 2023, 13:30-16:30, Leusden, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 2 juni 2023, 09:30-12:30, Leusden, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 9 juni 2023, 13:30-16:30, Leusden, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation event 9 juni 2023, 09:30-12:30, Leusden, Leadgeneratie en verhogen conversie |
placeUtrecht 2 jun. 2023 tot 9 jun. 2023Toon rooster event 2 juni 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie event 2 juni 2023, 09:30-12:30, Utrecht, B2B Online Marketing trends strategie en mix event 9 juni 2023, 09:30-12:30, Utrecht, Leadgeneratie en verhogen conversie event 9 juni 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation |
Beschrijving
Omschrijving
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een de decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten.
Doel:
Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot ambassadeur.
Doelgroep:
De training is bedoeld voor professionals die het complete online marketing traject van lead generation tot het converteren van leads naar klanten willen doorlopen, om optimaal ren…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een de decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten.
Doel:
Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in
het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot
ambassadeur.
Doelgroep:
De training is bedoeld voor professionals die het complete online
marketing traject van lead generation tot het converteren van leads
naar klanten willen doorlopen, om optimaal rendement te halen uit
e-business. Veel voorkomende functies bij de training zijn:
marketing experts, marketing managers, e-commerce managers, online
specialisten, communicatie adviseurs en sales professionals.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je al aardig
wat ervaring hebt in het marketing vak.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.