B2B online marketing (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

B2B online marketing (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 172 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
20 mrt. 2023 tot 27 mrt. 2023
Toon rooster
event 20 maart 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 20 maart 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 27 maart 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation
event 27 maart 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Leadgeneratie en verhogen conversie
placeAmsterdam
5 apr. 2023 tot 12 apr. 2023
Toon rooster
event 5 april 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 5 april 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 12 april 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation
event 12 april 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Leadgeneratie en verhogen conversie
placeCapelle aan den IJssel
5 apr. 2023 tot 12 apr. 2023
Toon rooster
event 5 april 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 5 april 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 12 april 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneratie en verhogen conversie
event 12 april 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation
placeEindhoven
5 apr. 2023 tot 12 apr. 2023
Toon rooster
event 5 april 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 5 april 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 12 april 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, Leadgeneratie en verhogen conversie
event 12 april 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation
placeLeusden
5 apr. 2023 tot 12 apr. 2023
Toon rooster
event 5 april 2023, 09:30-12:30, Leusden, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 5 april 2023, 13:30-16:30, Leusden, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 12 april 2023, 13:30-16:30, Leusden, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation
event 12 april 2023, 09:30-12:30, Leusden, Leadgeneratie en verhogen conversie
placeUtrecht
5 apr. 2023 tot 12 apr. 2023
Toon rooster
event 5 april 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 5 april 2023, 09:30-12:30, Utrecht, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 12 april 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation
event 12 april 2023, 09:30-12:30, Utrecht, Leadgeneratie en verhogen conversie
placeAmsterdam
2 jun. 2023 tot 9 jun. 2023
Toon rooster
event 2 juni 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 2 juni 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 9 juni 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Leadgeneratie en verhogen conversie
event 9 juni 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation
placeCapelle aan den IJssel
2 jun. 2023 tot 9 jun. 2023
Toon rooster
event 2 juni 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 2 juni 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 9 juni 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneratie en verhogen conversie
event 9 juni 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation
placeEindhoven
2 jun. 2023 tot 9 jun. 2023
Toon rooster
event 2 juni 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 2 juni 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 9 juni 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, Leadgeneratie en verhogen conversie
event 9 juni 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation
placeLeusden
2 jun. 2023 tot 9 jun. 2023
Toon rooster
event 2 juni 2023, 13:30-16:30, Leusden, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 2 juni 2023, 09:30-12:30, Leusden, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 9 juni 2023, 13:30-16:30, Leusden, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation
event 9 juni 2023, 09:30-12:30, Leusden, Leadgeneratie en verhogen conversie
placeUtrecht
2 jun. 2023 tot 9 jun. 2023
Toon rooster
event 2 juni 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Buyer persona, buyer journey en contentstrategie
event 2 juni 2023, 09:30-12:30, Utrecht, B2B Online Marketing trends strategie en mix
event 9 juni 2023, 09:30-12:30, Utrecht, Leadgeneratie en verhogen conversie
event 9 juni 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Lead nurtering, campagnes en Marketing Automation

Beschrijving

Omschrijving

Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een de decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten.

Doel:
Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot ambassadeur.

Doelgroep:
De training is bedoeld voor professionals die het complete online marketing traject van lead generation tot het converteren van leads naar klanten willen doorlopen, om optimaal ren…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: B2B Marketing, Online marketing, Marketing en Sales, Business-To-Consumer en SEO.

Omschrijving

Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een de decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten.

Doel:
Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot ambassadeur.

Doelgroep:
De training is bedoeld voor professionals die het complete online marketing traject van lead generation tot het converteren van leads naar klanten willen doorlopen, om optimaal rendement te halen uit e-business. Veel voorkomende functies bij de training zijn: marketing experts, marketing managers, e-commerce managers, online specialisten, communicatie adviseurs en sales professionals.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je al aardig wat ervaring hebt in het marketing vak.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)